ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک از اپلیکیشن Moments با هدف آسان سازی به اشتراک گذاری تصاویر پرده برداشت

Creative Labs در فیسبوک، تقریبا مشابه آزمایشگاه X در گوگل است و محققان در آن محل تلاش می کنند تا با استفاده از هوش مصنوعی، دستاوردهای جدیدی داشته باشند. اکنون «آزمایشگاه خلاقیت» فیسبوک اپلیکیشن جدیدی را ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۶ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Creative Labs در فیسبوک، تقریبا مشابه آزمایشگاه X در گوگل است و محققان در آن محل تلاش می کنند تا با استفاده از هوش مصنوعی، دستاوردهای جدیدی داشته باشند.

اکنون «آزمایشگاه خلاقیت» فیسبوک اپلیکیشن جدیدی را به نام Moments ارائه داده که در یک کلام، به اشتراک گذاری تصاویر گرفته شده را با دوستانتان ساده تر می کند. نکته ای که اپلیکیشن یاد شده را از اپ های همرده متمایز می نماید، استفاده از هوش مصنوعی در آن است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن Moments برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر گشته و می تواند تصاویر را بر اساس زمان ثبت، مکان ثبت و همچنین با استفاده از هوش مصنوعی و شناخت چهره ها، دسته بندی نماید. سپس می توانید به راحتی هر دسته یا تصویر را با دوستانی که تمایل دارید و آنها نیز از اپ یاد شده استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.

در نتیجه به شکل ساده، زمانی که با دوستانان بیرون هستید، به جای اینکه هر شخص از یک منظره تصویری را به ثبت برساند، صرفا یک نفر می تواند عکس گرفته و بعدا با این اپلیکیشن آن را با سایرین نیز به اشتراک بگذارد.

فیسبوک اذعان دارد که تمام عملیات به شکل خصوصی انجام شده و سایرین دسترسی به تصاویر به اشتراگ گذاشته شده نخواهند داشت. کاربر می تواند به راحتی یک تصویر را به اینستاگرام نیز منتقل کرده و یا آن را به کاربران دیگر در پلتفرم اندروید و iOS بفرستد.

اپلیکیشن Moments از امروز برای iOS و Android در ایالات متحده قابل دسترس بوده و در روزهای آینده می توان انتظار داشت که در دسترس سایر کاربران در نقاط مختلف جهان نیز قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Yahya

    ظاهرا همه طرح سبک‌سازی اپ‌ها رو پیش گرفتن، بجای تجمع همه قابلیت‌ها در یک اپ، برای هر قابلیت، یک اپ جدا میدن، قضیه چیه؟

  • افشین احمدی

    مطلب خوبی بود

  • borna_talebi

    برنامه خوبی به نظر میاد.
    ما که دو سال پیش فیسبوکمون رو غیرفعال کردیم به اینستاگرام مهاجرت کردیم!
    راستی کسی سایتی برای اشتراگ گزاری فایل های حجیم سراغ داره؟

    • BuBo

      پس شماهایین که اینستاگرام رو از یه برنامه اشتراک عکس و عکاسی تبدیل کردین به پست گذاشتن و متن روی تصویر قرار دادن و این کارای خز و خیل و تبدیلش کردین به اون چیزی که نیست؟
      آقا یکیش رو گیر اوردم بیاین.

      • borna_talebi

        بیاین؟ مگه میخواید چیکارم بکنید؟؟!!!؟؟ :) من کلا چند تا از دوستام و هنرمندای مورد علاقم و 9gagرو دنبال میکنم (و play*boy) اون متن ها هم میزارن بیشترش قدیمیه و اینقدر تبلیغ میزارن ادم حالش بهم مبخوره.

      • BOZORG# :)

        دوست عزیز کی گفته ما حمایت میکنیم؟ اتفاقا تمام پیج هایی که متن میزارن رو عکس رو خودم بلاک میکنم تا نبینمشون. سلفی گرفتن هم فک نمیکنم ازاری به کسی برسونه!!!!!

    • BOZORG# :)

      چرا از فضای ابری استفاده نمیکنی؟ براحتی قابل اشتراک هست فضای خوبی هم میده . البته نمیدونم منظورت چقدر فضا هست

      • borna_talebi

        تریلر بازی های کنفرانس سونی که تو گیمفا بود کیفیتشون خوب نبود. چند تاش رو از یوتیوب دان کردم میخوام برای چند نفر که به یوتیوب دسترسی ندارن بفرستم.به نظرت چیکار کنم؟؟

        • BOZORG# :)

          من اگر جای تو بودم در صورت استفاده از ویندوز از ondrive استفاده میکردم.
          اشتراک گذاریش راحته
          تو موبایل هم هست one drive - box که من از هردوتاشون استفاده میکنم راضی ام.

  • عـــامـر

    خیلی با فیسبوک حال نمیکنم اما یه چیزی که هست من اومدم اکانت فیسبوک و توییتر رو وصل‌کردم به اینستاگرام راختم دیگه :D

    • SAEED DASTMARD

      داش عامر امروز به این نتیجه رسیدم الجی جی 4= محشر کبری هست اون شایعات هم در مورد صفحه نمایش اصلا صحت نداره یه پکیج عالی هم الجی براش در نظر گرفته باتری اضافه میکرو اس دی 32 قاب سرامیکی اضافه همراه با نسخه چرمی.

      • عـــامـر

        منم به همین نتیجه رسیدم فعلا

  • BOZORG# :)

    اقا انقدری که فیسبوک خز شد خود خز نشد
    ینی بیشترین تظاهر شخصیتی رو در بین شبکه های اجتماعی فیسبوک داره. الانم دیگه یه سالی میشه نمیرم
    اینستاگرام و مخصوصا توییتر فضای واقعی تر و ارام تری دارن

    • BuBo

      آقا اینم یکی دیگه ش، اینم فکر میکنه اینستاگرام مثل فیس بوک و توییتره.
      هی سلفی ها بی مزه، هی عکس هایی از غذا، هی متن تصویرهای تکراری، هی پست هی پست هی پست ،بابا بی کی قسم این اینستاگرام برای عکاسیه، میگین نه؟ به اون گزینه وسطش که دوربی رو میاره و جز اصلیترین گزینه هاش قرار داده توجه کنید، میگین نه؟ به فیلترها و Edit تصاویرش نگاه کنید، میگین نه، به قرار دادن مکان برای عکس دقت کنید.
      به کی قسم اینستا فیسبوک نیست خزش نکنید. خود حرف شما معنی خز کردن میده و بعد مینالی از خز شدن؟! آیا

      • BOZORG# :)

        چه ربطی داشت؟ چی میگی؟ کی تورو عصبانی کرده که اومدی با من دعوا میکنی؟
        من نگفتم اینستا مثل فیسبوکه!!!!!!اینستاگرام یه شبکه اجتماعی هست. برای همه هست. منتهی تفاوتش اینه که برای عکاسی هست. مگه من گفتم نیست؟ من گفتم فضای اروم تری نسبت به فیسبوک داره که خز هست :)
        شما اکانت منو دیدی که میگی خزم؟؟؟؟؟؟ اخه این چه استدلالی هست

        • BuBo

          داداش تو که عصبی تر بودی، ببین من منفی ندادم یعنی رو مود شوخی بودم، تو چرا منفی دادی؟ نه به لبخندت نه به منفی ت :D

        • BuBo

          عزیز دارم با حالت شوخوی میگم.
          به اون یکی متنم که گفتم پیداش کردم بیان و این (... و بعد مینالی از خز شدن؟! آیا) دقت کنید، حالت شوخی داره رفیق
          من دعوایی ندارم :D

          • BOZORG# :)

            الله اکبر :D

مطالب پیشنهادی