ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو: مراسم معرفی LG G4 در تهران

حدود ۱ ماه پیش بود که ال جی برای اولین بار از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به G4 رونمایی به عمل آورد. اکنون این دستگاه به کشورمان رسیده و آماده است تا وارد بازار شود. ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۶ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حدود ۱ ماه پیش بود که ال جی برای اولین بار از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به G4 رونمایی به عمل آورد. اکنون این دستگاه به کشورمان رسیده و آماده است تا وارد بازار شود. دفتر ال جی در ایران به همین مناسبت، امروز مراسمی را در بازار موبایل چارسو برگزار کرد تا G4 را به اصحاب رسانه، معرفی نماید.

ال جی سه سال پیش با عرضه G2 حرکت جدی خود در صنعت موبایل را آغاز کرد، و از آن زمان توانست با سرعتی زیاد، نام خود را به عنوان یک سازنده معتبر در این حوزه مطرح نماید. G4 بی شک پیشرفته ترین موبایل ال جی تا به امروز است که خلاقیت های بسیاری که در آن به کار رفته، نوید روزهای خوبی را برای چشم بادامی ها می دهد.

در ادامه می توانید گزارش ویدیویی دیجیاتو از مراسم LG در تهران را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Reza_Abdollahi

    من برای قرعه کشی ثبت نام کردم
    گفتن تماس می گیریم
    آخرش هم تماس نگرفتن نرفتم :-|

  • نوید

    جالب بود تقارن مراسم رونمایی با آوردن 175 شهید غواص!

  • mohammad aalizadeh

    ژوووون جی4 چه خوشکله
    احساس میکنم تو ایران وفتی ال جی میخرید انگار تو آمریکا دارید اپل میخرید چون مثلن باهاش لوازم جانبی بعضی مواقع عرضه میشه کلی هم جشنواره داره کلن خیلی خوبه از این نظر

  • Erfan_Xperia Z2

    جاتون خالی،منم اونجا بودم،44 نفر خوش شانس...
    والا من که 1100 هم نبردم :-D
    با این بادیگاردای حمیدصفت هم عکس انداختم...(2 متر قدشون بود(من 180) :-D )
    اینم عکس بعضی برندگان جی 4

    • Erfan_Xperia Z2

      اینم یه عکس از قرعه کشی...

  • اَلِــــــــکــــــس

    عه ثانیه 13 مدیر سایت همسایه بود :) (زومیت)

    من که از جی4 خیلی خوشم اومده...

  • بهداد

    من عاشق مدل چرمی رنگ شتری هستم خیلی کانتریه ... خیلی

  • بهداد

    مدیر فروش اول مصاحبه اشتباه گفت G3 منظورش G4 بود اما مانی قاسمی طفلی چشماش گرد شد ولی بروش نیاورد :))

  • peyman

    من الان بازار موبایل بودم واقعا گوشی عالی بود مخصوصا مقایسش با دوبین سامسونگ ک واقعا از اس ۶ هم سرتر بود

  • pasha.ir

    برم دو میلیون بدم گوشی بگیرم ی بعد ی هفته دنبال سوژه و عکاسی باشم بعد 10 15 تومن پول تاکسی بدم خودمو برسونم نمایندگی بعد خدا میدونه داوران میپسندن یا نه که چی بشه یه باتری اضافه بگیرم :-/

  • Microxsl

    ممنون دیجیاتو که بررسی را قرار دادین. خسته نباشید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی