ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند G4 Pro با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربینی فوق العاده همراه است [شایعه]

تلفن هوشمند LG G4 Pro محصولی است که این روزها شایعات جالبی را در موردش می شنویم و البته گمان می رود دومین پرچمدار کمپانی کره ای تولید کننده اش برای سال جاری، یعنی ۲۰۱۵ ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تلفن هوشمند LG G4 Pro محصولی است که این روزها شایعات جالبی را در موردش می شنویم و البته گمان می رود دومین پرچمدار کمپانی کره ای تولید کننده اش برای سال جاری، یعنی ۲۰۱۵ باشد.

ضمناً برحسب نوع نامگذاری اسمارت فون مورد بحث حدس زده می شود به نوعی راه LG G4 را ادامه دهد و تنها مشخصه های سخت افزاری آن تغییراتی قابل توجه پیدا کنند و حالا در همین راستا شایعات جدید حکایت از این دارند که کره ای ها رویای عرضه ی موبایلی بسیاری قدرتمند را در سر می پرورانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق گزارشی که از طریق منابع چینی انتشار یافته اکنون می توانیم از جزئیات بیشتری در مورد G4 Pro آگاه شویم. ظاهراً در این تلفن هوشمند ال جی به سراغ چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ رفته که بر طبق شنیده ها مشکلات و دردسرهای داغ شدن بیش از حد چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ را ندارد.

موبایل یاد شده به ۴ گیگابایت حافظه ی رم تجهیز گشته و از نمایشگری ۵.۸ اینچی با رزولوشن QHD در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد. احتمال می رود دوربین اصلی محصول نیز دستخوش ارتقایی قابل توجه شده باشد و کیفیتی ۲۷ مگاپیکسلی را به کاربران عرضه کند، ضمن اینکه در بخش جلویی هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی تعبیه گشته، همچنین نباید از خاطر برد قبلاً نیز شایعاتی در مورد ساخت اسمارت فون مذکور با بدنه ی فلزی شنیده بودیم.

در صورتیکه موارد ذکر شده در بالا صحت داشته باشند به یقین G4 Pro یکی از برترین های بازار سال ۲۰۱۵ به حساب خواهد آمد، اگر چه هنوز باید منتظر بمانیم تا وضعیت برای گلکسی نوت ۵ سامسونگ هم قدری مشخص تر شود و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن به رسانه ها راه یابد. نظر شما در این زمینه چیست و فکر می کنید بازار فبلت ها طی سال جاری به تصاحب کدامیک از دو کمپانی کره ای درخواهد آمد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Mehrdad

    یا خود سخت افزار
    من هیچ سخی ندارم ولی میدونین هیچوقت از این پرچمدارا که از بغل پرچمدار اصلی میزنه بیرون اصلن خوشم نمیاد

  • alireza_asol

    اسمش g pro 4 میشه نه g 4 pro
    5.8 هم براش کوچیکه باید حداقل اندازه g pro 2 باشه
    27 مگاپیکسلم الکیه. الان بالاترین رزولوشن سونی 21.4 و امنیویژن 23.7 مگاپیکسله

    • MaKenZi

      درود

      الکی که نداریم!
      پردازنده‌ی اسنپ 810 تا 55 مگاپیکسل رو ساپورت میکنه
      ضمن اینکه حتما نباید سنسور 55 مگاپیکسلی داشته باشیم!
      نوکیا روی 808 خودش با تکنولوژی Oversampling تونست رزولوشن رو به بالای 40 مگاپیکسل برسونه که هنوز هم یکی از دوربین‌های برتر بازار هست
      و با توجه به قرارداد جدید ال‌جی و نوکیا، بعید نیست همچنین موردی یا مورد مشابهی رو در محصول ال‌جی هم ببینیم

  • erfaan

    حالا مونده سونی هم فبلت جدیدشو بعد دو سال بده تا بتونیم بهترینشونو انتخاب کنیم ..

  • game over

    به نظرم کمپانی ها دارن بزرگترین اشتباه رو با تولید چند مدل انجام میدن،تمام

    • MaKenZi

      درود

      چند؟
      این مدل اگر رسما تایید بشه، میشه دومین پرچمدار شرکت ‌ال‌جی که قاعدتا بازار هدفش متفاوت هست
      ضمن اینکه تا بخواد وارد بشه، زمان زیادی طول میکشه

      چند هم نیست! دو هست

  • saeed-nz

    اقای نویسنده به کاربردن (کیفیت 27 مگاپیکسلی) درست نیست.!!!!!
    برای طرفداری بقیه برندا هم باید بگم اگه دوربین بالای 20 براتون ارزوست واسه سونی دوستا خاطرست
    وقتیم اومدین خودتون دوربینای گوشیارو باهم مقایسه کردین حرف بزنین نه اینکه چهارتا مطلب از سایتایی که منبعشون یه ج.یره خوری مثل فون ارناست بیارین

  • محمد

    من که فک نکنم با این مشخصات بیرون بیاد. برای اس6 هم از این مشخصات فضایی زیاد میگفتن برای مثال رم 4 گیگ و دوربین 20 مگا که شایعه ای بیش نبود

  • آرمین

    واقعا قدرتمنده ...

    ولی واقعا همچین سخت افزاری نیازه ؟ بحث کمپانی خاصی نیستا ، ال جی سامسونگ سونی هر چی ... کم کم آدم فکر می کنه جای تلفن همراه باید یه کامپیوتر ناسا همراهش ببره اینور اونور و به همین نسبت هی تلفنت حساس تر و حساس تر ...

    گوشی های الان واقعا غیر منطقی روشون سخت افزار استفاده می شه ... موقع معرفی نسخه جدید هر سیستم عامل همه مانور روی اجرا شدنش رو کانفیگ پایین تره و موقع معرفی گوشی که از همون سیستم عامل استفاده می کنه همه مانور هی رو سخت افزار قوی و قوی تر ...

    • بچه

      آره لازمه
      من که منتظر چیپ های جدید کوالکام مثل 618 و 620 و 820 هستم

      اگه می‌خوای 1080p در حالت 120فریم ضبط و پخش کنی لازمه
      اگه می‌خوای H265 رو راحت و روون ضبط و پخش کنی لازمه (حجم h265 نصف h264 هست تقریبا که خیلی مهمه به نظر من)
      اگه می‌خوای 1440p بازی کنی و لگ نداشته باشی لازمه
      اگه ...

      اگه شما لازم نداری نخر. ولی به نظر من خوبه

  • عـــامـر

    یا خدا سخت افزار رو ببین
    همه چیز تمومه ها
    مناظرم بیاد ببینم چجوریاست

  • SAEED DASTMARD

    همیشه دید خوبی نسبت به نسخه های پرو هیچ کمپانی نداشتم.

    • aromin

      همیشه !
      .
      هیچ !!
      .
      نداشتم !!!!!

      • بهروز

        اگه رام4 هم باشه با این مشخصات یه سرگردن از همه برندا بالاتر میشه

  • pasha.ir

    امسال عجب رقابتی شود بین نوت 5 و جی 4 پرو و شایدم 6 اس پلاس

    • MERLIN-LFA

      کاش زد الترا هم بیاد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی