دوربین DxO عکاسی با آیفون را متحول می کند
DxO One نام یک وسیله جانبی برای آیفون است که ادعا می کند می تواند کیفیت عکس دوربین های DSLR را به موبایل اپل بیاورد. این دستگاه یک دوربین کوچک است که می تواند از طریق ...
DxO One نام یک وسیله جانبی برای آیفون است که ادعا می کند می تواند کیفیت عکس دوربین های DSLR را به موبایل اپل بیاورد. این دستگاه یک دوربین کوچک است که می تواند از طریق پورت Lightning به آیفون متصل شود و عکس هایی مسحور کننده را به ثبت رساند.
DxO مدعی است که این دستگاه، کوچکترین دوربین دنیا با سنسور ۱ اینچی است. DxO One از گشودگی دهانه لنز f1.8 بهره می برد و سنسوری ۲۰.۲ مگاپیکسلی دارد. وزن این محصول به ۱۰۸ گرم می رسد و بر روی بدنه آن یک درگاه کارت حافظه MicroSD نیز تعبیه شده است.
DxO One قادر است ویدیو ها را با کیفیت 1080p و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط نماید. شما همچنین می توانید با کاهش کیفیت به 720p ، سرعت ضبط خود را به ۱۲۰ فریم در ثانیه افزایش دهید.
این دستگاه پس از اتصال به آیفون، می تواند تا زاویه ۶۰ درجه، به پشت و جلو تغییر موضع دهد و سوژه ها را دنبال نماید. با توجه به اینکه DxO One به جای وای فای یا بلوتوث از Lightning برای اتصال به آیفون استفاده می کند، همه چیز در این دستگاه با سرعت بسیار بالایی انجام می پذیرد و شکار سوژه ها به راحتی صورت می پذیرد.
این دستگاه اپلیکیشنی مخصوص دارد که توسط آن کاربر می تواند بر روی تنظیمات عکس، کنترل کاملی داشته باشد. تغییر سرعت شاتر، ISO و موارد دیگر از جمله امکاناتی هستند که در اختیار عکاس قرار می گیرند.
DxO One با قیمت نسبتا گران ۵۹۹ دلار به فروش می رسد. در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری را از این محصول مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







در مورد این دوربین باید بگم که آقا مانی کم لطفی کرده نمونه عکساشو نگذاشته تا دوستان ببینن عکساش با دوربین های DSLR رقابت میکنه...
فعلاً برای اندروید نزده ولی بزنه قطعاً با کیفیت عکس های
فوق العادش من خواهم خرید!
یکی از علت هایی که باعث برندینگ قوی اپل شده همین لپازمجانبیه باحالشه
نمیدونم چرا رفته رفته شما هم مثل بقیه سایتها دارین میشین،نظرات مرتبت و تجربه کاربر رو تایید نمیکنید ولی در عوض حرفای خاله زنکی و بی ربط رو خیلی زود تایید میکنید! اه اه اه
شمان گندشو در اوردید
سونی دو سال پیش اینو واسه سونی 2 زده بود
امیر پارسا دیوان رفیق من نیس یه ثانیه ام تو عمرم ندیدمش ولی همینقدر بهت میگم ارزشت کمتر از اونیه که. وقت انرژی صرف پاسخ دادن بهت بکنم تویی که تا فرست بهت دست میده جو گیر میشه ه خانواده همه توهین میکنی رو ادمم حساب نمیکنم تا دلتم میخواد تو این سایت صبح تا شب جولان بده حامی....
بیخیاله این دوستان به سن قانونی نرسیده!
.
خبر اینکه
http://www.winbeta.org/news/microsofts-revolutionary-new-surface-hub-specifications-revealed
مشخصات سرفیس هاب اومده
خیلی قوی نیست اما خوبه
قیمتشم که ماشــــــــــــــــــالله!
.
منتظریم بیاد ببینیم به قول بعضیا متحـــــول میکنه شرکتا رو!
مشخصاتش رو خود سایت مایکروسافت نوشته / http://www.microsoft.com/microsoft-surface-hub/en-us
قیمتش بسته به سایزش عقلانی / تلویزیون هم همچین قیمتی داره هر چند تلویزیون کجا این کجا / 8 گیگ رم ، core i5 و 128 گیگ ssd , به نظرم خیلی بهتر از خوبه
http://store.apple.com/us/iphone/iphone-accessories
بخشي از اقيانوس پهناور محصولات جانبي آيفون كه رقبا خوابش و ميبينند
خدمتت
http://www.microsoft.com/en-us/mobile/accessories/all/
خوبه ولی خیلی گرونه ..
GoPro ارزونتر در مياد !
واقعا به سازندگانش بايد آفرين گفت كه غير ممكن و ممكن كردند ! خوب شد ارزونتر از خود آيفون ميفروشند :D
سنسور يك اينچي ! خوب وقتي لنز بهش نخوره بالاخره يك دوربين ببين و بگير هست !
هيچ اميدي به موفقيت اين محصول نيست چون اوني كه اينقدر دوربين بهتر براش مهم باشه ميره دوربين حرفه اي تر ميخره و اوني هم كه كمتر مهم باشه يا براي آيفون لنز ميخره يا ميره يك دوربين ضد آب ميخره از راه دور باهاش عكس ميندازه ! عصر حجر نيست كه !!
لنز فوق خفن آيفون ١٢٩ دلار