سونی: برنامه ای برای اجرا شدن بازی های PS3 بر روی PS4 نداریم
همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، مایکروسافت چند روز پیش در اقدامی جالب اعلام کرد که صاحبین اکس باکس وان می توانند بازی های ساخته شده برای اکس باکس ۳۶۰ را بر روی کنسول ...
همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، مایکروسافت چند روز پیش در اقدامی جالب اعلام کرد که صاحبین اکس باکس وان می توانند بازی های ساخته شده برای اکس باکس ۳۶۰ را بر روی کنسول خود اجرا نمایند.
مایکروسافت برای این موضوع یک Emulator مخصوص طراحی کرده که با استفاده از آن امکان پیاده سازی بازی های اکس باکس ۳۶۰ بر روی اکس باکس وان فراهم می گردد. این Emulator در حال حاضر تنها ۲۲ بازی را پشتیبانی می کند، اما مایکروسافت اعلام کرده است که تا پایان سال جاری، عناوین تحت پوشش به ۱۰۰ عدد خواهند رسید.
حال به نظر می رسد که این اقدام مایکروسافت به شدت سونی را شگفت زده کرده است. شوهی یوشیدا، مدیر Sony Worldwide Studios، در مصاحبه ای در این باره گفته:« من فکرش را هم نمی کردم که این موضوع شدنی باشد. آنها باید تلاش مهندسی بسیاری را صرف این ماجرا کرده باشند.»
یوشیدا ادامه می دهد: «PS3 از یک معماری منحصر به فرد برخوردار است و پیاده سازی بازی های آن بر روی PS4 موضوع بسیار چالش برانگیزی به شمار می رود. من هرگز نمی گویم هرگز، اما حداقل در حال حاضر سونی برنامه ای برای این موضوع ندارد.»
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کسی که بخاد بازی نسل قبل بازی کنه میره دیسک رو میذاره تو همون کنسول نسل قبل دقت کنید که این ویژگی نه ریمستره نه ریمیک یعنی با همون کیفیت 360 اجرا میشه
فقط خواستی از سونی دفاع کنی
جالبی این بحث میدونید چیه وقتی شما با یک موبایل یا کنسول ps3 یا یک تلویزیون به وسیله PlayStation Now و فقط خرید یک دسته بتونی بازیی های نسلهای قبل (مزیت بزرگترو نمیبینید) و بعد انجام بدی دیگه چه نیازی به بازی نسل قبل روی دستگاه نسل بعد هست
یکم فکر کنید دوستان بعد نظر بدید ...
ایول مایکروسافت
همه را شگفت زده کردی :)
:microsoft:
خب به نظر من این کار برا کسایی که بازی تقلبی خریدن اصلا خوب نیست چون بیشتر بازی های نسل قبل ایکس باکس تو ایران تقلبی بود و از همون اول پر خط و خش بود اگه بزاری رو ایکس باکس وان لنز دستگاه اسیب میبینه... و توجه داشته باشید پلی استیشن 3 معماری پیچیده تر از ایکس باکس 360 داره و من که پلی استیشن4 خریدم بخاطر رزولوشن بالای بازی خریدم سونی هم نمیتواد کاری کنه چون این موضوع اون قدر ها هم مهم نیست ... و کسایی که میگن سونی زحمت نکشه یکم دیگه ... ناسلامتی چند تا مخ این کنسول رو ساختن ...
وان با کیندوز 10 خیلی بهتر از 4 شماهاست تو یه فن سونی هستی بعدشم تو هنوز ایکس باکس وان اس رو ندیدی
نمیخواستم سر بازی والیبال لاگ این بشم ولی مجبورم کردن .
دوست عزیز برادر اخوی مایکرو اومده ایمولاتور زده خوب که چی بازی های نسل پیش که اورجینال هستش رو ران بکنه روی وان بله اورجینال نه کپی ما که استفاده میکردیم حالا قیمتش الان 60 دلار نباشه باشه 20 دلار بازم برای مارون در میاد پس اینقدر الکی پیاز داغ رو زیاد نکنید من 360 داشتم الان ps4دارم طرف کسی هم نمیگیرم
خدایی بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن تکه،همین god of war به کل مایکروسافت می ارزه
باو چرا قبل اینکه کامنت بزارید یکم در موردش فکر نمیکنید!!
اولا سونی psnow رو داره!ک تو ایران بلااستفاده است !!
در مورد بازیای xbox :
اولا باید دیسکتون اورجینال باشه!((که تو ایران 99%دیسک اورجینال ندارن))
دوما شما باید دیسکو بزاری داخل دستگاه بعد دستگاه شروع میکنه دیتاش رو دانلود کردن((که بازم برا ایرانیا تقریبا خیلی سخته))
ثانیا همه ی بازی ها ساپورت نمیشن یه تعداد خاصی هستن ک پشتیبانی بشن
کارش واقعا قابل تقدیر ولی همونجوری ک گفتم در مقابلش psnow هست ک من از هیچ کدومشون اصلا خوشم نمیاد!!حتی تا الان سعی هم نکردم ببینم psnow میتونم وصل بشم یا نه!!
یکم در مورد نحوه ی کارش توضیح میدادید بهتر بود انقدر الکی سونی هم ضایع نمیشد!!
آقا ما همچنان منتظر بررسی جی 4 هسیم جناب قاسمی عزیز...
من خودم تونستم این قابلیت رو تست کنم.بازی Toy Soldiers Cold War رو دانلود کردم.چیزی که خیلی جالبه اینکه کنسول به طور کل ریبوت میشه و با لوگوی معروف 360 بوت میشه و بازی ران میشه.در همین حین هم میتونین دشبورد 360 رو داشته باشین هم میتونین وارد منوی X1 بشین و مثل بازی ها یا برنامه های دیگه باهاش رفتار کنین.در کل قابل تحسینه خصوصا اینکه کاملا نرم افزاریه.دستگاه بازي شناسايي ميشه و از لايو دانلود ميشه.
بازي هاي ٣٦٠ بصورت ديجيتالي روي وان اجرا ميشه بدين صورت:
١-شما نسخه ي فيزيكي بازي رو داريد:ديسك رو كه بزاريد توي
٢-شما بازي رو بصورت ديجيتالي داريد:از همين الان بدون ديسك از لايو براتون قابل دانلوده.بازي هاي Free to Gold هم شامل ميشه(كلاً هرچي كه تو اكانتتون خريداري شده).
مزيت اين كار:بازي هاي نسل قبل رو ميتونيد با كمترين هزينه استفاده كنين.اگر هم كه بازي اي كه ميخوايد رو نداريد ميتونيد با قيمت خيلي كم(نهايتاً ٣٠$ براي عناوين بروز تر) بازي كنين.به علاوه اينكه ديگه منتظر ريمستر شدن نميشين و بعضي از بازي هايي كه احتمال ريمستر شدنشون خيلي كمه مثل Fallout يا Bioshock ولي ارزش نسل جديد رو دارن رو هم ميتونين استفاده كنين.
اصلا نمیدونی این چجوری کار میکنه داری در موردش نظر میدی!!صبر کن نظرم تایید بشه بعد ببین اصلا جرأت میکنی در موردش فکر کنی!!
عزیز من جزو Preview ها هستم الان این قابلیت رو دارم.کامنت دادم در دست تاییده.
سونی زحمت نکش . بیکار که نیستیم بازی های هشت سال پیش رو بازی کنیم :D
پس چرا شما طرفدارای سونی تا یک بازی نسل پیش ریمستر(تازه ریمیک هم نه) میشه جامه میدرین و میرین 60$ پول میدین؟ :D
داداش من به بقیه کاری ندارم اما تا حالا جامه ندریدم . اونم سر بازی :D البته اینم اضافه کنم که چند ماه پیش ps3 خودمو فروختم ps4گرفتم :)