ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برای استفاده از کورتانا در اکس باکس وان به یک «کینکت» نیاز خواهید داشت

مایکروسافت به زودی یک بروزرسانی را برای اکس باکس منتشر خواهد کرد که در آن مشخصا شاهد یک آپدیت اساسی برای «داشبورد» کنسول یاد شده خواهیم بود. از سوی دیگر ویندوز ۱۰ نیز در ماه آینده ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت به زودی یک بروزرسانی را برای اکس باکس منتشر خواهد کرد که در آن مشخصا شاهد یک آپدیت اساسی برای «داشبورد» کنسول یاد شده خواهیم بود.

از سوی دیگر ویندوز ۱۰ نیز در ماه آینده از راه رسیده و می توان انتظار داشت آپدیت مورد بحث برای اکس باکس، وظیفه ای اصلی برای یکپارچه سازی قابلیت های ویندوز جدید با کنسول را بر عهده داشته باشد؛ یکی از ویژگی های اصلی اضافه شده به آن نیز دستیار دیجیتالی مایکروسافت به نام کورتانا خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه مایکروسافت حتی به «Kinect» در مراسم E3 اشاره ای هم نکرد، اما اکنون خبر می رسد که داشتن این وسیله ی جانبی برای اکس باکس وان، از ضروریات بکارگیری دستیار دیجیتالی این شرکت به نام کورتاناست.

اخیرا در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی، اهالی ردموند اذعان داشته اند که کینکت، اصلی ترین وسیله برای شناخت و درک صدای شما و انتقال آن به کورتاناست. هرچند شرکت یاد شده هنوز خبر نداده که در صورت استفاده از هدست، آیا کاربران خواهند توانست از دستیار دیجیتالی بهره گیرند یا خیر.

در هر صورت، اکنون اینچنین به نظر می رسد که برای استفاده از کورتانا در اکس باکس وان، صرفا به یک کینکت نیاز دارید.

از طرف دیگر نیز خبر می رسد که در آپدیت جدید، برخی بهینه سازی ها برای فضای داشبورد انجام شده اند که از میان آنها می توان به سرعت بیشتر و همچنین کارایی بالاتر اپلیکیشن های از پیش نصب شده اشاره داشت. لازم به ذکر است که در بروز رسانی جدید برای اکس باکس وان، یک منوی کشویی به منوهای این کنسول اضافه گشته که از طریق آن و در میان بازی ها، می توانید به لیست دوستان، پیام ها، نوتیفیکیشن ها و البته منوی کورتانا دسترسی داشته باشید، آن هم بدون ترک کردن بازی.

ظاهر داشبورد جدید اکس باکس شبیه به ویندوز ۱۰ بوده و علت این مسئله نیز آنکه در واقع مایکروسافت می خواهد ویندوز ۱۰ را به کنسول مورد بحث بیاورد. ذکر این نکته نیز به نظر ضروری می رسد که همچنان به شکل دقیق، تاریخ عرضه بروز رسانی ویندوز ۱۰ برای اکس باکس مشخص نگشته اما در حال حاضر می دانیم که این آپدیت در فصل پاییز ارائه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Mehrdad

    مسلمه اگه نباشه که نمیتونی دستور صادر کنی

  • Alireza

    طرفدار مایکروسافت نیستم ، اما این Xbox خیلی چیز خوبیه.

    • SAEED DASTMARD

      پی اس هم چیز خوبیه ولی پولشون نی.

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خوب طبیعی تا قبل از این هم باید کینکت می داشتی تا بتونی دستور های صوتی بدی / اینم محیط جدید ایکس باکس
    http://www.aparat.com/v/iefPy

  • SAEED DASTMARD

    من الان یه ویدیو مقایسه صفحه نمایش جی 4 با اس 6 دیدم به این نتیجه رسیدم دقت در نمایش رنگ ها در اس6 فاجعه هست اون دیسپلی میت هم نمیدونم چرا به عنوان بهترین نمایشگر موبایل ازش نام برده رنگ قرمز رو نارنجی نشون میداد
    نارنجی رو زرد!!!!!!!

    • Metal

      بررسي تخصصي ميخواي برو لينك پايين
      http://www.anandtech.com/show/9146/the-samsung-galaxy-s6-and-s6-edge-review/4
      دقت رنگهاش خوبه منتها بايد تنظيماتش را روي حالت واقعي بگذاري ولي در حالت عادي بله افتضاحه !

      • SAEED DASTMARD

        دمت گرم.

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      ویدیو با چه کیفیتی ؟؟ والا من هر وقت s6 رو می بینم کیف می کنم از عالی بودن صفحه نمایشش

      • SAEED DASTMARD

        لینکش رو خواستی بهت میدم 360 پی بود رو اس 6 علامت سوال گذاشته بود از بس تعجب کرده بودن.

        • SAEED DASTMARD

          اینم لینک
          http://www.aparat.com/v/KvEyR

          • SAEED DASTMARD

            نمیدونم ولی خدایی اگه اینجوری باشه فاجعه هست خودت هردوشون رو تست نکردی؟

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            این کانال یوتیوب کسیه که فیلم رو گذاشته ، کلن 12 ویدیو بیشتر نداره ، از هفته پیش کارشو شروع کرده ، به نظرم خیلی بهش اطمینان نکن ، شاید یه با سابقه تر پیدا کنی بهتر باشه
            https://www.youtube.com/channel/UCQR9iULKOpbCX9UUNsPnASg/videos

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          بی زحمت بده یه نگاهی بکنم ، جالب شد برام

  • nokisoft

    دیجیاتو ویدیوش چی شد؟ بذار عزیزم

  • SAEED DASTMARD

    بعد تکلیف کسایی که کینکت ندارن چی میشه.

    • nokisoft

      فکر کنم مثل من باید برن تو فکرش
      احتمالا تا چند روز اینده بخرم
      playstation move که خیلی حال داد رو ps3 کلی با خونواده بازی کردیم

مطالب پیشنهادی