دردسرهای سرآشپز در بازی Cooking Dash 2016
رستوران داری از آن جمله مشاغل جذابی است که همه (به خصوص آدم های خوش اشتها) دوست دارند در موقعیتش قرار بگیرند، اما واقعا چند نفر پیدا می شوند که در عمل بتوانند به خوبی ...
رستوران داری از آن جمله مشاغل جذابی است که همه (به خصوص آدم های خوش اشتها) دوست دارند در موقعیتش قرار بگیرند، اما واقعا چند نفر پیدا می شوند که در عمل بتوانند به خوبی یک رستوران را اداره کنند؟
بازی Cooking Dash 2016 شما را در موقعیت یک رستوران دار قرار می دهد تا بدانید که مدیریت یک رستوران به آن آسانی ها هم که فکر می کنید نیست.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در Cooking Dash 2016 همه کاره یک رستوران شمایید. باید سفارشات را از مشتری ها بگیرید، مواد اولیه را آماده کنید و آنها را روی اجاق یا درون فر بگذارید. وقتی که غذا آماده شد، حالا باید در نقش گارسون ظاهر شده و غذا را در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل بدهید.
اگر سرویس رسانی تان به مشتری خوب بود، می توانید از آنها انعام بگیرید و با ذخیره این پول ها آشپزخانه و تیم پخت و پز خود را ارتقا دهید. برای جلب مشتری بیشتر هم باید خلاق باشید و غذاهای جدیدتری به منوی رستوران خود اضافه کنید.
هر چه مشتری ها از کار شما راضی تر باشند، ستاره های بیشتری در هر مرحله کسب می کنید که لازمه ورود به مراحل بالاتر هستند. Cooking Dash 2016 بیش از صد مرحله جذاب و متنوع دارد که هر چه در آنها پیشروی کنید، هم رستوران ها بزرگتر می شوند و هم با مشتری های بیشتری سر و کار خواهید داشت.
این بازی را هم می توان به صورت آفلاین تجربه کرد و هم در حالت آنلاین، با دوستان فیسبوکی یا رقبای اینترنتی در کسب بالاترین امتیازات به رقابت پرداخت. اگر عاشق آشپزی و رستوران داری هستید، شبیه سازی بهتر از Cooking Dash را نمی توانید برای پلتفرم موبایل پیدا کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

وقتی تحریم هستیم و نمیشه از گوگل پلی دانلودش کرد.....
رو پی اس پی یه بازی اینطوری بود عاشقش بودم
این بازی واسه بچههای ۱ تا ۶ سال خوبه.
دقیقا ینی بدونی هیپ کم کاستی دققییییقا همین نسخه رو بچه بودم بازی میکردم
«Cooking Dash» را در بازار اندروید ببین:
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.playfirst.playground.cookingdash
خيلىىى وقت پيش اسمش dinner dash بود با همين كاراكتر بازى خيلى باحالى بود اون موقع :D
دمت گرم.هی داشتم فکر میکردم اسمش چی بود!
دقیقا یادم افتاد همین بود ایول حافظه
نامرد دولوپرش تو ایران تحریم کرده اههه ما گوگل پلی امونم گوگل پلی نیستش که اه حالا اینو از کجا پیدا کنم
وااای خدای بزرگ من تقریبا خیلی مشابه این رو با همین اسم رو پی سی انقد بازی کردم وااای یکی از نوستالزیک های منو زنده کردید
واع !!!!
چه لووووس ایییییی
.
یه بازیی بود همین شکلی رو پی سی... یادم نیست کجا بازی کردم... کیک درست میکردیم....
داداش رو ویندوز 7 بود دیگه
یکی از بازی هایی بود که
از اول رو ویندوز نصب بود...
داداش من تاحالا از ویندوز اکس پی بالاتر نرفتم :-)) اینو جدا یکی از دوستان از این سی دی های صد بازی در یک دیویدی یه همچین چیزی بود اورد نصب کرد
یکی لوسه ولی خدایش من نه سالم اینا بود خییییلی حال میداد :-) :-)) :-)) دوست دارم واسه تجدید خاطره دوباره نصی کنم