تلفن هوشمند LG G4 هدف گلوله دو ماجراجوی آمریکایی [تماشا کنید]
همه گجت هایی که ساخته می شوند بالاخره پایانی دارند و ریچارد رایان از استودیوی فول مگ تصمیم گرفته در ویدئوی تازه خود نشان دهد که این پایان تا چه اندازه می تواند منحصربفرد باشد. این ...
همه گجت هایی که ساخته می شوند بالاخره پایانی دارند و ریچارد رایان از استودیوی فول مگ تصمیم گرفته در ویدئوی تازه خود نشان دهد که این پایان تا چه اندازه می تواند منحصربفرد باشد.
این فرد ظاهرا علاقه خاصی به تلفن هوشمند G4 و به طور مشخص دوربین و قابلیت های تصویربرداری آن دارد و متاسفانه به خاطر همین علاقه اش تصمیم می گیرد آن را در برابر گلوله قرار داده و تصویری آهسته از فرایند تخریب این موبایل ضبط کند. در ادامه توجه شما را به تماشای این فیلم جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.
در این ویدئو مت بست از سربازان سابق ارتش ایالات متحده آمریکا هم ریچارد را همراهی می کند. او حالا یک شرکت موفق به نام Article 15 Clothing را اداره می کند که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد و طی همکاری اش با شرکتی به نام Ranger Up (که آن نیز توسط یکی دیگر از هم خدمتی های سابقش مدیریت می شود) فیلمی با عنوان Range 15 را در دست تولید دارد.
این پروژه مرحله کسب سرمایه گذار را پشت سر گذاشته و قرار است برخی از دریافت کنندگان مدال افتخار از جمله Dakota Meyer (از اعضای سابق نیروی دریایی آمریکا) و Leroy Petry و همچنین Marcus Luttrell از نیروهای ویژه دریایی نیز در آن به ایفای نقش بپردازند و کارگردانی اش را نیز راس پترسون بر عهده خواهد داشت.
اما باز گردیم به ماجراجویی این دو نفر برای نابودی تلفن هوشمند G4. آنها برای این منظور از سلاحی به نام FAMAS استفاده کردند که در واقع همان سلاح اولیه است که در اختیار اعضای ارتش فرانسه قرار می گیرد. این تلفنگ را به سختی می توان در خاک آمریکا پیدا کرد چراکه فروش خوبی نداشت و به همین خاطر فروشندگان هم وارداتش را متوقف کردند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوب شد دیدما میخواستم جی4 بگیرم
نکنین تورو خدا از این کارا :/
یه سوال این اسلحه رو از کجاش اورده به این گرونی ؟؟؟؟
حالا چرا جی 4 الجی؟ :|
به خاطر خاص بودنش.
اصلا کاری به دیونگی و او جی4 ندارم اون اسلحه محشرشون لامصب ...
خخخخخخخخخ
رفتم تو سایت باحال ترنج نگاش کردم...
دو تا آدم جلف جی فور رو گرفتن.. و گزاشتن :(
(گریه حظار)
و دست به تفنگ بردن
( زار زار حظار )
و و و :( :( و تیرخلاص.........................................................................
( خشتک دریدن حظار )
بی رحم به سقفِ گوش هم تیر زد ..
خوبب نیست انفد احساسی باشی
LOL
آيفون 5C هم ماه قبل جون يك انسان را نجات داد از گلوله شات گان !!! ولي خبرش را نگذاشتيد
رفتم ببينم سنسور دوربين G4 از آيفون پلاس چقدر بزرگتره كه ديدم فقط ١٥ درصد بزرگتره !! البته لرزشگير سه محوره داره كه اين و نميدونم آيفون پلاس داره يا نه :D برم سايت اپل ببينم لرزشگير اين پلاس چطوري كار ميكنه :D چون از نسخه پلاس خوشم نمياداصلا نرفتم تو مشخصاتش ببينمچي هستش :D
اشتباه شد ! ١٥ درصد قطر سنسور بيشتره كه باز بايد محاسبه كنم مساحتش چقدر بيشتر ميشه پس حداقل ٣٠ درصد سنسور بزرگتري داره تا سنسور آيفون ٦ پلاس و بدك نيست پيشرفتش نسبت به آيفون ٦ پلاس ولي تا ٣ ماه بعد آيفون ٦ پلاس اس ميادش كه همه را قورت خواهد داد
من یک هفته هست تصمیم گرفتم جی 3 رو بفروشم موندم سر دوراهی جی 4 و اس 6، از درد این که خریدم حالا دیگه باید نگه دارم بعد اینها راحت گلوله رو بستن به این گوشی بی چاره :( چرا اینا تو جریان نیستن !!!
من چند وقت هست تحقیق میکنم رابط کاربری روان مالتی تسک فوق العاده و دوربین بی رقیب حس ناب چرم همه و همه در پکیجی به اسم جی 4 به خریداران ارائه میشه پیشنهاد میکنم تا نقدوبررسی دیجی از این تلفن صبر پیشه کنی.
file not found