ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از مدل سال 2015 موبایل Moto G موتورولا

چیزی تا شروع نیمه دوم سال میلادی باقی نمانده و انتظار می رود که به زودی خبرهای خوبی از شرکت های تولید کننده موبایل به گوش برسد. خبرهای مربوط به نسل سوم تلفن همراه موتو G ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چیزی تا شروع نیمه دوم سال میلادی باقی نمانده و انتظار می رود که به زودی خبرهای خوبی از شرکت های تولید کننده موبایل به گوش برسد. خبرهای مربوط به نسل سوم تلفن همراه موتو G موتورولا که احتمالا با قیمت مقرون به صرفه و امکانات معقول خود دنباله رو نسخه های قبلی اش خواهد بود، در زمره مهم ترین عناوین خبری قرار خواهد داشت.

اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول موجود نیست و همان اندک جزئیات هم براساس ارزیابی های صورت گرفته به دست آمده اند. اما امروز عکس های تازه ای از این تلفن هوشمند منتشر شده که تصویر مربوط به این موبایل را تا حدودی در نظرمان روشن تر خواهند کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاهی که در بالا مشاهده می کنید (به شماره مدل XT1543) همان طراحی نسخه های پیشین خود را به ارث برده و سطح بافت دار قسمت پشت بدنه اش، ظاهری منحصربفرد به آن بخشیده.

علاوه بر این، آنطور که در تصاویر دیده می شود، نوعی نوار فلز مانند درست در زیر دوربین دستگاه قرار گرفته که در نسخه های پیشین مشاهده نشده بود و به نظر می رود که شرکت سازنده در طراحی قسمت پشت دستگاه تا حدودی دنباله رو الجی بوده است، اما بی تردید Moto G (که تصور می شود عکس های منتشر شده به آن تعلق داشته باشند) این بخش را صرفا به خاطر زیبایی در خود دارد.

طبق شایعات، این دستگاه از نسخه 5.1.1 اندروید بهره می برد و دارای یک نمایشگر 5 اینچی، چیپست اسنپدراگون 410، یک گیگابایت رم، 5 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خواهد بود که همه این مشخصات دقیقا طبق انتظاراتمان از تلفن هوشمند Moto G هستند.

اما به یاد داشته باشید که اینها صرفا شایعات و تصاویر لو رفته هستند و نمی توان با قطعیت در مورد صحت داشتنشان نظر داد. در واقع تا زمانی که کمپانی تولید کننده محصول تازه خود را به صورت رسمی معرفی نکن نمی توان با اطمینان از هیچ چیز سخن گفت.

گفتنی است که این تصاویر از یک انجمن دیجیتالی چینی به بیرون درز کرده اند و به همین خاطر امکان تاییدشان وجود ندارد.

moto-g-2015-1

Untitled3

Untitled

Untitled2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد

    سلام اینم نمایندگی رسمی گوشی های موتورولا iranmotorola.ir
    با گارانتی

  • اَلِــــــــکــــــس

    پشت گوشیای موتورولا خوشم میاد و جلوشون یه جوریه. همیشه دوس داشتم یه Moto X چوبی داشته باشم ولی چون آنچنان توی بورس نیست نخریدم.


    -___________________________-

    رفقا یه گروه زدم توی واتس اپ برای دیجیاتو ممنون میشم شمارتون رو ایمیل کنید تا اددتون کنم:

    ahmadpazhouhande@gmail.com

  • omidiato

    نظر هركي قابل احترامه
    ولي ةقتي با برجم داراش كاري نكرده.با اينا كه اصلا كاري نميكنه.به قول خودتون بيشتر قسمت هاي دنيا نميره يا قيمتش زياده.خب اينا همه باعث ميشه كه شركت داغون شه.ولي واقعا جرا انقد قيمتش بالاس.با همين قيمت ميشه يه موبايل خيلي بهتر خريد

  • عـــامـر

    همیشه دوش داشتم یه گوشی از موتورولا داشته باشم اما یا ایران نبوده یا قیمتش خیلی خیلی فضایی بوده

    • AlborZ

      پیرو فرمایشت
      Nexus 6 هم کم یابه هم قیمت غیر منطقی :|
      محصول به شدت محترم و تو دل بروییه <3

  • omidiato

    جه قيافه ي بي ريختي داره
    همون بهتر كه موتورولا ور شكست شه با اين طراحيش.دوتا مهندس خوب استخدام كن ديكه

    • عـــامـر

      برای یه میانرده و شاید گفت حتی پایین رده عالیه به نظرم

    • علی آقا

      مهندسا که طراحی نمیکنن.

      • omidiato

        منظورم همون طراح هاي شركته
        اسم دقيقش رو نميدونم.مهندس طراح :دي :))

    • مـــــــتیــــــن

      طراحی امری سلیقه ای است

      • omidiato

        khob salighashoon khob nist k forush nadaran dg

  • حمید

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز digiatoباپرچم ابی
    امروز وار داریم بیایید.نفر کم داریم اوضا بحرانیه.

    • امیر

      من الان لول ۹۷ م... منتها از بازی خسته شدم پاکش کردم چند وقته. البته روی گوگل سیو هست ولی حسش نیست دیگه!

مطالب پیشنهادی