ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۱۵ موفق به فروش 35 میلیون موبایل شده است

شیائومی اگرچه در چین بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون است اما در سطح جهانی، یکی از شرکت هایی محسوب می گردد که این روزها بیشتر خبر ها را به خود اختصاص می دهد. این ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی اگرچه در چین بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون است اما در سطح جهانی، یکی از شرکت هایی محسوب می گردد که این روزها بیشتر خبر ها را به خود اختصاص می دهد.

این سازنده چینی در سال جاری از محصولات مختلفی رونمایی به عمل آورده و انتظار می رود که از موبایل های دیگری نیز پرده بردارد؛ یکی از اسمارت فون هایی که طرفداران این برند چینی به شدت برای معرفی اش انتظار می کشند، Mi 5 نام دارد که در ماه های جاری رونمایی خواهد شد. شرکت یاد شده قصد دارد در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری میلادی نیز حضور پر رنگ تری در هند داشته باشد و در نهایت نیز امسال وارد بازار برزیل گردد.

اکنون اما خبرهایی غیر رسمی از میزان فروش محصولات شیائومی در نیمه ابتدایی سال جاری منتشر شده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش تامین کنندگان نمایشگر برای موبایل های شیائومی، کمپانی چینی موفق شده تا در نیمه اول سال جاری بتواند ۳۵ میلیون موبایل به فروش برساند. لازم به ذکر است که چنین آماری، در قیاس با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته شامل رشد بالایی گشته زیرا عنوان شده بود که کمپانی چینی در آن مقطع صرفا توانسته ۲۶ میلیون دستگاه موبایل به فروش برساند.

با استفاده ای اندک از علم ریاضی، می توان به این نتیجه رسید که فروش محصولات و موبایل های این شرکت در یک سال با رشدی ۳۰ درصدی رو به رو بوده اند و جالب تر اینکه پیشتر مدیران شیائومی اعلام کرده بودند که می خواهند به فروشی ۸۰ الی ۱۰۰ میلیونی دست پیدا کنند.

به طور کلی در سال ۲۰۱۴، سازنده ی چینی موفق شد تا ۶۱ میلیون موبایل به فروش برساند که البته در قیاس با سال ۲۰۱۳ نیز از رشدی خیره کننده برخوردار بوده. شرکت یاد شده تا پایان سال ۲۰۱۴، قادر شده بود در ۱۴ دوره مالی (و سه ماهه) متوالی از رشدی عالی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Notam

    سلام
    علاقه مندان به این محصول میتونن با مراجعه به آدرس زیر، اقدام به سفارش و خرید محصولات این کمپانی کنند.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • Juan Rodriguez

    فکر نکنم خارج از چین موفق بشه. اگه هم موفق بشه باید به عقل مردم شک کرد. مطمئن باشید هیچ ارزونی بی دلیل نیست. در ضمن من اصلا حاضر نیستم پولم رو بدم به کمپانیهایی که هزینه های R&D پرداخت نمیکنن و با بالا رفتن از دوش بقیه و سوءاستفاده از دستاوردهای دیگران و دامپینگ میخوان موفق بشن.

    • محمد

      دستت بگیر اول بعد بیا نظر بده دوست عزیز.
      نه که خیلی هواوی خوبه!!!!
      و مردم ساده ما هم خیلی میخرن!!!!

      • Juan Rodriguez

        نظر دادن در مورد یه محصول الزاما مشروط به در دست گرفتن اون نیست. در ضمن فروش بالای هواوی در ایران ضامن کیفیتش نیست. من تو کار برق هستم. متریال آلمانی هر برندی که باشه رو چشم بسته کار میکنم برعکس هر جا قطعه ساخت چین بستم بعد از مدت زمانی کمی ریپ زده. این رو میشه به همه صنایع تعمیم داد.

  • Mgk

    با شيامي و اپپو چند ساعت پيش کار کردم کیفت ساختشون خیلی خوبه ولی رابط کاربری شیامی خیلی سعی شده شبیه به ios 7باشه

  • Alireza Azizi

    واقعا باریکلا دمش گرم فقط با 5 سال سابقه اینطوری شده وای به حال اینکه سابقش اندازه ی اپل و سامسونگ بشه!!!
    اونموقع حتما 1 میلیارد میفروشه!!!

    • سوتابایت

      تا اون موقع بازار چین!! کلا چین!!صنعتش پر می شه و ابزار های اقتصادی که الان استفاده می کنه دیگه جواب گو نیست و به یک اقتصاد بی حرکت تبدیل می شه!

      • مـــــــتیــــــن

        امیر رضا جان شما اطلاعات بیشتری دارید اما نظر بنده حقیر اینه که ابن همه مردم گوشی دارن تقریبا پس از چرا مردم دوباره گوشی میخرن خوب مشخصه میخوان نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا کنن دوما نسل ها نابود میشن و نسل های جدیدی جایگزین میشن تا ابدیت قرار نیست که فقط ما باشیم

    • Mehrdad

      البته نمیشه اینجور گفت میدونین سرنوشت اچ تی سی یا سونی میدونین غیر قابل پیشبینی

  • Mehrdad

    هه این که چیزی نیست اپل ایفون 7 1 میلیارد میفروشه ببین حالا
    اصن این گوشیا چیه اصن مگه شرکت به جز اپل داریم؟؟؟؟
    #طنز تمسخر یک حقیقت تلخ
    try to love apple not to be isheep

    • مـــــــتیــــــن

      اپل شرکتی سی ساله زیاعومی شرکتی شش ساله ..وان پلاس شرکتی دو ساله #زاویه نگاه کردن به قضایا

      • Mehrdad

        منظورم امیر پارساس

        • مـــــــتیــــــن

          هیچ حواسم نبود اما کلا اونو نباید ادم حساب کرد یه کسیه همه میدونن کیه ده_15 تا اینا اکانت داره با همشون هم تزول بازی میکنه

  • مـــــــتیــــــن

    تو این صنعت است شرکت عالی کار کرده+oneplus مشخصات پرچمدار در قیمت میانرده ای آن چیزی که مردم میخوان بهترین با کمترین هزینه در ضمن نباید تاثیر نحوه فروش \اینترنتی یا از طریق فروشگاه فیزیکی \رو تو قسمت چشم وپوشی کرد

  • mortezaall(mutd)

    حیف سونی و اچ تی سی و لومیا...

مطالب پیشنهادی