ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هاوربایک ها به ارتش ایالات متحده آمریکا می آیند

Malloy Aeronautics یک شرکت مستقر در انگلستان است که سال های اخیر را صرف توسعه دستگاهی به نام هاوربایک کرده است و حتی برای جمع کردن سرمایه و تولید انبوه این دستگاه به سایت کیک ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Malloy Aeronautics یک شرکت مستقر در انگلستان است که سال های اخیر را صرف توسعه دستگاهی به نام هاوربایک کرده است و حتی برای جمع کردن سرمایه و تولید انبوه این دستگاه به سایت کیک استارتر رجوع کرد.

اما ظاهرا پروژه مذکور سمت و سویی تازه به خود گرفته چراکه وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده قراردادی را با شرکت سازنده این محصول به امضا رسانده تا آن را برای ارتش این کشور تولید کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بنا بر چند دلیل به این تکنولوژی علاقه دارد؛ نخستین علت ایمن بودن آن است. آرمیچرها و مکانیزم های چرخنده این دستگاه دارای حفاظ مناسب هستند و به همین دلیل امکان برخوردشان با انسان و اشیاء دیگر و در نتیجه آسیب رساندن به آنها وجود ندارد.

نکته دیگر اینکه قیمت هاوربایک از یک هلیکوپتر کمتر تمام می شود و مانور پذیری بالاتری در فضاهای بسته دارد و در نهایت اینکه دستگاه فوق هم به صورت خودکار و هم از طریق انسان قابل کنترل است.

سازندگان هاوربایک به رویترز اعلام کرده اند که این دستگاه برای جستجو و تفحص و یا تحویل مرسولات ایده آل خواهد بود. از این وسیله همجنین می توان برای  انجام ماموریت های مراقبتی بهره گرفت. جالب است بدانید در طرح های مربوط به نسخه نهایی این دستگاه یک کاراکتر انسان نما که دوربینی به سر آن متصل شده هم دیده می شود.

طبق قرارداد امضا شد، نخستین گام، تولید یک مدل کاربردی و کامل از این دستگاه است و از آن مرحله به بعد، وزارت دفاع آمریکا ساخت انواع نظامی آن را آغاز خواهد کرد. در عین حال شرکت سازنده نیز، کار توسعه و بهبود این دستگاه را ادامه داده و نسخه های تجاری آن را هم تولید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mehrdad

    هاور بایک هووممممم خوبه قیمت کم سرعت بیشتر نسبت به هلیکوپتر باریک صرفه جویی ایناسا صرفه جویی شاخ و دم نداره

    • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

      تکنولوژی جنگ ستارگان به جنگ زمینیان می آید همی !!!

  • Rivekan

    واو این هاوبایک عالی به نظر میرسه...
    یعنی ی روز میرسه که سوار هاوربایک بشیم؟
    :(

    • Mehrdad

      اقا مارو سوار هلیکوپتر کن هاوربایک پیشکش :(

  • m.replay

    خیلی جالب میشه !
    مثل star wars !
    :)

  • SAEED DASTMARD

    دوستان هرکسی با جی 4 کار کرده میشه تجربیاتش رو قرار بده بدون تعصب؟؟

  • حمید

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز digiatoباپرچم ابی . بیایید.نفر کم داریم اوضاع بحرانیه.

    • SAEED DASTMARD

      حمید خودتو کشتی با این کلش هر روز هم اوضاعت بحرانیه چه خبره.

مطالب پیشنهادی