ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ در پایان سال ۲۰۱۵ برای رقابت با آیفون 6S عرضه می شود [شایعه]

بر اساس گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی، اینچنین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۷ را در نیمه دوم سال میلادی جاری عرضه نماید. در روزهای گذشته شنیده بودیم که ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی، اینچنین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۷ را در نیمه دوم سال میلادی جاری عرضه نماید.

در روزهای گذشته شنیده بودیم که شرکت کره ای برای غلبه بر آیفون های اپل، قصد دارد نوت ۵ را پیش از ماه سپتامبر عرضه کند. اکنون نیز این شایعه ی تازه خبر از اتفاقات جدید دیگری برای سری اس می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یک خبرگزاری کره ای به نام Newsis بر اساس اخباری که از سوی منابع داخلی اش در سامسونگ به دست آورده، مدعی شده که این شرکت کار بر روی نسخه ۷ از گلکسی اس را ۲ الی ۳ ماه پیش از موعد شروع کرده است.

از جایی که شرکت یاد شده گلکسی اس ۶ را در نیمه اول سال جاری (اول مارس) ارائه کرده، چندان دور از ذهن نیست که در ماه های پایانی سال جاری بخواهد نسخه جدید را به بازار عرضه نماید تا جایی برای تاخت و تاز آیفون های اپل باقی نماند. در صورتی که این شایعه به حقیقت بپیوندد، اولین بار خواهد بود که سامسونگ در یک سال از ۲ پرچمدار رونمایی می کند.

کمپانی کره ای موبایل های پرچمدار خود را تا کنون در دوره های ۱۲ ماهه رونمایی کرده اما در هر صورت بعید هم نیست که برای رقابت پویا تر با اپل، بخواهد زمان عرضه موبایل هایش را تغییر داده و آنها را به نیمه دوم سال های میلادی بکشاند. جدا از گلکسی اس ۷ و همچنین نوت ۵، شایعات دیگری نیز در خصوص یک موبایل جدید نقل زبان ها شده که گویا Galaxy S6 edge Plus نام خواهد گرفت.

در صورت به حقیقت پیوستن شایعات یاد شده، می توانیم شاهد یک مبارزه بسیار تنگاتنگ تر در میان اپل و سامسونگ باشیم. اکنون چنین است که اپل زمانی از آیفون های جدیدش رونمایی به عمل می آورد که دست کم چند ماه از معرفی سایر پرچمدارها گذشته باشد و همین موضوع نیز به شرکت آمریکایی اجازه می دهد تا در بخش پایانی سال های میلادی، به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • D_nekodim

    فقط صفحه نمایش سامسونگ میارزه به کل گوشی اپل این شرکت گوشی روارزون تولیدمیکنه گرون میفروشه نرم افزارشم که خیلیاش پولیه من نمیدونم چراسامسونگ خودشوبااپل مقایسه میکنه داره یه جورایی بال وپرمیده به اپل بااین کاراش

  • nekodim

    فقط یه چیزبگم صفحه نمایش سامسونگ می ارزه به کل گوشی اپل حالابماندکه اپل یکی ازارزونترین گوشیهاازنظرقیمت تموم شده تولیده ویکی ازگرونترین گوشیها ازنظرفروش برنامه هاشم که بیشترش پولیه.

  • Mohammad Reza

    اقا من یه ساعت نشستم نوشتم کامنت من کوووووو؟مثل این که رو ابرا خیلی خوش می گذره.خب یه فکری به حال سروراتون بکنید دیگه.
    Chester جان شرمنده کامنت من خورده شد این دفعه خیلی خلاصه تر می نویسم.طبق این لینک هایی که پایین تر میذارم یه فرضیه دارم:این طور که به نظر می رسه تا دوسال دیگه پردازنده ی گوشی ها از الترابوک ها با مصرف یک سوم،قوی تر میشه.درسته به نظرت؟؟سری u اینتل چرا این قدر ضعیف یا پرمصرف نشون میده.
    با مصرف 15 وات 6189 گرفته تو GeekBench 3 ولی 7420 سامسونگ 5215 گرفته.فرق S801 با S810 تقریبا 1500 هست که کمتر از فاصله ی 7420 با 5500u اینتله
    http://www.gsmarena.com/lg_g4-review-1254p5.php
    http://www.gsmarena.com/apple_ipad_air_2-review-1167p5.php
    http://cpuboss.com/cpu/Intel-Core-i7-5500U
    طبق این لینک ها 7420 از ایر2 قوی تره(پردازنده اش فقط)؟؟؟؟
    ----------------------
    بعد شما گفتین که طبق توان خام پردازنده ی گرافیکی نمیشه قضاوت کرد،طبق (GFX 2.7 T-Rex (1080p offscreen میشه یه رتبه بندی تقریبی داشت؟بعد این عدد هایی که هست فریمه؟؟یعنی A8x از K1 تقریبا 10 فریم جلوتره و S6 از K1 فقط 2 فریم عقبه؟؟

    • Chester

      جوابتون رو دادم . رفت براي تاييد ؛)

    • Chester

      دوست گرامي پردازنده هاي آرم با ورود ArmV8 و 64 بيتي شدنشون يك جهش خيلي بزرگي كردن.
      بله دقيقا پردازنده هاي مبتني بر ARM نظير Exynos 7420 و A8X دقيقا دارن سري U اينتل رو پشت سر ميذارن. همين الانش هم با Core i5 Uxx در حال رقابت هستن.
      سري U در رده X86 يكي از كم مصرف هاست و اين كه چرا اين اسكور رو ميگيره بر ميگرده به معماري اينتل. كلا اينتل روي معماري X86خيلي تعصب داره . حتي در Core M هم داره از اين معماري استفاده ميكنه و اصلا بازدهي خوبي هم نداره اين سري .
      بله Exynos 7420 در قسمت cpu حدود 500 امتياز بيشتر ميگيره البته با مراجعه خود سايت primatelabs كه سازنده نرم افزار GeekBench هستش امتياز Exynos 7420 رو 4200 الي 4600 زده.
      حرف هاي آخرتون هم درسته .بله A8X حدود 7 فريم در OpenGL و حدود 10 فريم در Metal جلوتر هستش.
      S6 در تست OpenGL ES 3.1 حدود 10 فريم از K1 عقب تر هستش .

      • Mohammad Reza

        خیلی ممنون لطف کردین که وقت گذاشتین
        یه لیست هم از نظر خودتون برای پردازنده ها هم بذارید ممنون میشم عین همون لیست در مورد گرافیک تو همین پست :)

  • s.p

    این است استراتژی سامسونگ
    الان سامسونگ تنها شرکتیه که جرات کرده با وجود اینکه زیاد از عرضه ی s6 (پرچمدارش) نگذشته به فروش خوبی رسیده و جرات این رو داره که با اپل درگیر بشه و
    *جلو پا اپل سنگ بندازه*

    • آوش

      این کارا نشونه ی ترس سامسونگ از ایفون اپل هست نه جرات زیاد. هیچ شرکتی اینقدر عجول نیست که واسه رقابت با 2تا دیوایس از کمپانی رقیبش بیاد فروش دوتا از پرچم دار هاش رو نصف کنه. (شایدم 3تا پرچم دار)

      • احمدM2

        پس لابد شما سونی رو شرکت نمیدونی ... :D

  • BOZORG#

    اگر طراحیش رو از بقیه الهام نگیره صد در صد اینبار سامسونگ میگیرم بعنوان پرچمدار

  • arwp

    غیر ممکنه این کارو کنه

  • على

    برنامه شون برای باتری چیه خدایی؟ چرا تکنولوژی هاشون تو این زمینه پیشرفت نمیکنه؟

    • SAEED DASTMARD

      برنامشون اینه که میخوان با آوردن رزولوشن 4 کی به موبایل کار باتری رو یه سره کنن.

    • Chester

      البته باتري ها هم نسبت به دهه پيش پيشرفت كردند ولي خب شما نمبتونيد انتظار باتري ١ هفته اي داشته باشيد. فعلا امكان پذير نيستش.
      در هر صورت خيلي بي انصافي هستش كه بگيم باتري پيشرفت نداشته .
      بايد اينطوري بگيم باتري پيشرفت داشته ولي شركت ها با افزايش پيكسل ها يا هر چيز باتري خوري ديگه اين پيشرفت رو تحت شعاع خودشون قرار داده .

  • administrator

    کاش بجا سخت افزار کمی به دنبال ارتفا نرم افزاری بودن !

    بچه بازی تا به کی ؟

  • Mohammad Reza

    هر سال از این جور شایعه ها هست هیچ وقت هم عملی نمیشن
    مخصوصا درباره ی عرضه ی جهانی نسخه ی پلاس پرچمدارها که به خاطر LTE-A و مخصوص کره معرفی میشن.از S4 به بعد ما هر سال این شایعه ها رو میشنویم ولی تنها شرکتی که واقعا چنین کاری می کنه HTC هست که در One X+ (مربوط به دوره ی S3) اولین بار چنین کاری رو انجام داد.
    -----------
    Chester جان هستی؟؟سوال دارم؟؟

    • Chester

      بلي !!
      در خدمتم :)

      • SAEED DASTMARD

        سلام داش چستر منم یه سوال داشتم.
        کدوم پردازنده گرافیکی از بین این 3 تا قوی تر هست واسه گیم.
        adreno 420
        adreno 418
        mali t760 mp8

        • Chester

          هر سه خوبن . در تست OpenGL ES 3.0 مالي مقداري بهتر عمل كرده نسبت به 420 و 430 ولي در تست OpenGL ES 3.1 قدرتي برابر با 420 رو ارائه ميده و از 430 عقب ميمونه. كلا در يك نسل قرار ميگيرن .
          ميشه اينطوري ليست كرد قويترين پردازنده هاي گرافيكي حال حاضر و به كا رفته در دستگاه ها
          1 = Tegra X1
          2= PowreVr GXA6850 به كار رفته در آيپد اير 2
          3= Intel HD 4xxx
          4= Tegra K1
          5= Mali T760MP8 و Adreno 430
          6= PowerVr GX 6450 و Adreno 420
          7 = Mali T760 MP6 و PowerVr G6430 و Adreno 330

          • Chester

            Adreno 418 حدود 10 الي 15 درصد سريعتر از Adreno 330 هستش.

          • SAEED DASTMARD

            418 چقدر با 420 اختلاف داره؟؟؟

      • kavehd2

        دوست عزیز اگه به منم ایمیلتون بدید ممنون میشم

        • Chester

          سوالي داريد همينجا مطرح كنيد جوابتون رو ميدم.
          ايميلتون رو هم بگيد ؛)

          • kavehd2

            سوالا زیاده
            kaveht20@yahoo.com

  • kavehd2

    اشتباه میکنه به نظر من چون مشتریاش از دست میده با این کار

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی