میزان استقبال از تلفن هوشمند HTC One M9 به حدی نا امید کننده بود که عاقبت کمپانی تولید کننده اش اعلام کرد قصد دارد تا ماه اکتبر پرچمداری بازطراحی شده را تحت برند hero آماده سازی و روانه ی بازار نماید.
در همین راستا امروز گزارشی منتشر شده که نشان می دهد تا چه حد اوضاع برای HTC نامطلوب بوده که آنها بلافصله، ساخت و عرضه ی پرچمداری تازه را در دستور کار خودشان قرار داده اند. بد نیست یادآور شویم کمپانی تایوانی مورد بحث سایز صفحه نمایش One M9 و رزولوشن آن را در قیاس با On M8 تغییر نداده بود و طراحی نیز فرق چندانی با نمونه ی پیشین نداشت.
در عوض پرچمدار جدید از بدنه ای فلزی و دو رنگ بهره می برد و دوربین اصلی سابقاً اولترا پیکسلی آن با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جایگزین شده بود. One M9 از نظر حافظه ی رم هم ارتقا یافت و به ۳ گیگابایت از این نوع حافظه تجهیز شد و باتریش نیز قدری افزایش ظرفیت داشت و توانش به ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت رسید.
اما اگر به گزارشی که امروز منتشر شده باز گردیم مشاهده می کنیم که در آن آمده، HTC تا کنون و طی سه ماه پس از عرضه ی برترین محصول خود در سطح جهانی تنها توانسته ۴.۷۵ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.
عدد یاد شده نسبت به آمار و ارقامی که برای One M8 در بازه ی زمانی مشابه رقم خورده اند کاهشی ۴۳.۷۵ درصدی نشان می دهد و اگر آن را با فروش ۱۰ میلیونی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج طی ماه اول عرضه شان مورد مقایسه قرار دهیم می توان فهمید که اوضاع برای تایوانی ها تا چه حد رو به وخامت است.
بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا با فرا رسیدن ماه اکتبر و عرضه ی یک محصول تازه شرایط دستخوش تغییر می گردد یا بازهم این روند نامطلوب و ناخوشایند ادامه خواهد داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به ما چه
والا
اگر مشکلات دوربین و چیپست و باتری m9 نبود خیلی خوب می تونست فروش کنه.به نظر من عدم نواوری مشکل اصلی نبود چون همین جوری هم کیفیت ساخت در سطح خیلی بالایی قرار داره.فقط می بایست تفاوت های بیش تری اعمال می کرد.من اصلا دوست ندارم از نزدیک دوتا گوشی رو اشتباه بگیرم.توی نمایندگی بازارموبایل htc تا وقتی پشت و بغل گوشی رو ندیدم،نفهمیدم m9 دستمه یا m8
!!!
واقعا فکر می کردم خیلی کمتر فروخته باشه.
ایشالاسریعتر یه فکر اساسی و درس کنه.
اچ تی سی جان اون اپله که میتونه هر دو سال یه بار طراحی گوشیشو عوض کنه و حتی گوشیاییش که طراحیشون عوض نشده رکورد فروشو میزنن
شما هر سال باید یه کار ژانگولری انجام بدین وگرنه تو رقابت با بقیه برندای اندروییدی له میشین
من برای من سواله، منی که یه مصرف کننده حالا با مقداری اطلاعات بیشتر نصبت به مصرف کننده های عادی دیگه هستم میدونم باید نوآوری داشت، میدونم به نوعی مصرف کننده از یه گوشی جدید اونم پرچمدار چی میخواد، یا سیر سعودی تکنولوژی چجوری هست و باید با چه شیبی بالا رفت، بعد از خودم سوال میکنم یعنی اینا نمیدون که اینجوری محصول تولید میکنن؟!!!
مثل اون تیکه مشهور تو فیلم های جنایی هست که میگه: این قاتل یا خیلی احمقه یا خیلی باهوش.
نسبت
اولا دوست عزیز من آخرین 20 ـی که از دیکته گرفتم دوم دبستان بود :D
دوم شما درست میگی این یکی هم اشتباه تایپی بود که نزدیک هم هستند وگرنه انغدر حم بی ثوات نیثطم :D
دوستان یه خبر خوب
همین الان رفتم ویکیپدیا دیدم تمامی صفحاتش حتی صفحات ...(چه از لحاظ سیاسی چه اخلاقی) رفع فیلتر شده
مثل این که خبرای خوبی در راهه
:)
بخاطر پروتکل https جديدا به ويكي اضافه شده نميشه صفحه خاص فيلتر كرد بايد كل سايت بكنن دلواپس نباش اگه ببين زيادي بد شد سرعتش تا حد مرگ پايين ميارن :/
.
بنده خدا ها به خاطر كشور جهان سوم بدليل سرعت كم اينترنت تا حالا نكرده بودن نميدون ما جهان ديگه هستيم :)
.
زيادم اسپم نباشه ويكي هم باشه
https://en.wikipedia.org/wiki/HTTPS
نسبت به اینکه هیچ هزینه ای برای طراحی و تحقیق پرداخت نکرده حساب کنی کلی هم فروشش بالا بوده
برند هیرو.. خخخ .. استیک هیرو!!!!
طراحی .. دوربین .. پردازنده مشکل دار .. اولیو میشه به جوری حل کرد چون طراحی اگرچه تکراریه اما عالیه غیر از ظاهر قسمت دوربین که تو m8 فوق العاده بود .. دوربینکه حتی یه پسرفت هم بوده!! پردازندش هم که مقصر کوالکام بوده .. تو ساخته ی بعدی کوالکام بازم به هسته های سفارشی شده رومیاره کوالکام و دوران طلایی krait این بار با kryo شروع میشه
خخخخ به چی ؟؟ محض اطلاع htc hero بهترین موبایل سال 2009 شد / اولین sense با این موبایل اومد
?
میدونم
الان چند ساله که داریم گوشی های مشابه و یک شکل از HTC می بینیم. متاسفانه عدم نوآوری و خلاقیت به نظر من مهم ترین عامل سقوط HTC هستش...