ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با 70 میلیون بازیکن، Fallout Shelter رتبه اول اپ استور را کسب کرد

هنوز دو هفته نشده که Fallout Shelter به اپ استور آمده و در همین مدت زمان اندک توانسته در جایگاه پرمخاطب ترین بازی جای خوش کند. هفته پیش که تنها چند روز از عرضه بازی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۵ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هنوز دو هفته نشده که Fallout Shelter به اپ استور آمده و در همین مدت زمان اندک توانسته در جایگاه پرمخاطب ترین بازی جای خوش کند. هفته پیش که تنها چند روز از عرضه بازی گذشته بود، فال آوت شلتر توانست Candy Crush را پشت سر بگذارد و حالا به رتبه اول رسیده.

از زمان عرضه تاکنون، Fallout Shelter توانسته در 37 کشور مختلف نظر مردم را به سوی خود جلب کند و در 48 کشور نیز در لیست بیشترین دانلودها باشد. جالب اینجاست که Shelter توانسته در 25 کشور دنیا، پرمخاطب ترین اپلیکیشن تمام دوران باشد.

در حال حاضر که این خبر منتشر شده، Fallout Shelter بیش از 70 میلیون مخاطب روزانه در سراسر جهان دارد. البته فراموش نکنید که این بازی تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده و تا یکی دو ماه آینده خبری از نسخه اندرویدی نیست.

تاد هاوارد، کارگردان استودیو بتسدا گیمز می گوید: "ما تمام مدت با تلفن های مان بازی می کنیم و همیشه می خواستیم که یکی بسازیم. لذت بردن جمعیتی کثیر از اولین بازی ما خیره کننده است. این نشان می دهد که مردم عاشق Fallout هستند، همانطور که ما عاشقش هستیم."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • علی

    لطفا بگید چطوری لول بازیمو بالا ببرم من تا 15 اومدم گیر کردم

  • فرشاد

    وااااای من خییلی این بازی رو دوست دارم ولی گوشیم اندرویده لطفا وقتی ورژن اندرویدش اومد حتما لینک دانلود شو بزارید مرسی

  • عـــامـر

    ۷۰ میلیون ؟؟؟؟
    یا خدا

  • SAEED DASTMARD

    کی برای اندروید میاد؟؟؟؟

  • مـــــــتیــــــن

    ...

  • hadi haddadian

    https://youtu.be/hL8BBOwupcI

  • سوتابایت

    واقعا فوق العدس بازی!! ۳ تا زمین ساختم پاک کردم الان آخرین پناهگاهم ۳۵ نفرس!! خیلی خوبه!!

    • علی

      میشه راهنمایی کنی چطوری لول بازیمو ببریم بالا من تا 15 اومدم گیر کردم

  • سامان

    تجربه من از حدود دو ساعت بازي: براي من، بازي سختي بود. منابع كم داشتم. ناچار اتاق توليد آب و برق مي ساختم. هر اتاق جديد كه بسازي، نياز به برق بيشتري هست. چينش اتاقها هم مهم است، اتاق هاي جدا جدا نياز به پرسنل دارد. بهتر بود اتاقها بزرگ و پيوسته باشند. مشكل اصليم كمبود منابع انساني بود كه بايد در اتاقها كار مي كردند. هر چقدر هم زن و مردها رو توي استراحتگاه تنها گذاشتم ، بچه دار نشدند! آخرش همه پير شدن يا توان كار كاردن در اتاق هاي توليد برق را نداشتن. بازي رو حذفش كردم. اما جالب بود.

    • R3D R4N9ER

      اول اينكه شما توانايي هاي افراد رو در نظر گرفتي؟براي توليد نسل بايد افرادي كه توانايي Charisma ي زيادي بزاري توي يه اتق استراحت.يا براي توليد برق توانايي Strong مهمه،و الي آخر.براي فهميدن توانايي هر فرد وقتي انتخابش كني،مينوسه Special كه مخفف ابتداي : Strong/Precious/Endurance/Charisma/Intelligence/Agility/Lucky ه كه توضيحش مفصله.بعد بايد اتاق هارو آپگريد كني،به افراد لباس و وسايل مختلف بدي و ... .

    • سوتابایت

      صبر می خاد!! تنها می زاری!! بی تفاوتن!! حرف می زنن!! می رقص ن!! ....!! :))

  • R3D R4N9ER

    خوب ديگه چه ميشه كرد وقتي بتزدا يه بازي بسازه اونم اسم فال اوت رو يدك بكشه،از طرفي بيان توي كنفرانس E3 كه ميشه گفت جزو پرببينده ترين و بازديد كننده ترين نمايشگاه هاست معرفيش بكتن،گيمر هاي غير موبايلي هم بيان پر و بال اش رو بگيرن،خوب معلومه بقيه ناك اوت ميشن.اين يك اصله.تجربه نشون داد گيمرا توانايي انقلاب هم دارن(قوانين DRM مايكروسافت) اين كه ديگه هيچ. :)

    • R3D R4N9ER

      يكي از جالب ترين لحاظ اين بازي الزايش جمعيته،اونايي كه بازي كردن منظورم رو ميفهمن،خيلي فانه.بعدش هم كه بچه به دنيا مياد هم ميتوني اسم بزاري هم خيلي با نمك تو Vault راه ميره.

مطالب پیشنهادی