ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان سفارش «یوسیم» به صورت تلفنی برای مشترکان ایرانسل فراهم گردید

دسترسی به شبکه های مخابراتی نسل چهارم مدتی است که برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل در شهرهای مختلف کشورمان فراهم گردیده. اما کاربران برای استفاده از مزایای این شبکه، نخست، به دستگاه های موبایل ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۴۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دسترسی به شبکه های مخابراتی نسل چهارم مدتی است که برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل در شهرهای مختلف کشورمان فراهم گردیده. اما کاربران برای استفاده از مزایای این شبکه، نخست، به دستگاه های موبایل و سپس سیم کارت پشتیبانی کننده از آن نیاز خواهند داشت.

استفاده کنندگان از خدمات اپراتور دوم مخابراتی کشورمان تا پیش از این مجبور بودند که به صورت حضوری سیم کارت خود را تعویض نموده و آن را به یوسیم تبدیل نمایند. اما حالا، این شرکت تدابیری را اتخاذ نموده که امکان سفارش یوسیم را به صورت تلفنی برای دارندگان سیم کارت های معمولی در شهر تهران فراهم می آورد که در ادامه توجه شما را به بیانیه رسمی این شرکت در این رابطه جلب می کنیم.

با دیجیاتو همراه باشید.

ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند تعویض سیم‌کارت و ارتقا سیم کارت معمولی به سیم کارت نسل چهار (یوسیم) با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهار (4G/LTE) امکان سفارش تلفنی سیم‌کارت جایگزین و نیز پیگیری انسداد و رفع انسداد سیم‌کارت را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با راه‌اندازی این خدمت جدید، مشترکان ایرانسل در شهر تهران که درخواست تعویض سیم‌کارت معمولی خود با سیم‌کارت نسل چهار ایرانسل (یوسیم) را دارند و همچنین مشترکانی که به دلیل مفقود شدن و یا سوختن سیم‌کارت فعلی خود، لازم است سیم کارت جایگزین دریافت کنند، می‌توانند از این طریق و با یک تماس تلفنی، به راحتی سیم‌کارت جدید ایرانسل را در محل مورد نظر در محدوده مناطق 22 گانه شهر تهران و در زمان معین شده دریافت کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند در تمامی ساعات و روزهای هفته، از طریق تماس با شماره‌های 7033 و از خطوط ایرانسل و نیز 09377033000 از سایر خطوط درخواست دریافت سیم‌کارت جایگزین را ثبت و یا پیگیری کنند. تحویل سیم‌کارت جایگزین به مشترکان در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه و در ساعت معین شده در بازه زمانی ساعت 8 تا 16 انجام می‌شود.

سیم‌کارت جایگزین یک ساعت پس از تحویل به مشترک فعال می‌شود و هزینه آن برای سیم‌کارت جایگزین نسل چهار 12920 تومان و برای سیم‌کارت جایگزین معمولی 6920 تومان است که به صورت نقدی به پیک تحویل داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر درخواست سیم‌کارت جایگزین، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های فوق، درخواست انسداد شماره خود را ارائه و یا برای رفع انسداد اقدام کنند.

درخواست سیم‌کارت جایگزین، انسداد و یا رفع انسداد سیم‌کارت تنها با تقاضای مالک سیم‌کارت ثبت و انجام می‌شود و هنگام تحویل سیم‌کارت نیز حضور مالک به همراه اصل کارت ملی (یا شناسنامه جدید حاوی کد ملی) و یک برگ کپی از آن الزامی است.

این سرویس جدید ایرانسل، هم اکنون در تهران بزرگ راه‌اندازی شده و به زودی در سایر مناطق نیز قابل دسترسی خواهد بود.

خرید سیمکارت جدید دائمی و یا اعتباری یوسیم ایرانسل از طریق سامانه فروش آنلاین به نشانی olr.irancell.ir ممکن می‌باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • محمد

    دزدی توی ایران یه چیز عاددددیه
    زیاد تعجب نداره وقتی توی یک صنعت هنوزم انحصار باشه
    مثل صنعت خودرو سازی یا تلفن همراه که همشون با هم هستن

  • AmiRHosseiNk

    جالبه ها
    در هیچ جای دنیا سرعت نسل ۴ انقدر نیس !
    در هیچ جای دنیا برا تعویض سیمکارت هزینه نمیگیرین!
    اینا حتی برا وظایفشون هم از ما پول میچاپند

    خلایق هر چه لایق
    باید تحریم کرد اینگونه کار هارا

    • امیرعلی

      یه جا رو بگو نگیرن! حرفایی میزنن ملت! خود من سیمکارت خارجی ام رو با ده دلار تعویض کردم

  • aboozeinab

    اون بیست تا تک تومانی رو چجوری نقدی بدیم به پیک؟!!!!!!!

  • عـــامـر

    فعلا دلیلی برای تعویض ندارم چون 4جی که هیچی 3جی هم هنوز طرف ما نیومده 2جی هم اصلا کار نمیکنه :D

  • A"hmadrez"A

    الان من يه شماره ايرانسل دارم ميتونم بدم 4G بدن به من با همون شماره ؟
    امور مشتركين انجام ميده؟

    • MiladM007

      آره یه زنگ به 700 بزن انجام میدن.
      اگه طرح 3g هم زیاد میزنی بهشون بگو احتملا مجانی 4g میدن بهت.

  • حامد لند

    من الان تماس گرفتم و خیلی شیک گفتن همین امروز واستون تا 3 ساعت دیگه ارسال میشه با همون هزینه.باریکلا کاشکی این همراه اول اینکارو انجام بده

  • FaRaZ

    از ایرانسل به من زنگ زدن خودشون آوردن واسم،تعجب کردم!!!

  • A.R.T

    برای من بصورت کاملا رایگان دو هفته پیش تماس گرفتم آدرس گرفتن و سیم کارت ۴ جی رو فرستادن. روز بعد سیم قبلیم رو سوزوندن و ۴جی جایگزین شد

    • A"hmadrez"A

      مباركت باشه داداش

  • mamad

    ولا برای من زنگ زد گفت گوشیت 4g ساپورت میکنه رایگان میخوای بفرستم گفتم بفرست فرستاد بعد یک هفته سیم قبلی سوزوندن و سیم جدید فعال کردن.استفاده هم کردم از 4g اما بالای 1 مگابایت سرعت نداشتم

  • MiladM007

    باو خیلی وقته ( 2 ماه ) ازین Trio Sim ها میده ایرانسل که خودت میتونی به میکرو یا نانو سیم تبدیلش کنی.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی