Meizu از جمله کمپانی های چینی است که طی سال های اخیر با ارائه اسمارت فون هایی متنوع و گوناگون توانسته رشدی مطلوب را تجربه نماید و حتی شرکت های بزرگی همچون علی بابا را ترغیب به سرمایه گذاری و شراکت با خود نماید.
برند یاد شده قرار است تنها دو روز دیگر، یعنی در سی ام ماه ژوئن، از محصول جدید خود با نام Meizu MX5 پرده بردارد و درست در آستانه ی این رویداد تصاویر و اطلاعاتی تازه از موبایل مورد بحث به اینترنت راه یافته اند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر طبق این اطلاعات همانطوری که انتظار می رفت MX5 به حسگر اثر انگشت مجهز شده و سنسور مذکور در زیر دکمه ی بیضی شکلی که در پایین نمایشگر قرار دارد تعبیه گشته.
موبایل جدید Meizu نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi خواهد داشت و از یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT-6795T در کنار پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 بهره خواهد برد.
از سایر ویژگی های دیوایس مورد اشاره در بالا نیز می توان به سه گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰.۱ اشاره کرد.
ناگفته نماند کمپانی Meizu در دستاورد جدید خودش تکنولوژی با عنوان mCharge را به کار بسته که سبب می شود باتری محصول تنها ظرف ۱۰ دقیقه ۲۵٪ شارژ شود.
انتظار می رود MX5 قیمتی معادل ۲۹۰ دلار آمریکا داشته باشد و برای آگاهی از جزئیات دقیق و قطعی آن ظاهراً چاره ای نیست جز اینکه تا سه شنبه هفته جاری منتظر باقی بمانیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




میبینم که از سامی کپی کردن. جلوش مثل گوشی های سامسونگ از اس4 به بعده
تو ایران هست?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?
برند خوب و با کیفیتیه. بزودی m2 note رو میخرم همه چی تموم کمتر از 700 هزار تومن.
من فک کنم مریض شدم
همه گوشی ها رو شبیه آیفون میبینم :|
اولش فکر کردم ایفونه حتی به دکمه هومش رحم نشده و بقط از دایره شده بیضی به نظرم الان اپل و شرکتای با اصالت دیگه باید یه چیزی مثل صبحه نمایش خمیده یا یه چیزی تولید کنن که چینیا نتونن کپی کنن در غیر اینصورت اپل هم که الان فروش خوبی داره تو گرداب کثیف شرکتای چینی فرو میره
مثه همیشه خشکل و بی کیفیت..
ا میزو 6 اس :))))
اپل :|
تيم :|
قطرش کم نیست, ولی دوربینش برجسته است.
متریال پشتش چیه؟پلی کربنات سفید مات؟
GPU افتضاحه
درکل پشتش شبیه هیچ گوشی نیست ولی از جلو ایفون تداعی میشه
منم اول فکر کردم آیفونه.
دلیل اصلیش ظاهر لاک اسکرین و فونت هست.