ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی چهارشنبه همین هفته و در دو نسخه رونمایی خواهد شد [شایعه]

تا به امروز شاهد انتشار شایعات بسیاری در مورد تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی بوده ایم و علی رغم اینکه قرار است این محصول سی ام ژوئن یا در اصل چهارشنبه همین هفته به ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۸ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به امروز شاهد انتشار شایعات بسیاری در مورد تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی بوده ایم و علی رغم اینکه قرار است این محصول سی ام ژوئن یا در اصل چهارشنبه همین هفته به صورت رسمی رونمایی شود امروز هم اخبار تازه ای در موردش به رسانه ها راه یافته اند و اکنون ذکر می گردد که موبایل مورد بحث در دو نسخه آماده سازی گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع مختلف خبر داده اند نسخه ی ارازان تر Honor 7 دارای گوشه هایی گرد و فریمی فلزی خواهد بود در حالیکه مدل گران تر بدنه ای تماماً از فلز خواهد داشت.

از دیگر تفاوت های آنها نیز می توان به این نکته اشاره کرد که در محصول دارای قیمت پایین تر ۳ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده در حالیکه Honor 7 با قیمت بیشتر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد.

هر دو موبایل مورد بحث نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهند داشت و در هر دوی آنها نیز چیپست کایرین ۹۴۰ تعبیه شده است.

ناگفته نماند که چیپست مورد اشاره از چهار هسته ی Cortex A-53 در کنار چهار هسته ی Cortex A-72  بهره می گیرد که همگی فرکانسی ۱.۹ گیگاهرتزی دارند. از سایر مشخصه های مشترک دو موبایل مذکور نیز می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال) و باتری ۳۲۸۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ظاهراً یک حسگر اثر انگشت هم در پشت بدنه Honor 7 موجود است که البته هنوز مشخص نگشته این سنسور در هر دو نسخه ی فوق الذکر حاضر خواهد بود یا خیر.

گمان می رود نمونه ی ازارن تر قیمتی ۳۳۲ دلار داشته و در مورد هزینه تهیه نسخه ی گران تر هنوز حرفی به میان نیامده. لذا باید منتظر چهارشنبه پیش رو باقی بمانیم تا جزئیات نهایی و قطعی موبایل هایی که در بالا به آنها پرداختیم مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • maryam goli

    هرجا پرسیدم بخرمش ندارن..حتی پاساژ علاء الدین.چیکار کنم؟؟؟

  • سعید

    منم با علی موافقم،گوشی عالیه،باید بگیری دستت باهاش کار کنی تابدونین،حالا که هانر ۷ بماند،چ غوغایی شود،اونایی که میگن سامسونگ اپل،اینا میدونین چندسال داره گوشی ارائه میدن؟هواوی تازه وارد بازار شده داره میترکونه،بعضیا که چش دیدن پیشرفت هواوی رو ندارن نظر منفی میدن

  • علی

    هه،قبول کنید دوره تعصب و .. گذشته،من خودم انر شش دارم فوقالعادست ییعنی باید بگیری دست تا ببینی چیه این گوشی،، اولش حالم از هواوی بد میشد،اما وقتی انر رو دستم گرفتم واقعا جا خوردن با این کیفیتش ،باتری،دوربی،انواع بازی ،و ... همه چی عالی،،از s5 هم بهتره،داداشم اس فایو داشت جلو این کم اورد ،اونم میخواد p8 بگیره،، اولش که انر شش خریدم اصلا توقع همچین کیفیت بالایی نداشتم ،،اما الان دیگه باید قبول کرد هواوی کارشو خوب بلده،، دیگه انر هفت که مطمعنا حرفای زیادی واسه گفتن داره،،

    • احمدM2

      درسته آنر 6 گوشی خوبیه اما نه دیگه در حد اس5
      صفحه نمایش اس5 کل هیکل انر6 میارزه پشتیبانی چیزای دیگشم هیچی

  • MA725

    چه عجب دوربینو 16 کرد هواوی!

  • AP

    اعتماد به این چینی ها از سیانور هم زهرآگین تره
    این لنوو و هوواوی و شیائومی رسما روی دیوایس ها برنامه جاسوسی نصب میکنند و بیشتر درامدشون از فروش اطلاعات مردمه
    کنگره امریکا بی خود و بی جهت همین هوواوی و زد تی ایی رو از امریکا با لـگد پرت نکرد بیرون
    به جرم جاسوسی
    .
    و نگین چیزی واسه پنهان کردن ندارید
    همه ماها چیزایی داریم واسه پنهان کردن
    چند وقت پیش یکی از دوستان بظاهر مثبت ام(!) زندگیش و وجهه اش نابود شد بخاطر اینکه

    • حامد

      داداش از چیزی که مطمئن نیستم با قاطعیت حرف نزن.

    • AP

      سوالات امنیتی حساب گوگل اش اسم پسر اش بود!!!
      و مثله 90درصد ملت تمامه پسوردهای اف بی و همه جا با یه حساب ست شده بود!
      یه آدم دلشکسته(!) تمامه چت های اف بی و عکس های توی گوشی و هیستوری بروز و شماره تل هاش و همه زندگیش رو دو دستی تقدیم به وزیر جنگ اش کرد!
      اینم ادمی بود که چیزی واسه قایم کردن نداشت
      وای به حال ما!
      ;)
      حالا هم دوست ما مونده و 500سکه بهار اسیری!

      • ReZa

        داداش فکر نکن که شرکت های آمریکایی هم جاسوسی نمیکنن

        همین اپل اگه اشتباه نکنم دو سال پیش یه خبر ازش اومد بیرون که یه بنده خدایی میگفتم آیفونم شارژش تموم شده بود بعد از 5 ساعت که شارژش کردم و روشن کردمش مسیری رو که تو این 5 ساعتی که گوشی خاموش بوده رو بهم نشون میداد

  • AP

    اگه رم 512 گیگ داشته باشه
    با دوربین 600 مگاپیکسل
    و جنس اش از پلاتین
    اما چیپ کایرین روش باشه مفت اش گرونه!
    .
    من با پی6 و یه مدل جدید تر اش کار کردم
    واسه باز کردن دوربین و گرفتن یه عکس و سیو اش دقیقا باید 4 دقیقه معطل باشی!
    یعنی فاجعه به تمام معنا
    .
    وقتی سونی و ال جی و سامی و htc هست حیف پول نیست که ادم پول بابت گوشی چینی بده؟!
    که روش نشه جلو کسی از جیب اش در بیاره!
    :)

    • JEFRiUM

      مغلطه کامل!
      عزیز من تنفر و تعصب هم حدی داره!

    • knight.bivatan

      این کایرین 940مگه چقد ضعیفه؟
      4دقیقه؟ کی اون گوشیو میخره؟

      • AP

        این کایرین 940 رو باهاش رابطه نداشتم راستش!
        :)
        اما کایرین های روی p6 و تبلت مدیا پد ایکس وان رو داشتم!
        واقعا کند بودن
        پی 6 که قابل تحمل نبود
        توی منو هم لنگ میزد
        اون 4 دقیقه رو واقعا حقیقی میگم
        توی فوکوس مشکل داشت!
        دقیقا باز کردن اپ دوربین تا سیو یه عکس 3تا4 دقیقه طول میکشید!
        مدیا پد کمی بهتر بود البته

        • knight.bivatan

          اینو خود دیجی پست کرده http://digiato.com/article/2015/03/12/مشخصات-فنی-چیپست-های-جدید-هوآوی-لو-رفت
          به نظرت مدیا پد ایکس تو رو بخرم؟

  • knight.bivatan

    مشخصات عالی با قیمت خوب
    واسه بازار ما عالیه من خودم مشتریش میشم
    امروز گوشیم افتاد داخل رنگ بعد شستمش :-D
    فک کنم سوخته
    این بیاد بازار میخرمش تا اون موقع از وسایل ارتباطیی مثل دود و داد استفاده میکنم :-D

  • حامی اندروید

    کدوم آدمی که این اکانتو ساخته ؟!
    اسم و عکس اکانت من قبلا ایجوری بود آدرس ایمیلشم آدرس ایمیل منه
    دیجیاتو رسیدگی کن
    http://digiato.com/user-profile/?uid=29906

  • رامین

    برای یه دانشجو میخوام یک HONOR6 بخرم.
    اگر کسی تجربه کار باهاش رو داره ممنون میشم که بیان کنه

    • احمدM2

      گوشی خوبیه ولی من پیشنهاد میکنم زنفون 2 مدل 2 گیگ رمش رو بگیری همین حدوده قیمتش و پشتیبانی و ... تضمین شدست
      کلا اسم ایسوس خودش نماد کیفیته

    • علی

      من دارم ،پنجماهه خریدم،پنجتا اپدیت براش اومده،یعنی حرف نداره این گوشی ،باتریشم خیلی خوبه،با استفاده مدام اینترنت و وایفای و یه ساعات بازی و دوساعت اهنگو.... ،کلا یه رو دووم داره،،الان 850 هم هست،،من 1100000 خریدم،،اونروز اس فایو 1550 بود ،و ام هشت اچتیسی ،1630 بود،،اما من کمتر خرج کردم و گوشیه بهتری گرفتم،،باید بگیری دست تا بفهمی کیفیتش چقدر خوبه. در ضمن من خودم گوشی قبلیم s4بود ،و متعصب سامسونگ و اچتیسی بودم،، اما الان فهمیدم تعصب فایده نداره ،مهم کیفیته که هواوی مخصوصا تو سری انر داره،، شک نکن بخر ....،،

مطالب پیشنهادی