ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی هم بخشی از کارخانجات تولیدی اش را به هند انتقال می دهد

همانطوری که پیش تر نوشتیم نخست وزیر کشور هند سال گذشته از طرحی با عنوان "Make in india" پرده برداشت که بر اساس آن به شرکت های خارجی که کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی شان را ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۸ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که پیش تر نوشتیم نخست وزیر کشور هند سال گذشته از طرحی با عنوان "Make in india" پرده برداشت که بر اساس آن به شرکت های خارجی که کارخانجات تولیدی محصولات الکترونیکی شان را به داخل خاک این کشور انتقال می دادند تسهیلاتی ویژه تعلق می گرفت.

این طرح به جد دو هدف را دنبال می کرد اول ورود سرمایه های کلان برندهای معروف به هند و ایجاد فرصت های شغلی گسترده و دوم کاهش وابستگی جهانی به بازار تولیدی چین.

تا به امروز شیائومی، سامسونگ و ال جی از جمله نام های بزرگی محسوب می شوند که به برنامه "Make in india" ابراز علاقه کرده اند و سعی نموده اند با انتقال تاسیسات تولیدی و تحقیق و توسعه ی خود به هند ضمن حضور در کشور مذکور از بازار بسیار پر جمعیت آن نیز بهترین بهره ی ممکنه را ببرند.

اکنون و در این بین یک برند ژاپنی دیگر یعنی سونی نیز اعلام نموده قصد دارد به زودی کارخانه ای را در هند راه اندازی و برخی دیوایس هایش را در آنجا تولید کند.

در همین راستا آقای Kenichiro Hibi، مدیر دفتر سونی واقع در هند، ذکر کرده است که شرکت متبوعش به استراتژی ها و جهت گیری های اقتصادی رهبران کشور یاد شده علاقه مند بوده و تلاش دارد بهترین راه ممکن جهت همسو گشتن با آنها را برگزیند. وی گفته فعلا ترجیح می دهد توضیحات بیشتری بیان نکند زیرا در حال حاضر مشغول بررسی پیش نیازهای لازم هستند.

کمپانی سونی قبلاً هم یک کارخانه ی تولیدی نسبتاً وسیع در هند داشته که طی سال ۲۰۰۴ سرانجامش به تعطیلی کشیده شده است و هم اکنون تنها واسطه ها محصولات این برند را از طریق چین، مالزی، تایلند و ژاپن وارد می کنند.

هندوستان چهارمین بازار بزرگ جهان برای کمپانی ژاپنی مورد بحث محسوب می شود و ناگفته نماند که برندهای اکسپریا و براویا درآمد قابل توجهی را از این بازار کسب می کنند. آقای Hibi‌ گفته امید دارند در سال جاری شاهد افزایش ۲۰ درصدی درآمد از این کشور باشند؛ بر همین اساس آنها هفته ی پیش تلفن هوشمند اکسپریا z3+ را با قیمتی معادل ۸۷۵ دلار در اختیار علاقه مندان هندی قرار دادند و ذکر می گردد احتمالاً به زودی کار بر روی یک محصول اقتصادی و ویژه ی این منطقه را نیز آغاز خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Moazez

    این یعنی آینده نگری و تولید بیشتر و فروش بیشتر. آینده سونی خیلی روشنه فقط خود هند کلی به آمار فروش اضافه میکنه. کاش تو ایرانم کارخونه داشت سونی و اگه تحریم نبودیم خود سونی موبایل حضور مستقیم داشت و تبلیغات و همه کار انجام میداد مثل سامسونگو الجی که توسط خود کره اینجا تبلیغات و بازریابی میکنن.

  • AP

    واقعا چرا نباید مملکت ما یه ریزه ثبات داشته باشه که 4تا شرکت درست و حسابی بیان کارخونه بسازند اینجا؟!
    اونم با این نرخ وحشتناک پایین ارزش پول مون و قیمت پایین دستمزد به لطف دول قدیم
    که لطف کردن ما رو رسوندن به زیر شاخص فلاکـت
    .
    الان وقت خیلی خوبی بود واسه اومدن سرمایه گذارا
    .
    اما حیف و صد حیف که ماجراجویی نابودمون کرده!

  • مـــــــتیــــــن

    هندوستان به عنوان دومین کشور پرجمعیت جهان بازار بسیار بزرگی محسوب میشه شرکت ها هم نباید فرصت رو از دست بدن چون آنکه تو همین کشور کارخانه داشته باشند می‌توانند از سود حاشیه کم کنن در عوض فروش بیشتری رو شاهد باشن

  • Sajjad

    هند درسته کشور درست حسابی نیست و بیشترین فساد رو داره ولی دارن چکار میکنن تکنولوژی رو به کشورشون اوردن

  • SAEED DASTMARD

    به آلوده ترین کشور دنیا خوش آمدی.
    ولی خودمونیم ها خیلی کثیف ها.

    • AP

      اره کثیفه
      اما بزرگترین دمـ<کراسی دنیا بودن افتخاریست بس عظیم
      .
      مملکتی با این همه نژادها و ادیان و زبان های مختلف با یک بیلیون جمعیت که سالهاست دارن با خوشی کنار هم زندگی میکنند
      و اگرم 4 تا حادثه داشته همشون هم کیشان عزیز پاکستانیمون بودن!
      .
      خدا کنه یه روز واسه مسافرت بری هند
      خصوصا پونا و بومبای
      لــــــذت میبری سعید از این ملت

      • رامین

        حرفت رو تایید میکنم دوست عزیز.من هند بودم واقعا این مردم در عین فقر زیاد آرامش بسیار زیادی هم دارن و همه راضی زندگی میکنن.
        خیلی دلم میخواد یه بار دیگه برم هند ولی همسرم موافقت نمیکنه!

  • مـــــــتیــــــن

    به کاربر عقده ای داریم بدبخت عقل نداره کارش شده عین بیکارا از صبح که بیدار میشه خودش و اکانت های دیگش شروع میکنن منفی دادن له همه سایت اخرش میشه یه چیز مثل جی اس ام که سالی یه بار هیچکس بهش سر نمیزنه اگه این وضع ادامه پیدا کنه آبان که نصف بیشتر آدم حسابی های سایت رفتن بقیه هم به زودی جمع میکنن میرن با این وضعیت

    • Sajjad

      عاقبتشونو گفتم باید اون باشه

      • مـــــــتیــــــن

        نه خوب راست میگی جالبه مسعولین هم سرشون کردن تولاک خودشون رو زدن به لودگی الان سه ماهه ما داریم میگیم بخش کامنت ها مشکل داره هیچکس شنوا نیست

        • AP

          آری
          زمانی که اکانت فیک واسه من ساخته بودن دوستان دالایی لاما وار چه سخن ها که نگفتند!!!
          اما انگار همگی گرفتار این انگـلها شدند!
          بهرحال بسیار سپاس گذارم از لطفتون
          از این انگـل ها بسیار هست در هر جامعه ای
          مهم این بود که بعضی مدعیان مرام و معرفت اینجا با پشتیبانی ازشون نشون دادن چیزی بیشتر از اون انگـل ها نیستن!
          .
          به خودت نگیر البته
          منظورم شخص شما نیست

          • Rivekan

            وقتی ثبت نام نکرده بودی،
            اکانکت نداشتی، که بخان برات فیکشو درست کنن ؛)

        • مـــــــتیــــــن

          اقای محترمی که ادمین هستی میخوای کامنتای منو پاک کنی مردی اول جواب بده بعد کامنتامو پاک کن
          .alex.Aromin. troll .raais bozghale haye bahar .Metti.hossein اینا کاربرایی هستن که خیلی واسه سایت نظر دادن اما الان همشون رفتن واسه مسخره بازیای بخش کامنت

          • مـــــــتیــــــن

            داداش شرمنده ندیدم جواب بدم زومیت خوب هست خبراش بروزه فقط بدرد نظر دادن نمیخوره

          • دادا

            متین جان تا دست به نقدی کدوم سایت خوبه یه سری هم اونجا بزنم آخه من فقط اینجا میام از بقیه سایت ها خبر ندارم

          • Sajjad

            منم باید اضافه کنی چون من کاربر جدید نیستم به امتیازم نگاه نکنید اگه میمونم امتیازم اون بالا بود ولی دلم سوختوبرگشتم

مطالب پیشنهادی