ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ارزان قیمت 6C با بدنه فلزی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ ارائه خواهد شد

یکی از کارشناسان موسسه مشهور تحلیل بازار Jefferies اعتقاد دارد الان بهترین زمان خرید سهام کمپانی فاکسکان است، چرا که این شرکت سفارش عظیمی را برای ساخت بیش از نصف بدنه های فلزی آیفون 6C دریافت کرده ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۰ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از کارشناسان موسسه مشهور تحلیل بازار Jefferies اعتقاد دارد الان بهترین زمان خرید سهام کمپانی فاکسکان است، چرا که این شرکت سفارش عظیمی را برای ساخت بیش از نصف بدنه های فلزی آیفون 6C دریافت کرده است. چنین گزارشی ضمن تایید تصمیم اپل برای ارائه نسخه ارزان قیمت آیفون ۶، فلزی بودن بدنه آن را نیز تایید می کند، برخلاف نسل پیشین یعنی آیفون 5C که از بدنه پلاستیکی بهره می برد.

پیش از این نیز شایعات مختلفی در مورد نسخه ارزان قیمت آیفون ۶ به گوش می رسید، از جمله اینکه اپل با ساخت این محصول تصمیم دارد نمایشگر با سایز ۴ اینچ را دوباره در خانواده آیفون ارائه کند. زمان رونمایی چنین دستگاهی نیز سال جاری اعلام شده بود. هرچند گزارش یاد شده در مورد سایز توضیحی نمی دهد، اما در مورد زمان انتشار به نیمه اول سال ۲۰۱۶ اشاره دارد، که خارج از قاعده معمول معرفی آیفون های جدید توسط اپل در ماه پاییز است.

بر اساس گزارش این موسسه تجربه پیشین تولید کننده چینی در زمینه ساخت بدنه فلزی آیفون های ۶ و ۶ پلاس، آن را به گزینه مناسبی برای تولید بدنه آیفون های ۶ اس، ۶ اس پلاس و حتی ۶ سی کرده است.

تحلیلگر موسسه Jefferies اعتقاد دارد آیفون 6C هرچند نسبت به نسل پیشین نسخه جدیدی محسوب می شود، اما طراحی آن نسبت به آیفون ۶ چندان متفاوت نخواهد بود. پیشتر هم گزارشهایی منتشر شده بود که از ارائه آیفون 6S در سال جاری، با ظاهر مشابه و تغییرات اندک درونی نسبت به نسل پیشین حکایت داشتتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • k1

    ببخشید میدونم اینجا جاش نیست ولی نظرتون درباره m9 plus چیه

    • محمد طولابی

      راضی نیستم ازش. اگه صفحه بزرگ دوس داری نوت4 یا آیفون6پلاس بخر
      اگه کوچیکتر میخوای، اس6 و آیفون6 هست
      خدایی تو اندرویدی ها اس6 خیلی خوبه. نیست؟

  • قاسم

    الان یکی اسم این گوشی رو بخواد بگه...یه مقدار به مشکل میخوره...

  • سینا

    ارزان قیمتیش که فکر نکنم زیر یک ملیونو دویست بیاد اما بدنه فلزیش آدمو وسوسه میکنه

  • SAEED DASTMARD

    دوستان من نمیتونم به افراد مثبت منفی بدم!!!!!

    • ABBAS

      من میتونم ! ولی نمیتونم ببینم کی + و - داده
      ویرایش هم کار نمیکنه
      -------------------------------------------
      http://digiato.com/wp-login.php

  • Alireza Azizi

    آقایون تعصبی یه چیز میگم فقط مارو به رگبار منفی نبندین ولی اگه بخواد با همون طراحی قدیمی این گوشی هارو بده بیرون عاقبتش مثل فروش LG G4 و HTC One M9 میشه

    • SAEED DASTMARD

      جادوی اپل همراش هست نگران نباش طراحی تکراری هم بزنه 60 میلیون میفروشه.

  • AP

    اشتباهه به نظرم
    باید همون 5اس رو تولید کنه با چیپ جدید و رم 2 و دوربین بهتر
    .
    مگه زیبا تر از طراحی 5اس ممکنه وجود داشته باشه؟!
    به نظر من که حد نهایت زیبایی و وقار و لاکچری یه اسمارتفون 5اس بوده و هست

    • امید

      من مخالفم به نظر من زیبا ترین ایفون 4 و 4 اس بود. البته خودم نداشتما از تو دست دوستان میگم .

      • Aez

        کاملاً موافقم. گوشیی زیباتر از فور فور اس دیگه هیچوقت نمیاد

    • SAEED DASTMARD

      منم به شدت از طراحی 5 اس خوشم میومد اما این جاناتان کله خر با خاک یکسانش کرد.

  • Siamak gol

    ایفون سیکسی اگه فلزی بشه که دیگه رنگی نیست...
    خیلیا به خاطر رنگی بودنش خریدن !
    .
    آقا من چرا نمیتونم لاگین شم؟
    بقیه هم اینطورن؟!

    • Unique

      دادا الان بدنه ی اپاد تاچ هم فلزیه وُ تو چنتا رنگ تولید شده

    • ABBAS

      دوستانی که نمیتونن وارد سایت بشن از این لینک بیان بالا
      http://digiato.com/wp-login.php

  • ABBAS

    نباید این مدل رو تولید کنه
    هر چند بیزنس این حرفا سرش نمیشه

    • sima

      به نظرم باید تولید کنه . و نیاز هست .

      بزرگترین دلیل شکست 5C اختلاف قیمت نه چندان زیاد با نخسه 5S
      بود. به طوری که افراد ترجیح میدادند کمی بیشتر هزینه کنند و نخسه اصلی ایفون رو خریداری کنند .
      دلیل دوم قیمت برابر با پرچمدار های اندرویدی بود .
      باید این گوشی اختلاف قیمت قابل توجه ای داشته باشه و حتی از
      پرچمدار های اندرویدی کمتر باشه . اینطوری خیلی ها علاقمند خواهند شد .

مطالب پیشنهادی