ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی در نیمه اول سال جاری ۳۴.۷ میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته است

حالا که اندک اندک نوبت به حساب و کتاب کردن در مورد عملکرد شرکت های مختلف دنیای تکنولوژی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ می رسد، Lei Jun، مدیر عامل شیائومی، در اشتراک Weibo خود اعلام نموده ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۱ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حالا که اندک اندک نوبت به حساب و کتاب کردن در مورد عملکرد شرکت های مختلف دنیای تکنولوژی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ می رسد، Lei Jun، مدیر عامل شیائومی، در اشتراک Weibo خود اعلام نموده کمپانی متبوعش از ابتدای سال جاری تا به امروز موفق گشته ۳۴.۷ میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

عدد ذکر شده حکایت از رشدی ۳۳ درصدی نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۴ دارد و این رشد در شرایطی صورت می پذیرد که آمارها از کاهش تقاضا برای خرید تلفن های همراه هوشمند در چین حکایت می کنند.

البته گفتنیست که شیائومی برای رسیدن به هدف گذاری پیشین خود، یعنی فروش ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون اسمارت فون طی سال جاری، باید نیمه ی دوم امسال را به شکلی بهتر و قدرتمند تر از سر بگذارند و در طول آن (از جولای الی دسامبر) مابین ۴۵.۳ الی ۶۳.۳ میلیون موبایل به بازار ارائه کند.

عرضه تلفن هوشمند Mi 5 و موفقیتش، از جمله فاکتورهای مهم و موثر برای محقق شدن هدف مورد اشاره در بالا محسوب می شود، اما از سوی دیگر که شیائومی در زمانبندی آماده سازی و رونمایی این محصول با چالش هایی مواجه است. زیرا از آنجایی که Mi 5 بناست تا با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ تولید گردد، احتمال می رود جهت اطمینان از صحت عملکرد چیپست یاد شده لازم باشد پرده برداری از آن تا ماه نوامبر به تعویق بیافتد.

طبق شایعات پرچمدار بعدی چینی ها نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد داشت و از ۴ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد. منابع مختلف می افزایند موبایل مورد بحث به دوربین اصلی و جلویی ۱۶ و ۶ مگاپیکسلی مجهز گشته و در درون آن نیز باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت.

ناگفته نماند که در کنار احتمال معرفی Mi 5 طی نیمه دوم امسال دور از ذهن نیست Redmi Note 2 نیز رونمایی گردد.

شیائومی از جمله کمپانی هایی است که با ارده ای بسیار قوی رو به جلو حرکت می کند. کوین ینگ، تحلیل گر IHS، در همین رابطه اظهار داشته آنها طی سه ماهه اول سال ۱۴.۹۸ میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته اند ولی این عدد در سه ماهه ی دوم به ۱۹.۷۲ میلیون رسیده است. لذا می توان انتظار داشت که بتوانند تا پایان سال هدف گذاری های پیشین خود را محقق کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • وینفون

    پس این چه طوریه

    • وینفون

      :-x

      • وینفون

        امتحان میشه
        :P

  • عـــامـر

    گوشی عالی
    قیمت تهاجمی
    مردم عاشق این هستن
    چرا نفروشه؟

  • moji

    ديجي داره يك تنه بازار شيائومي رو تو ايران garm مي كنه...! معلوم نيس cheghad pool migire
    :D

  • حامی اندروید

    سایت دیگه درست نمیشه دوستان ؟

  • pars

    کاش ایران هم بیاد مثل هواوی
    فکر میکنم ایران بیاد فروشش از هواوی هم بالا میزنه

  • Kiarash Manson

    فروش میلیونی گوشی های شیائومی دو دلیل اصلی دارن که اولی جمعیت میلیاردی چین و هند هست که شیائومی در بازار این دو کشور فعالیت داره، و دومی قیمت پایین (هر چند داره کم کم از این سیاست دوری میکنه)

  • ABBAS

    خوب میفروشه.

  • SAEED DASTMARD

    تازه به برزیل هم ورود کرده به نظرم زنگ خطر رو برای اندرویدی ها به صدا درآورده اگه نجنبن بازی رو بهش میبازن مخصوصا اچ تی سی سونی الجی یکم وضعیتش بهتره.

    • BOZORG# اصن تو خوبی من بد ، من اونم که دنیارو نمیفهمه

      سونی فقط به Z5 وابسته س . یا باحتمال قوی خانواده جدیدی از گوشی های سونی چون احتمالا دیگه سری Z درکار نباشه

      • SAEED DASTMARD

        آره اگه اونم گوشی شاخی نشه دیگه کارش تموم هست.به عقیده خودم سونی باید چند تا قابلیت نرم افزاری در کنار سخت افزار وطراحی عالی رو کنه وضعیتش بهبود پیدا میکنه.

مطالب پیشنهادی