ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو و گوگل وارد دوره همکاری با یکدیگر می شوند

حالا که قرارداد یاهو و مایکروسافت به پایان رسیده، هر دو کمپانی در زمینه جستجو می توانند با دیگر شرکای تجاری به همکاری بپردازند. در واقع، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، مریسا میر و تیم ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۱ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حالا که قرارداد یاهو و مایکروسافت به پایان رسیده، هر دو کمپانی در زمینه جستجو می توانند با دیگر شرکای تجاری به همکاری بپردازند. در واقع، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، مریسا میر و تیم او همکاری با گوگل را از طریق تبلیغات در مقیاس محدودی آغاز کرده اند.

Aaron Wall از SEOBook، نتایج یاهو را با تبلیغات بینگ و گوگل از طریق مرورگرهای مختلف مشاهده کرده. هر دو کمپانی نام برده قرارداد را تایید کرده اند اما جزئیاتی ارائه نمی دهند. یاهو به این جمله بسنده کرده: "از آنجایی که ما در تلاشیم تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربران یاهو بسازیم، هر از چندگاهی تست های کوچکی را با شرکای دیگر از جمله تامین کنندگان جستجو راه اندازی می کنیم."

یاهو و مایکروسافت در ماه آوریل قرارداد ده ساله خود را اندکی تغییر دادند. بینگ قرار بود نتایجی از یاهو را به صورت اختصاصی ارائه دهد. حالا، یاهو می تواند از دیگر بزرگان این حوزه کمک بگیرد.

این همکاری در سال 2008 از سوی گوگل مطرح شده بود اما به دلایلی، مدتی بعد کنار کشیدند. در هر صورت یاهو می خواهد پیش از اینکه قرارداد دیگری را به صورت قطعی ببندد، ابتدا آن را یک بار مورد آزمون قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • م

    شرط مي بندم فقط دنبال جاسوسيه همديكن...

  • عـــامـر

    دوتا غول وارد بازی بشن چی میشه

  • ABBAS

    هیچی دیگه.

  • ahmad az

    گوگل فاتحه

  • AP

    الان مایکی نشسته لب جوب(!) کنار خیابونشون توی ردموند و با سیـگاری در دست آروم میخونه:
    همه رفتن کسی با ما نموندش
    کسی حرف دل ما رو نخوندش
    ...
    همـه رفتن کسـی دور و بـرم نیست
    چنین بی کس شدن درباورم نیست
    ...
    و قطره اشکی بر چشم مایکی فرو افتاد!

    • mortezaall(mutd)

      یکی بهتر براش گیر میاد...

      • احمدM2

        یکی دوتا که بیشتر نیستن
        بهترش کجاست؟؟؟؟

  • SAEED DASTMARD

    یاهو نقشش توی دنیای فناوری خیلی کم رنگ تر از کم رنگ شده.

مطالب پیشنهادی