ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی پتنتی عجیب برای سلفی گرفتن ثبت کرده

حالا که اهمیت سلفی گرفتن مشخص شده، سونی پتنتی در ارتباط با این مدل تصویربرداری به ثبت رسانده. تکنولوژی جدیدی که سونی در نظر دارد، مرتبا تصاویر سلفی می گیرد و بهترین شان را برای ما ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حالا که اهمیت سلفی گرفتن مشخص شده، سونی پتنتی در ارتباط با این مدل تصویربرداری به ثبت رسانده. تکنولوژی جدیدی که سونی در نظر دارد، مرتبا تصاویر سلفی می گیرد و بهترین شان را برای ما انتخاب می کند.

در این پتنت گفته شده که تلفن همراه در طول روز و شب، مرتبا از صاحب خود تصویر برداری می کند و آن را به سرورهای امنی می فرستد تا پردازش شوند. نرم افزار تشخیص می دهد که فرد داخل تصویر در چه شرایطی است و حالات چهره را تشخیص می دهد.

در واقع هدف نرم افزار این است که تصاویر مناسب شما را انتخاب کنید، آن تصاویری که مخاطب را خندان و خوشحال نشان می دهد، نه آن هایی که هیچ احساسی را منتقل نمی کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید در طول یک روز، تصاویر به ثبت رسیده از چهره تان را نیز کنار هم قرار داده و یک تایم لاین برای خود بسازید.

البته نگرانی هایی در ارتباط با امنیت فضای خصوصی وجود دارد. تصور کنید روزانه ده ها تصویر از شما وارد سرورهای خاصی می شود و هیچ کس دوست ندارد تصاویر شخصی اش دست سارقین اطلاعات قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • بابک

    بیا فردا میگن چرا سونی پیشرفت نمیکنه،آخه چه کاریه برادر :(

  • بچه

    "و آن را به سرورهای امنی می فرستد تا پردازش شوند."

    سونی؟ سرور؟ امنیت؟

    هرچند که انتخاب اولم تو خیلی موارد سونی هست اما
    متاسفانه سونی سابقه خوبی تو امنیت سرور نداره، و بارها سرور‌های سونی هک شدن و اطلاعات منتشر شدن.

  • م

    خيلي مسخرس ديجي...

  • K1

    جاسوسی شیک و مدرن،

  • sirooos

    وای بدبخت شدیم رفت ٔ.................‌‌..‌‌‌‌

  • بهداد

    جناب آقای مانی قاسمی من از سه چهار روز پیش نمی تونم با یوزم وارد بشم لطفا رسیدگی بفرمایید Behdaad.

    دوستان این پست رو لطفا بیارن بالا که عزیزان مدیر مطالعه کنند

    • ABBAS

      این لینکو ذخیره داشته باش تو مشکلات بدرد میخوره
      http://digiato.com/wp-login.php

    • بهداد

      عذر خواهی میکنم با یوزر وارد شد ولی خیلی مشکل داره ... نه ادیت میشه کرد و پاسخ هم بعد از کلی التماس میسر شد

  • mortezaall(mutd)

    http://uupload.ir/files/vuh_image56.jpg
    وای وای اینارو نگاه کن ... خوش به حال برنده اینا...مفت مفت...

  • ABBAS

    بچه ها موضوع چیه!؟

    • SAEED DASTMARD

      موضوع گلناره :-D

      • ABBAS

        گرفتم قضیه چیه :-D

  • Alireza

    این پتنتا خیلی عذر میخوام تر زده به دنیای تکنولوژی، نباید هرکسی ایده اول به ذهنش رسید پتنت رو ثبت کنه، هرکی تونست اول اون ایده رو عملی کنه اون باید پتنت ثبت کنه...
    سامسونگ رفته 3 تریلیون پتنت ثبت کرده واسه، چه وضعشه خو؟!

  • SAEED DASTMARD

    از سونی بیشتر انتظار پتنت های خلاقانه داریم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی