سونی پتنتی عجیب برای سلفی گرفتن ثبت کرده
حالا که اهمیت سلفی گرفتن مشخص شده، سونی پتنتی در ارتباط با این مدل تصویربرداری به ثبت رسانده. تکنولوژی جدیدی که سونی در نظر دارد، مرتبا تصاویر سلفی می گیرد و بهترین شان را برای ما ...
حالا که اهمیت سلفی گرفتن مشخص شده، سونی پتنتی در ارتباط با این مدل تصویربرداری به ثبت رسانده. تکنولوژی جدیدی که سونی در نظر دارد، مرتبا تصاویر سلفی می گیرد و بهترین شان را برای ما انتخاب می کند.
در این پتنت گفته شده که تلفن همراه در طول روز و شب، مرتبا از صاحب خود تصویر برداری می کند و آن را به سرورهای امنی می فرستد تا پردازش شوند. نرم افزار تشخیص می دهد که فرد داخل تصویر در چه شرایطی است و حالات چهره را تشخیص می دهد.
در واقع هدف نرم افزار این است که تصاویر مناسب شما را انتخاب کنید، آن تصاویری که مخاطب را خندان و خوشحال نشان می دهد، نه آن هایی که هیچ احساسی را منتقل نمی کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید در طول یک روز، تصاویر به ثبت رسیده از چهره تان را نیز کنار هم قرار داده و یک تایم لاین برای خود بسازید.
البته نگرانی هایی در ارتباط با امنیت فضای خصوصی وجود دارد. تصور کنید روزانه ده ها تصویر از شما وارد سرورهای خاصی می شود و هیچ کس دوست ندارد تصاویر شخصی اش دست سارقین اطلاعات قرار بگیرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بیا فردا میگن چرا سونی پیشرفت نمیکنه،آخه چه کاریه برادر :(
"و آن را به سرورهای امنی می فرستد تا پردازش شوند."
سونی؟ سرور؟ امنیت؟
هرچند که انتخاب اولم تو خیلی موارد سونی هست اما
متاسفانه سونی سابقه خوبی تو امنیت سرور نداره، و بارها سرورهای سونی هک شدن و اطلاعات منتشر شدن.
خيلي مسخرس ديجي...
جاسوسی شیک و مدرن،
وای بدبخت شدیم رفت ٔ...................
جناب آقای مانی قاسمی من از سه چهار روز پیش نمی تونم با یوزم وارد بشم لطفا رسیدگی بفرمایید Behdaad.
دوستان این پست رو لطفا بیارن بالا که عزیزان مدیر مطالعه کنند
این لینکو ذخیره داشته باش تو مشکلات بدرد میخوره
http://digiato.com/wp-login.php
عذر خواهی میکنم با یوزر وارد شد ولی خیلی مشکل داره ... نه ادیت میشه کرد و پاسخ هم بعد از کلی التماس میسر شد
http://uupload.ir/files/vuh_image56.jpg
وای وای اینارو نگاه کن ... خوش به حال برنده اینا...مفت مفت...
بچه ها موضوع چیه!؟
موضوع گلناره :-D
گرفتم قضیه چیه :-D
این پتنتا خیلی عذر میخوام تر زده به دنیای تکنولوژی، نباید هرکسی ایده اول به ذهنش رسید پتنت رو ثبت کنه، هرکی تونست اول اون ایده رو عملی کنه اون باید پتنت ثبت کنه...
سامسونگ رفته 3 تریلیون پتنت ثبت کرده واسه، چه وضعشه خو؟!
از سونی بیشتر انتظار پتنت های خلاقانه داریم.