ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو احتمالا کنسول بعدی اش را سال آینده به بازار می فرستد

وبسایت Digitimes، منابع معتبری داخل کارخانه Foxconn دارد و این منابع مدعی شده اند که نینتندو، تولید اولیه کنسول نسل بعدی اش، ملقب به NX را از ماه اکتبر آغاز خواهد کرد و در حال حاضر، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وبسایت Digitimes، منابع معتبری داخل کارخانه Foxconn دارد و این منابع مدعی شده اند که نینتندو، تولید اولیه کنسول نسل بعدی اش، ملقب به NX را از ماه اکتبر آغاز خواهد کرد و در حال حاضر، مراحل اولیه تولید را پشت سر می گذارد.

این منبع می گوید تولید میزان درخواستی نینتندو از اکتبر 2015 آغاز می شود و تا مارس 2016 ادامه می یابد و تولید انبوه آن از ماه می یا ژوئن همان سال آغاز خواهد شد. نینتندو قصد دارد در سال اول عرضه NX به بازار، 20 میلیون واحد فروش داشته باشد.

همین فرد معتقد است سیستم جدید تا ماه جولای 2016 به بازار عرضه می شود. اما اینکه کدام بازار هنوز مشخص نیست. شاید نینتندو در نظر داشته باشد کنسولش را چند ماهی در ژاپن مورد آزمون قرار دهد و سپس به بازار اروپا و آمریکا بفرستد.

Foxconn می گوید نینتندو تا انتهای سال 2015، دو میلیون Wii U تولید خواهد کرد و به بازار خواهد فرستاد. احتمالا در سال 2016 و پس از عرضه The Legend of Zelda Wii U، تولید Wii U کاهش یابد و عمده تلاش نینتندو منحصر به NX شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Hesam

    نینتندو خیلی شرکت مظلومیه.ولی انقدر پول داره اگه بخواد خیلی راحت متونه بیاد تو گود!!نمیدونم چرا همیشه کنسولاش لنگ میزنه یه جاشون(و به دل من نمیشنن هیچ کدوم)!!
    اما همیشه ازش به خاطر قطع رابطه(خیانتش)با سونی ممنونم!! :-)

    • mortezaall(mutd)

      به نفعذسونی شد...بدجور...

  • mortezaall(mutd)

    نیتندو بر می خیزد...دوست دارم انقدر قوی باشه که برای بازی ریبوت مثلا ماریو بخرمش...

  • Mehrdad

    سلام اقا ورود به سایت مشکل داره بعدم من با کروم که میام میزنه https://dgm.digiato.com اینم رسیدگی بفرمایید

  • sirooos

    مگه میشه مگه داریم

مطالب پیشنهادی