ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارش ها، روند تولید نسل بعدی آیفون آغاز شده است

سایت DigiTimes از منابع حاضر در زنجیره تامین قطعات نسل بعدی آیفون اطلاعاتی دریافت کرده که نشان می دهد روند تولید این محصول آغاز شده است. بر اساس این گزارش ۲ تامین کننده اصلی قطعات آیفون ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۳ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سایت DigiTimes از منابع حاضر در زنجیره تامین قطعات نسل بعدی آیفون اطلاعاتی دریافت کرده که نشان می دهد روند تولید این محصول آغاز شده است. بر اساس این گزارش ۲ تامین کننده اصلی قطعات آیفون یعنی فاکسکان و پگاترون، در حال جمع آوری مواد و قطعات مورد نیاز خود برای تولید آیفون بعدی موسوم به 6S هستند تا این محصول را برای تحویل در سپتامبر مصادف با شهریور/مهر آماده کنند.

پیشتر هم بلومبرگ اعلام کرده بود قرار است تولید آیفون 6S مجهز به تکنولوژی فورس تاچ از ماه جولای میلادی مصادف با تیر آغاز شود. در این صورت می توان بر خلاف شایعات پیشین انتظار داشت اپل به رونمایی از آیفون های جدید در پاییز ادامه داده و برای ارائه آیفون 6S نیز تغییری در این روند ایجاد نشود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

انتظار می رود پیاده سازی تکنولوژی فورس تاچ در آیفون 6S مهم ترین خصوصیت نسل بعدی تلفن هوشمند اپل باشد، اما شایعات از خصوصیات تازه دیگری نیز حکایت دارند که از جمله آنها می توان به باتری بزرگتر و مودم LTE جدیدی اشاره کرد که قادر است با افزایش سرعت دریافت داده از شبکه تا ۲ برابر، آن را به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برساند.

اپل سال جاری میلادی را با موفقیت چشمگیر و فروش بیش از ۶۱ میلیون آیفون در ۳ ماهه اول آغاز کرد، اما با توجه به شباهت زیاد آیفون 6S به نسل پیشین، این گمان می رود که شرکت ساکن کوپرتینو نتواند روند فروش خود را در پایان سال نیز حفظ کند. اما در عین حال نباید از یاد برد آیفون 5S هم با وجود اینکه تفاوت زیادی با نسل پیشین خود نداشت، اما اپل برای فروش این محصول در بازار به مشکلی برنخورد. علاوه بر این شنیده می شود غول آمریکایی قصد دارد آیفون 6S را در نسخه صورتی رنگ نیز ارائه کند و با در نظر گرفتن همه این تدابیر می توان با تقریب بالایی ادعا کرد پایان سال ۲۰۱۵ نیز برای اول به همان شیرینی آغاز موفقیت آمیز آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • BuBo

    من فن بوی سامسونگ نیستم ولی خدایی خودم به شخصه رنگ مسی که سامسونگ اورد رو بیشتر از این طلایی جیغ دوست دارم، والا خانوم ها هم که اهل زرق و برق هستن هم الان بیشتر طرفدار صلا سفیدن، نه طلای زرد، بعد این ورژن طلایی iPhone 6 هم که طلایی نیست، بژه بیشتر. اسمش فقط طلاییه.
    در مورد آیفون 6s هم فقط منتظر force touch هستم که خیلی باهاش حال میکنم.

  • ABBAS

    کاش میشد رنگای بیشتری اضافه کنه
    خب صورتی هم که معلومه دیگه خانوم پسنده

  • SAEED DASTMARD

    این رنگ صورتی رو :appel: بدل به استاندار میکنه برای کمپانی های دیگه.

  • سوتابایت

    آیفون صورتی! به بلایی دچار شدیم به نام عشق به رنگ طلایی! متهم ردیف اولشم آسیایی ها!
    حالا صورتی چی بشه !! :|
    اینم نمونش:
    http://8pic.ir/images/m30zvq5fqshxmyburnx1.jpg

  • steve

    خوبه،اميدوارم اين ايراداش حل بشه و از نسل قبلي بهتر باشه...البته 6هم خوب بود،زياد بد نبود اما معمولا مدل هاي s خيلي بهتر هستش...راستي مبارك خانوما رنگ صورتي هم داره اضافه ميشه :)

    • ABBAS

      داش ایمیل چک کن به همونی که دیشب ایمیل زدی جواب دادم

  • مجتبی عقیلی

    مودم LTE جدید که تو ایران کاربرد نداره. باتریشم که بهتر بشه باز به رقبا نمیرسه.

    • SAEED DASTMARD

      کاملا مخالفم باهات چون نظرت از تعصبت سرچشمه میگیره.

      • مجتبی عقیلی

        نه سعید جان. خوشبختانه من رو هیچ برندی تعصب ندارم. هم اپل داشتم و هم سامسونگ. شما از آیفون 3جی اس بگیر تا آخرین اپلی که داشتم 5اس. سامسونگ هم نوت 1 و نوت 2 و الانم نوت 4 دارم. شما خودتم خوب می دونی که باتری آیفون 6 بهترم بشه باز به سونی و سامسونگ و... نمی رسه همچنان

        • SAEED DASTMARD

          شاید اصلا نقطه قوت امسال اپل باتریش بود که با حجم کمتر نسبت به رقبا بیشتر شارژ دهی کنه زود قضاوت نکن.

          • مجتبی عقیلی

            امیدوارم حرف شما درست باشه. من یکی از دلایلی که 5اس رو فروختم باتریش بود. البته دلایل زیاد بود ولی باتری یکی از مهمتریناش بود

          • Max

            شما انگار همه گوشی ها روداشتین چه گوشی نداشتین خدا بیشتر کنه منظور بدی ندارم اشتباه برداشت نشه این ایرانسل از همه بد تر با این نت

  • s.p

    جااااااااااااااااان!!!! آیفون صورتی رنگ !!!!!!
    اس6 سامسونگ که رنگ های زیادی داشت دیگه اینقدر ضایع بازی درنیاورده بود.

مطالب پیشنهادی