ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک تازه منتشر شده از حافظه رم ۴ گیگابایتی وان پلاس ۲ حکایت دارد

سازنده چینی تلفن هوشمند وان پلاس ۱، با اولین تلفن هوشمند چنان نام خود را بر سر زبانها انداخت که اکنون مدتهاست کاربران در سراسر جهان تشنه رونمایی نسل دوم این محصول هستند و اخبار ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سازنده چینی تلفن هوشمند وان پلاس ۱، با اولین تلفن هوشمند چنان نام خود را بر سر زبانها انداخت که اکنون مدتهاست کاربران در سراسر جهان تشنه رونمایی نسل دوم این محصول هستند و اخبار آن را پیگیری می کنند. اخباری مثل روش مبتکرانه رونمایی، احتمال فلزی بودن بدنه، پشتیبانی از USB-C، حسگر اثر انگشت، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و لنز دوگانه در پشت دستگاه.

و اما حالا در یکی از آخرین خبرهای درز کرده، در خواست سازنده برای استفاده از تکنولوژی بلوتوث در نسل دوم پرچمدارش را ارائه کرده که در آن ۳ شماره مدل مختلف مشاهده می شوند که A2001 و A2003 و A2005 نام دارند.

پیشتر بنچمارکی از مدل شماره A2001 منتشر شده بود به حافظه رم ۳ گیگابایتی این دستگاه اشاره داشت. اکنون اما بنچمارک Geekbench دیگری منتشر شده که در آن شماره مدل A2003 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم به چشم می خورد.

گفتنیست هردو این بنچمارک ها در دیگر خصوصیات با یکدیگر مشترک بوده و چیپست آنها نیز اسنپدراگون ۸۱۰ ذکر شده که پیشتر استفاده از آن توسط سازنده نیز تایید شده بود. اکنون تنها می توان روزهای باقی مانده تا ۶ مرداد را منتظر ماند، تا سرانجام مشخص شود وان پلاس دو نیز می تواند به اندازه نسل اول کاربران را شگفت زده کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Mohamadhosein_Kazmie

    والا هنوز که هنوزه ZENFONE 2 اولین گوشی ای هست که 4 گیگ رم داره و اس 6 و جی 4 رو شکست داده

  • سام خط تیره

    در این حد فقط بگم که لپ تاپ من 4 گیگ رم داره :|

  • reza_mohammadi

    من نمیدونم واقعا چه جوریاس که بعضی شرکتا تمام سعی خودشون رو میکنن یه محصول خوب و با کیفیت با کمترین قیمت ممکن بدن بیرون اونم با کم کردن سود خودشون اما باز همین کالاها اینجا که میرسه انچنان تفاوت قیمتی با گرون قیمت های دیگه نمیکنه! سود اینا رو که قرار بود تو جیب مصرف کننده بره کجا میره معلوم نیست! اون موقع که تازه اومده بود با ذوق پیگیر شدم بخرم اما دیدم قیمتش تو بازار با باقی رده بالاها چندان تفاوتی نداره! البته واسه ما

  • K1

    اگه شرکت های مثل وان پلاس نبودند خدا میدونه اپل قیمت گوشی ها رو کدوم طرف می برد

  • m

    ديجي اينو كه خوندم ياد يكي از فانتزيام افتادم... جي ميشد اكه قدرت دستكاها هم قابل شير مي بود...؟!

  • mortezaall(mutd)

    آفریم وان پلاس...ازاون شرکتای چینی که خوشم میاد از درکنار ژیائومی...

  • Rivekan

    متنفرم از وان پلاس ی شرکت سرهم کننده قطعات صرف که اسمشو گذاشته تولید کتننده اسمارت فون! هیچ برتری نداره جز قیمت پایینم که اونم به علت اینه که فقط قطعاتو سر هم میکنه و بر خلاف اپل و سامسونگ هزینه تحقیقاتی و توسعه نداره و نه وقت و نه هزینه ای برای پیشرفت علم و تکنولوژی در این بخش خرج نمیکنه منتظر میمونه مابقی به اون تکنولوژی برسند و اونو کپی کنه و مشخص هست که ارزون تر در میاد

    • اشکان

      احسنت حق با شماس ولی برادر من برا ما ارزونتر در میاد ک خیلی خوبه

    • m

      عزيزم قاعده بازي همينه... زوندا هم ك سوار شي موتورشو بنز ساخته و مازراتي هم نمك برورده فراريه... درضمن مكر apple جيكار ميكنه؟

      • Rivekan

        مقایسه چرتی بود یعنی مازاراتی و فراری هر کدوم بخش تحقیقات ندارن؟ یا مثلا فولوکس واگن موتور ماشین های خودشو میذاره رو بوگاتی؟ پس محمل نباف، اینطور بهت میفهمونم فکر کن فقط چینی ها گوشی بزنن، فورس تاچ، تاچ ایدی، صفحه اج، مقاومت در برابر اب، فبلت، امنیت bb، بوم ساند و... که هر کدوم محصول چندین سال تحقیق هست وجود خارجی نداشت، چینی ها چه تکنولوژی رو وارد این صنعت کردند؟ ی سری کپی کار، دزد پتنت و سرهم کننده قطعات هستند و البته قهرمان بعضی ها افراد...

    • Rivekan

      تنها کاری که میکنه تنگ کردن عرصه و ضربه زدن به شرکت های اصیل و صاحب تکنولوژی مثل سونی و bb و اچ تی سی و... هست

      • m

        بابا اصالت...

  • مهران م.

    ۴ گیگ؟؟ مگه ویرچآل ماشین می‌خواد اجرا کنه؟! مگه سِروره؟!

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      سرور ؟؟ لابد کامپیوتر من که 8 گیگ رم داره ، ابر کامپیوتره ، بعد یه سوال اونایی که 16 گیگ رم دارن چین ؟؟ نکنه از مریخ وارد می شن ؟ برنامه ها روز به روز دارن بزرگ تر و پیچیده تر می شن یه رم 4 گیگی خیال مصرف کننده رو راحت می کنه و تا سال ها براش کار می کنه

  • عـــامـر

    ببینیم وان پلاس چه میکنه آیا گوشیاش داغ میکنه یا نه

    • مـــــــتیــــــن

      این که احتمالا بکنه با این پردازنده....

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        پست قبل ؟؟ متین تو اینجوری نبودی ، رفتتنت به اون سمت رو تبریک می گم ، من چندین بار دلیل کارمو توضیح دادم ، دیگه دلیلی برای توضیح دوبارش نمی بینم

  • steve

    خوبه خوشم امد امیدوارم از نسل قبلیش بهتر باشه... بیصبرانه منتظرم تا بیادش و تستش کنم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی