آیفون ۶s ضخامت بیشتری نسبت به موبایل قبلی اپل خواهد داشت [شایعه]
بر اساس تصویر فاش شده ای که در فوق می بینید، اکنون چنین تصور می گردد که آیفون بعدی اپل از آیفون ۶ ضخامت بیشتری خواهد داشت. اگر این طرح واقعا مربوط به آیفون 6s ...
بر اساس تصویر فاش شده ای که در فوق می بینید، اکنون چنین تصور می گردد که آیفون بعدی اپل از آیفون ۶ ضخامت بیشتری خواهد داشت. اگر این طرح واقعا مربوط به آیفون 6s باشد، می توان گفت اپل به دلایل مختلفی ترجیح داده تا ضخامت ۶.۹ میلیمتری آیفون ۶ را افزایش دهد؛ دلایلی که می توان اظهار کرد مهم ترین آنها، مربوط به یک باتری بزرگتر خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر اساس شایعه جدید، گفته می شود که اپل قصد دارد از رزولوشن تصویر بالاتری در نمایشگر آیفون ها استفاده کند و به همین علت نیز، تامین کنندگان قطعات برای جا دادن پیکسل های درخواستی اپل در نمایشگری با ضخامت فعلی، با مشکلاتی رو به رو هستند و به همین دلیل احتمال این موضوع وجود دارد که شاهد ضخامت بیشتر ۲ دهم میلیمتری آیفون 6S باشیم.
یکی دیگر از احتمالات، به استفاده از تکنولوژی جدید فورس تاچ مربوط می شود. برای بهره گیری از این فناوری، اپل مجبور خواهد بود تا یک لایه اضافه تر را در پنل نمایشگر قرار دهد تا صفحه نمایش بتواند میزان فشار وارد شده به خود را تشخیص دهد؛ دقیقا همانند اپل واچ.
احتمال دیگر البته مربوط به سنسور جدید و ۱۲ مگاپیکسلی دوربین آیفون ۶S می شود که اخیرا شایع شده اپل از آن به جای سنسور ۸ مگاپیکسلی خود بهره خواهد گرفت. در هر صورت به نظر نمی رسد افزایش ضخامت ۲ دهم میلیمتری، باعث دلگیری طرفداران اپل گردد، هرچند که این شرکت می تواند از این موقعیت استفاده کرده و باتری قدرتمندتری را نیز در آیفون های جدید جای دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام دوستان آيا پلت فرم ٦اس تغير كرده يانه
من نمیدونم چرا باریک بودن گوشی یک امتیاز محسوب میشه!!
به نظر من گوشی کمی عریض باشه مثله 5اس خیلیزیباتره و خیلی از محدودیت ها در گوشی رفع میشه..امیدوارم اپل سیاستشو درباره هر چه باریک تر کردن گوشی تغییر بده
به خاطر ضخامت فورس تاچ مجبورن ضخامت را وياد كنند ولي بقيه موارد ثابت خواهد ماند
از همين حالا پيش بيني ميكنم بيان بگن چرا دوربينش بيرون زده هستش و باتريش همونفدره و طراحي و نمتيگر چرا همونه و ..
١٣٥ ميليون آيفون تو ٦ ماه اول سال ٢٠١٥ فروش رفته يكي كمتر و بيشتر زياد فرقي نداره
منتظر پرچمدار سونی و اپل هستم.
یکی از اون دوتا رو انتخاب میکنم.
از ای او اس زیاد خوشم نمیاد
اما سونی هم قابل قیاس با اپل نیست (حد اقل الان)
فک نکنم همچین تغییراتی ایجاد بشه در 6اس!
من و شما کاربران سایت دنبال ضخامت و باتری قوی هستیم وگرنه فلان کسی که برای پُز دادن (متاسفانه) میخره به نازکی گوشی اهمیت میده.
6.9 رو بکنه 7.2 راضی ایم. فقط باتری قوی شه. حالا دوربینش پیشکش.
ضخیم که بشه دوربین میره تو و باتری بیشتر میشه و دیگه خم نمیشه :| خوبه پس :)
اگه به معنای بهتر شدن باتری هستش . چرا که نه خیلی هم خوبه
فورس تاچ رو اپل واچ عالــــــــــــــیه
اصلا یه دنیای دیگه است
اگر بیاد به ایفون واقعا یه نواوری درست و حسابیه
راستی دوستان یه سوالی دارم این چیه پشت اس 6 چسپوندن ضد سر خوردن؟؟؟؟
http://uupload.ir/files/076u_lg_g4_vs_samsung_galaxy_s6_-_ultimate_comparison_33;_115500.jpg
نه بابا
استیکره دیگه.زیاد شده.تنوع هم داره
واسه چی خوبه؟؟؟؟؟؟؟
خوشگلی فقط، الان این طرح کربنش هست، هیچ کاری هم نمیکنه جر این که نمیذاره با اجسام ریز خش بی افته، همین ولا غیر.
این طرف تو عکسی که گذاشتی انگار آب ریخته رو خالکوبیش رنگش پس داده :D
چی اسمشون هست دیجی کالا ازشون داره؟؟؟؟؟؟؟؟
دمش گرم دوربینش بره داخل باتریش حجیم تربشه دیگه خیلی عالیه اگه اون نوارهای سفید رو هم مخفی کنه.