مدل جدید پلی استیشن 4 در ژاپن مصرف برق و صدای کمتری دارد
سونی اخیرا مدل های جدید پلی استیشن 4 را با هارد یک ترابایتی و تحت عنوان بسته های Ultimate Player معرفی نمود و هفته آینده می توان آن ها را خریداری کرد. طبق اطلاعاتی که ...
سونی اخیرا مدل های جدید پلی استیشن 4 را با هارد یک ترابایتی و تحت عنوان بسته های Ultimate Player معرفی نمود و هفته آینده می توان آن ها را خریداری کرد. طبق اطلاعاتی که اعلام شده بود، این ورژن جز ارتقای فضای داخلی، تفاوت دیگری با مدل های پیشین ندارد اما به نظر می رسد ژاپنی ها یک قدم جلوتر هستند.
مدلی که در ژاپن رویت شده، مادربورد CUH-1200 را درون خود گنجانده و اگرچه ظاهر کنسول تغییری نکرده و سونی آن را پلی استیشن 4 اسلیم خطاب نمی کند اما کنسول مذکور نسبت به مدل های کنونی مصرف برق کمتری داشته و در نتیجه صدای کمتری هم توسط سیستم خنک کننده دستگاه تولید می شود.
البته، CUH-1200 تفاوت بسیاری با مدل های کنونی ندارد و نمی توان آن را ورژنی پیشرفته تر خواند. به جز تفاوت ظاهری بورد، تنها تفاوت آن با بوردهای موجود روی پلی استیشن های فعلی، استفاده کمتر دستگاه از RAM است. در نتیجه این صرفه جویی، دستگاه نیز به برق کمتری نیازمند می شود.
اگر قصد خرید پلی استیشن 4 دارید، بهتر است چند ماهی صبر کنید. کنسول های جدید سونی 18 درصد مصرف برق کمتری دارند و به جای 148.6 وات، 122 وات مصرف می کنند که رقم قابل توجهی به حساب می آید. جدای از این مسئله، یک ترابایت فضای در دسترس، همیشه بهتر از 500 گیگابایت است؛ البته اگر قرار باشد برای هر دو یک قیمت مساوی بپردازید. اگر مایل به خرید پلی استیشن های ژاپنی هستید، هنگام خرید توجه کنید که باید کنسول تان متعلق به ریجن 3 باشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام در آخر این مطلب اشاره شده که کنسول ساخت ژاپن مطعلق به رجیون 3 هست آیا این واقعا درسته؟
اقا من می خوام ps4 بگیریم می گن سری داغ می کنه راسته
چرا انقدر شایعه درست میکنید؟واقعا ادم مخش میترکه از این شایعات،هرکی هرچی میگه که نباید باور کرد،اگر واقعا میخایید بدونید این دستگاه چیه،نقد و برسیشو نگاه کنید. GOOOODDD LUU
UCKKKK
میخواستم ببینم فرق اسلیم یا سوپر اسلیم و فت چیه
سلام اینکه میگن ولتاژ ریجنها به ترتیب امریکا اروپا واسیافرق میکنه درسته؟ مثلا اگه من بخوام ریجن 1رو بگیرم باید اداپتور تنظیم ولتاژ سر راهش بزارم ایا درست هستش؟
با عرض سلام.ببخشيد من يه سوال داشتم من من psام بعضي وقتا وسط بازي مي ايسته و يه بارم وسطه بازي صداي بازي قطع شد و فنس صدا ميده يكم و مدلps4ام قديمي هس ميخوام ببينم علت هنگ وسط بازي چيه؟؟و قطعيه صدا وسط بازي؟؟؟؟تورو خدا جوابما بدين
پلی استیشن 4 فقط ریجن 1 یا همون ساخت آمریکا کنسول هایی که امریکا میسازه حرف نداره
سلام
من الان پلی استیشن4 دارم که ریجن دو ژاپن هستش وازش راضی هستم اون قدر هم صدا نمیده راستی یک حرفی هم به اون دوست ایکس باکسی دارم داداش شما برو اینترنت فرق بین پلی استیشن4 وایکس باکس وان و ببین من دیدم آمده تو یک بازی گرافیک دو کنسول رو مقایسه کرده که پلی استیشن4 برنده شده مثلا تو اطراف دوربازی گرافیک پلی استیشن4 بهتر نشون میده الان میگی این پلی استیشن4 داره داره تعریف میکنه خودت برو ببین.
Destiny bundle
:-( واقعا زیباست
اما سادگی کنسول به نظر من بهتره بعد چند سال دل ادمو نمیزنه!!
این بعد چند سال اون حس لوکسیشو از دست میده به نظر من
حسام من یه سوال دیگه هم داشتم
اگه من یه تبدیل کننده پورت های قدیمی به اچ دی ام آی بگیریم بازم کیفیت پایین میاد؟
عزیز من شهرستانم پس فردا میرسم خونه امتحان میکنم با چند تا حالت مختلف بهت خبرشو میدم!! پنج شنبه همین پست منتظر باش!
یه چیزی هم هست من نمیگم ک نمیشه رو اون تلویزیونا بازی کرد ولی واقعا تو تجربه ی گیمینگت تاثیر میذاره!!من خودم چند سال رو اون تلویزیونا از ps3 استفاده میکردم!!
امتحان کردی؟من میخوام یه ps4 امروز بخرم میشه بگی چی بخرم
که ارزون باشه خوب هم باشه من بیشتر برای بازی آنچارتد میخوام اگه اون نبود با pc ادامه میدادم ولی بی آنچارتد نمیشه!
داداش اصلا جای اون کابلای قدیمی پشتش نیست
ولی امکان نداره نشه وصل کرد
از همون فروشنده هه بپرس چجوری وصل کنم بهت میگه
کنسول ریجن دو بگیر،اگه دسته اضافی میخوای حتما با جعبه باشه،حواست باشه دست دوم نباشه کنسول،اون قسمت براق کنسول خط و خش نداشته باشه،تاچ پد دسته خط و خش نداشته باشه،برای اپدیت پول اضافی نده اصلا،اگه اینترنتت خوبه خودت دانلود کن اگرم خوب نیست با قیمت پنجاه تومن نده اپدیت کنن برات،ریجن بندی زیاد مهم نیست ولی خرابی ریجن دو از همه کمتره.
نه نه نه!!به نظر من به هیچ وقت پستی نخر!!مگه از digikala ک اونم گرون میده البته
بچه تهرانم
اینم شمارم:(9391167806)تو تلگرام سوال داشتی بپرس سریعتر جواب میدم
زیاد سخت نگیر، فقط اون چیزایی ک گفتمو حواست باشه مشکلی پیش نمیاد!!
بچه کجایی فک کنم باید باهم بریم.به نظرت پستی بخرم بهتر نیست؟
برا سه شاخش تبدیل بگیر ک نیای خونه ضایع بشی!
حتما کنسولو خوب نگاه کن دست دوم نباشه،خیلی دزد شدن لامصبا!!!
برا شارژ دسته اگه یه سره ده ساعت بازی نمیکنی نمیخواد جای شارژ بگیری،من ک نگرفتم
برا اون قسمت براق ضد خش حتما بگیر
پارت 1116A یا جدید تر اگه تو بازار بود بگیری از قدیمیا بهتره
سوال دیگه ای بود در خدمتم