از حالا می توان فعالیت در گجت های اکسپریا را به طور زنده در توئیچ و یوتوب استریم کرد
اپلیکیشن هایی که می توانند از صفحه نمایش گجت های اندرویدی فیلمبرداری کنند بسیارند، اما چند مورد سراغ دارید که بتوانند آنچه که در صفحه نمایش در حال انجام است را به طور زنده مخابره کنند؟ ...
اپلیکیشن هایی که می توانند از صفحه نمایش گجت های اندرویدی فیلمبرداری کنند بسیارند، اما چند مورد سراغ دارید که بتوانند آنچه که در صفحه نمایش در حال انجام است را به طور زنده مخابره کنند؟ اگر صاحب یکی از گجت های اکسپریا زد 3 پلاس، زد 4 یا تبلت اکسپریا زد 4 باشید، با اپلیکیشن جدید سونی از حالا می توانید این کار را انجام دهید.
سونی به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Live Screen Streaming را برای آخرین محصولات سری اکسپریای خود عرضه کرده که با کمک آن می توان تصاویر زنده از فعالیت در سیستم عامل اندروید را به یوتوب و توئیچ مخابره کرد. متأسفانه این اپلیکیشن تنها از پرچمداران سونی در سال 2015 پشتیبانی می کند، بنابراین امید اندکی وجود دارد که بتوانیم آن را در دستگاه های قدیمی تری چون زد 3 تجربه کنیم.
ممکن است بعضی از شما به این موضوع واقف نباشید، اما سونی اولین سازنده تلفن هوشمندی بود که یک اپلیکیشن فیلمبرداری از صفحه نمایش را به طور پیش فرض در محصولات خود قرار داد. اپلیکیشن Live Screen Streaming هم اکنون از گوگل پلی برای کشورهای محدودی قابل دریافت است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
روی z1
هم هست
اگه اندروید 5 شه
این نرم افزار روی گوشی z1 هم موجوده بعد از اپدیت به اندروید پنج
بعد از نابود کردن s6 تو فیلمبرداری در شب و صفحه نمایش اینبار در سایت همسایه g4 هم نابود شد توسط z3+
اسم این بازیه چیه ؟
چرا برای بقیه گوشی ها نیست من گوشیم Z2هستش
دوست عزیز نرم افزار رو نصب کنی مشکلی نداری
این رو گوشی منم داره اقای بیگ زاده اشتباه ذکر کردید گوشی هایی که به لالی پاپ اپ کنند این قابلیت رو خواهند داشت z2 t2U ZU فقط با این تفاوت که جداگانه باید تو یوتیوب شیر کزد و برنامه خودش این کار رو نمیکنه
در واقع تنها مزیت این برنامه اینه که میشه به صورت زنده استریم کرد ولی در هر صورت خیلی کاربردی به نظر نمیاد ولی سونی به این چیز ها واسه نجات پیدا کردن از وضع فعلی نیاز نداره (این بخش تایید نظراتو بردارید :|)
این قابلیت ها برای ما که به یوتیوب دسترسی نداریم چیز جالبی بنظر نمیاد اما برای اونایی که محدودیت تو اینترنت ندارن و سرعت استانداردشون عالیه یه قابلیت کاربردی و در عین حال سر گرم کننده محصوب میشه . البته با اون بخش نظر شما موافقم ولی در کل نرم افزار هیچ وقت مزیت محصوب نمیشه برای یه محصول . چون الان سطح استاندارد نرم افزار ها بهم خیلی نزدیکه بواسطه استفاده از اندروید