ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از حالا می توان فعالیت در گجت های اکسپریا را به طور زنده در توئیچ و یوتوب استریم کرد

اپلیکیشن هایی که می توانند از صفحه نمایش گجت های اندرویدی فیلمبرداری کنند بسیارند، اما چند مورد سراغ دارید که بتوانند آنچه که در صفحه نمایش در حال انجام است را به طور زنده مخابره کنند؟ ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپلیکیشن هایی که می توانند از صفحه نمایش گجت های اندرویدی فیلمبرداری کنند بسیارند، اما چند مورد سراغ دارید که بتوانند آنچه که در صفحه نمایش در حال انجام است را به طور زنده مخابره کنند؟ اگر صاحب یکی از گجت های اکسپریا زد 3 پلاس، زد 4 یا تبلت اکسپریا زد 4 باشید، با اپلیکیشن جدید سونی از حالا می توانید این کار را انجام دهید.

سونی به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Live Screen Streaming را برای آخرین محصولات سری اکسپریای خود عرضه کرده که با کمک آن می توان تصاویر زنده از فعالیت در سیستم عامل اندروید را به یوتوب و توئیچ مخابره کرد. متأسفانه این اپلیکیشن تنها از پرچمداران سونی در سال 2015 پشتیبانی می کند، بنابراین امید اندکی وجود دارد که بتوانیم آن را در دستگاه های قدیمی تری چون زد 3 تجربه کنیم.

ممکن است بعضی از شما به این موضوع واقف نباشید، اما سونی اولین سازنده تلفن هوشمندی بود که یک اپلیکیشن فیلمبرداری از صفحه نمایش را به طور پیش فرض در محصولات خود قرار داد. اپلیکیشن Live Screen Streaming هم اکنون از گوگل پلی برای کشورهای محدودی قابل دریافت است.

Live screen streaming

Live screen streaming

سازنده: Sony Mobile Communications قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سونی

    روی z1
    هم هست
    اگه اندروید 5 شه

  • محمد رضا

    این نرم افزار روی گوشی z1 هم موجوده بعد از اپدیت به اندروید پنج

  • saeid

    بعد از نابود کردن s6 تو فیلمبرداری در شب و صفحه نمایش اینبار در سایت همسایه g4 هم نابود شد توسط z3+

  • arash

    اسم این بازیه چیه ؟

  • محمدرضا

    چرا برای بقیه گوشی ها نیست من گوشیم Z2هستش

    • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

      دوست عزیز نرم افزار رو نصب کنی مشکلی نداری

  • مـــــــتیــــــن

    این رو گوشی منم داره اقای بیگ زاده اشتباه ذکر کردید گوشی هایی که به لالی پاپ اپ کنند این قابلیت رو خواهند داشت z2 t2U ZU فقط با این تفاوت که جداگانه باید تو یوتیوب شیر کزد و برنامه خودش این کار رو نمیکنه

    • مـــــــتیــــــن

      در واقع تنها مزیت این برنامه اینه که میشه به صورت زنده استریم کرد ولی در هر صورت خیلی کاربردی به نظر نمیاد ولی سونی به این چیز ها واسه نجات پیدا کردن از وضع فعلی نیاز نداره (این بخش تایید نظراتو بردارید :|)

      • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

        این قابلیت ها برای ما که به یوتیوب دسترسی نداریم چیز جالبی بنظر نمیاد اما برای اونایی که محدودیت تو اینترنت ندارن و سرعت استانداردشون عالیه یه قابلیت کاربردی و در عین حال سر گرم کننده محصوب میشه . البته با اون بخش نظر شما موافقم ولی در کل نرم افزار هیچ وقت مزیت محصوب نمیشه برای یه محصول . چون الان سطح استاندارد نرم افزار ها بهم خیلی نزدیکه بواسطه استفاده از اندروید

مطالب پیشنهادی