تقاضا برای ساعت اپل در حال کاهش یافتن است
در ماه گذشته عنوان شد که اپل توانسته از ماه آوریل (زمانی که عرضه اپل واچ شروع شد) تا ماه ژوئن، تعداد ۲.۸ میلیون ساعت را به فروش برساند. در روز های اول این شرکت ...
در ماه گذشته عنوان شد که اپل توانسته از ماه آوریل (زمانی که عرضه اپل واچ شروع شد) تا ماه ژوئن، تعداد ۲.۸ میلیون ساعت را به فروش برساند. در روز های اول این شرکت حتی به فروش ۲۰۰ هزار عدد در یک روز هم دست یافت اما اکنون دیگر آمار فروش ساعت هوشمند کمپانی مورد بحث، چندان هم درخشان نیستند.
اگرچه اپل قبلا نیز اظهار داشته که آمار فروش ساعت خود را فاش نخواهد کرد اما در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به آمار غیر رسمی ارائه شده از سوی موسسه Slice Intelligence.
موسسه یاد شده باور دارد که فروش ساعت اپل در قیاس با روزهای ابتدایی، اکنون خبر از کاهش تقاضای ۹۰ درصدی داده و حال صرفا کمتر از ۲۰ هزار ساعت به شکل روزانه به فروش می رسند.
این موسسه همچنین باور دارد که بیشتر مشتریان، به سراغ ارزان ترین مدل ممکن رفته و نمونه ۳۴۹ دلاری را خریداری می کنند که در واقع ساده ترین نسخه ی اپل واچ است. به طور کلی اذعان گشته که دو سوم کل ساعت های فروش رفته در ایالات متحده، مربوط به نمونه ورزشی هستند.
در این میان Slice Intelligence باور دارد که نمونه لوکس ساعت اپل که با بدنه ای از جنس طلای ۱۸ عیار ساخته شده و با قیمت دست کم ۱۰ هزار دلار به فروش می رسد، تنها ۲۰۰۰ خریدار در ایالات متحده داشته که می توان گفت رقمی چندان تاثیرگذار نیست. هرچند که همین فروش اندک نیز احتمالا برای اپل ده ها میلیون دلار درآمد را در بر داشته است.
باید منتظر ماند و دید اکنون که ساعت اپل بدون نیاز به تعیین وقت قبلی در فروشگاه های این شرکت به فروش می رسد، این محصول چه نوع آماری از خود بر جای خواهد گذاشت؛ آیا باز هم با کاهش تقاضا رو به رو خواهد شد یا در آینده می تواند به فروش بهتری دست پیدا کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هنوز مونده تا تکامل یافته بشه نسل دومش توسعه های قبل توجهی داشته
وسیله ضروری و به درد بخوری نیست
فقط جنبه تجملاتی داره
ب درد کسایی میخوره ک پول اضافه دارن نمیدونن چطوری خرج کنن!
این ساعت های هوشمند که من میبینم بعید میدونم زیادی کاربردی بشن، بسشتر جو زود گذرن.
همونطور که کاربر " بزرگ" هم گفت وظایف خودشونم نمیتونن انجام بدن، واقعا اگر نداشته باشیش احساس کمبود نمیکنی.
به نظر من گوگل گلس محصول هیجان انگیز تری از این ساعت بود.
اولین مساله در ساعت سازی فشن بودن هست . زیبایی ، اصالت برند ، کیفیت ساخت ، ساعت های هوشمند علاوه بر اینکه ایمارو ندارن حتی وظیفه های هوشمند خودشون رو هم نمیتونن انجام بدن ، با باطری که هر روز باید شارژ بشه ، شایدم ممکنه وسط روز تموم شه :)
قابل توجه اون عده ای که فکر میکردن اپل واچ ساعت سازی سوئیس که هیچ کشور سوئیس رو ورشکست میکنه :) بفرما از دبجیاتوخواهش میکنم یه نمودار از فروش ساعت سازی رولکس یا ادوکس روپیدا کنه تا ببینیم اونا چقدر متغیر بودن تا اصالت یه ساعت سوئیس از یه ساعت کامپیوتری مشخص شه
دوست عزیز عجله نکن این تازه اول راهه این محصوله. این محصول هنوز به مرز تکاملیش نرسیده. هیچ محصولی از اپل در اولین نسلش فروش فوق العاده رو تجربه نکرده اما با این وجود فروشش از این اسباب بازیهای اندرویدی خیلی خیلی بالاتره!
دور از انتظار نبود..
بخش کامنت رو سند زدی ها رفیق ، یکی دوتا سه تا ، چه خبره بیخیال بابا کسی چیزی نگفت که
وقتي صحبت از آمار ميشود ميگند فروش وحشتناك آيفون دليل بر برتريش نيست
پس آمار غير رسمي و تاييد نشده ساعت اپل اون هم در يك كشور نشان دهنده هيچ چيز خاصي نيستش
همين فروش كمش آرزوي ساعت سازهاي اندرويدي هستش
٢٠٠٠تا ده هزار دلار ميشود ٢٠ ميليون دلار حالا اين ميشود حداقل و در شرايط واقعي شايد ١٥ هزار دلار بشود براي هر ساعت كه رقم ٣٠ ميليون دلاري خواهد بود و اين نشون ميدهد كه اين ساعت فروشش اونقدر ناچيز بوده كه ارزش وقت گذاشتن برايش را نداشته و بارها گفتم كه ساعت اديتيشن اپل افراط بوده و با فلسفه اپل سازار نيست و حتي ساعتهاي گرانتر از مدل با بدنه استيل هم مخالفشم اگر بياد مثلا ٣٠٠٠ دلار با بدنه تيتانيومي !
این نمودار فروشی که ارائه شده فقط برای کشور آمریکاست.
اپل واچ، در میان ساعتهای هوشمند فوقالعاده است. اما محصول کاملی نیست.
شاید نسل دوم یا سومش مناسب خرید باشه.
اينقدر منتظر نسل دومش باشيد تا زير پاتون جنگل آمازون برويد