آیفون اپل ۵۰ درصد از بازار اسمارت فون آمریکا را در اختیار دارد
بر طبق گزارش تازه ای که توسط وبسایت اپل اینسایدر منتشر شده نتایج تحقیقی صورت گرفته از جانب شرکت Canaccord Genuity نشان می دهد که آیفون کماکان پر فروش ترین موبایل چهار اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات ...
بر طبق گزارش تازه ای که توسط وبسایت اپل اینسایدر منتشر شده نتایج تحقیقی صورت گرفته از جانب شرکت Canaccord Genuity نشان می دهد که آیفون کماکان پر فروش ترین موبایل چهار اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات متحده محسوب می شود و در سه ماهه ی منتهی به ژوئن دیوایس مذکور ۵۰ درصد از بازار اسمارت فون کشور یاد شده را در اختیار داشته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اپل اینسایدر در بخش دیگری از گزارش خود به نقل از یادداشتی می پردازد که در رابطه با همین تحقیق توسط مایکل والکلی، از تحلیل گران Canaccord Genuity، به رشته ی تحریر در آمده.
در این یادداشت گفته شده آیفون های اپل از سه ماه منتهی به دسامبر سهم قابل توجهی از بازار آمریکا را در دست داشته اند و اتفاق مورد اشاره در حالی به وقوع می پیوندد که در طول چنین بازه ی زمانی طولانی پرچمداران قدرتمندی همچون گلکسی اس۶ سامسونگ، G4 ال جی و One M9 شرکت HTC رونمایی و عرضه شده اند.
والکلی در ادامه تخمین می زند که بر حسب شواهد موجود و ارائه ی نسل کنونی اسمارت فون کمپانی ساکن کوپرتینو در پاییز گذشته، احتمالاً ۲۰ درصد از کاربران آمریکایی که قبلاً صاحب آیفون بوده اند موبایل شان را به آیفون ۶ یا ۶ پلاس ارتقا داده اند. همچنین گمان می رود که تا پایان سال ۲۰۱۵ تعداد کاربران تلفن هوشمند اپل در سراسر جهان به ۵۰۰ میلیون نفر برسد.
در ماه سپتامبر قرار است نسل جدیدی از دیوایس مورد بحث رونمایی گردد که شایعات حکایت از مجهز شدنش به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، چیپست A9، دو گیگابایت حافظه ی رم و تکنولوژی فورس تاچ دارند. باید دید نسل آتی هم می تواند موفقیت های گذشته را ادامه دهد یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من اپل ندارم ولی تعجب میکنم اینقدر طرفدار داره
میتونم بپرسم برای چی؟
وینفون ۱۰ درصد پاکستان رو داشت یا روسیه :-)
ایفون تو بازار امریکا بیشترین سهم رو داره و به نظرم بخوایم با توجه به تعداد فروش پرچمدار هر شرکت نگاه کنیم تعداد فروش ایفون ها همیشه از پرچمدارها بیشتر بوده
50 درصد ایفون بود و 46 درصد اندروید و 4% ویندوزفون و بلکبری و ..
سهم اندروید تو جهان بیشترینه چون فقط یه شرکت نیست که تندروید میزنه میان رده رده پایین و رده بالا و بین اینا هم هستند
ایفون فقط یه پرچمداره
چطوری میشه که اندروید سیستم عامل اول باشه بعد گوشی آیفون 50% باشه ؟ داریم ؟
http://www.digitaltrends.com/mobile/apple-starts-2015-as-the-top-u-s-smartphone-maker-android-as-the-top-smartphone-os/
گوشی های اندرویدی تو اسیا خیلی موفق و پر فروش بودن ولی تو اروپا و امریکای شمالی ایفون پرفروش تره
مثل اينكه همه ى انسان ها داره براشون طبيعى ميشه كه هر سال گوشى عوض كنن بخصوص آمريكايى ها
وگرنه امارهارانقدر سريع جابجا نميشد.
داستان پیچیده ایه....حتی ما ایرانیا از این بابت هم شانس نیاوردیم...
فقط بخاطره قرارداداش زندس... بيرون خاك امريكا جنازس...
فعلا که تو خارج امریکا هم فروش خوبی داشته
در ضمن
بهتره یکم منطق داشته باشی چون همش از روی تعصب حرف میزنی
چه ایفون فروشش بیشتر باشه چه اندرویدی ها، یک ریالش تو جیب من و تو نمیره
از یه چیز دیجیاتو خوشم میاد این عکس های نوشته هاست. خودشون میسازن :))))
یعنی اون RighTel بالای آیفون عالیه :)
خسته نباشید. کارتون درسته
hamine dg
منم با عرفان موافقم اما ایفون تو ایران جواب نمیده اما اگه من خارج از ایران بودم فقط ایفون دستم بود