ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولت روسیه در خصوص خطرات گرفتن تصاویر سلفی به شهروندان این کشور هشدار می دهد

دولت روسیه این هفته در میان کمپین های خود که برای مردم به نمایش در می آورد، از خطرات گرفتن تصاویر «سلفی» یاد کرده و قصد دارد افراد را نسبت به برخی موقعیت های خطرسازی که ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۸ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دولت روسیه این هفته در میان کمپین های خود که برای مردم به نمایش در می آورد، از خطرات گرفتن تصاویر «سلفی» یاد کرده و قصد دارد افراد را نسبت به برخی موقعیت های خطرسازی که ممکن است در آن قرار گیرند، آگاه کند.

کمپین یاد شده و تصاویر آن، در واقع از سوی وزارت کشور روسیه، در روز سه شنبه نشر یافته اند تا مردم این کشور را با خطرات عجیب تهدید کننده در خصوص ثبت تصاویر خودگرفت آگاه نمایند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خانم Yelena Alexeyeva، یکی از کارمندان وزارت کشور روسیه در این خصوص می گوید: «متاسفانه به تازگی حادثه های ناشی از ثبت تصاویر سلفی بسیار بالا رفته و به شکل مداوم نیز در حال افزایش هستند. از ابتدای سال جاری تا کنون، چندصد مورد مشاهده شده که افراد هنگام ثبت چنین تصاویری، باعث جراحت خود شده اند.»

وزارت کشور روسیه در نهایت یک جزوه تحت عنوان «سلفی امن» را منتشر نموده تا افراد را از خطرات این گونه اقدامات آگاه نماید.

برای مثال در تصویری که یک فرد در کنار قطار در حال گذر ایستاده، نوشته شده‌: «اگر برای جانتان ارزش قائل هستید، گرفتن یک سلفی روی ریل قطار ایده ی جالبی نیست!»

پلیس روسیه نیز خبر می دهد که در این کشور، از ابتدای سال جاری تا کنون، گرفتن تصاویر سلفی منجر به مرگ بیش از ۱۰ فرد و جراحت بیش از ۱۰۰ نفر شده است. در ماه مه و در شهر مسکو، یک خانم که قصد داشت با یک اسلحه ی پر تصویر سلفی بگیرد،‌ با خوش شانسی تمام از شلیک اسلحه جان سالم به در برد.

Russia_Selfie_1.0-w600

russia_slefie_2.0-w600

russian_selfie_7.0-w600

Russia_selfie_3.0-w600

Russia_selfie_4.0-w600

russia_selfie_5.0-w600

russia_selfie_8.0-w600

russia_selfie_6.0-w600

russia_selfie_10.0-w600

russia_selfie_9.0-w600

russian_selfies.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • احمد

    سلفی دیگه جالب نیست...

  • mehdi3902

    دمتون گرم چقد خندیدیم!!!

  • afshin7727

    اون یکی.ک جلو ماشیناس خیلی اشناس.خخخ

  • ALI-R

    حسن خطرناکه حسن
    حالا هی این پوتین بگه و شما پا تو چکمه اش کنین باشه :)

  • esmaeilprl

    تو ایران ک سلفی ها همه از تو اتاق.قطارو تفنگ کجا بود :::)) خخ

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    عکس چهارمی از اخر مشکلش کجاست

  • دادا

    توی چشمه لنگان فریدونشهر اصفهان هم اتفاق افتاد یارو آمده بود سلفی بگیره افتاده بود و غرق شده بود همین یک ماه پیش
    http://sahebnews.ir/234718/%D8%B9%DA%A9%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AC%D8%A8-%D8%BA%D8%B1%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%AF.htm

  • Kiarash Manson

    اصلا فکرشم نمیکردم در این حد باشه. خب آخه مگه مجبورین جلوی قطار یا ماشین عکس بگیرین و غیره

  • سام خط تیره

    یا ابلفضل ! :/

  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

    خیلی بامزه بود! ینی اینقد آدم میتونه شاد باشه که همچین جاهاییم سلفی بگیره؟!

    • مهدی

      اسمش میزارن خل بودن نه شاد بودن!

    • مهدی

      اسمشو میزان خل بودن نه شاد بودن

مطالب پیشنهادی