ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل: ۹۹ درصد از کاربران آیفون ، عاشق آن هستند

در حالی که نسل بعدی آیفون به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه از راه خواهد رسید، اپل امروز دو ویدیو تبلیغاتی جدید را برای آیفون ۶ منتشر کرده تا از همین فرصت اندک باقی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۱:۲۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در حالی که نسل بعدی آیفون به احتمال زیاد در اواخر شهریور ماه از راه خواهد رسید، اپل امروز دو ویدیو تبلیغاتی جدید را برای آیفون ۶ منتشر کرده تا از همین فرصت اندک باقی مانده نیز برای بالا بردن فروش موبایل خود استفاده نماید.

در ویدیو اول، اپل ادعا می کند که ۹۹ درصد از کسانی که آیفون دارند، عاشق آن هستند. این موضوع در حالی مطرح می شود که آیفون ۶ در شاخص رضایت مشتریان آمریکا، امتیاز ۸۲ را به خود اختصاص داده و در جایگاهی پایین تر از گلکسی نوت ۴ قرار دارد.

در ویدیو دوم نیز اپل به مبحث هماهنگی میان سخت افزار و نرم افزار می پردازد و بیان می کند که تسلط اپل بر روی هر دوی این موضوعات، باعث خلق محصولی فوق العاده شده است.

جالب اینکه هر دو ویدیو با این شعار به پایان می رسند: «اگر دستگاهی آیفون نباشد، پس آیفون نیست»

در ادامه مطلب می توانید این دو ویدیو را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • HasanHoseinPoor

    من الان یه سیستم عامل دیگه رو دارم ولی اپل جان یه سنسور IR بزار تا من برگردم به ایفون

  • reza_mohammadi

    خب این احساسی هست که فقط آیفون دارها باید در موردش نظر بدن و حسشون رو بیان کنن نه طرفدارهای متعصب برندهای خاص دیگه! البته این در مورد همه برندها صادق هستش! به عنوان مثال شخصی که میگه فقط فلان برند و در حد خدا و بی منطق همون رو ستایش میکنه چطور میتونه در مورد احساس رضایت یا عدم رضایت کسی که از برندی دیگه که خودش نداره و اصن قبولش نداره استفاده میکنه نظر بده! و نکته اینجاس که برعکس همین موضوع هم صادق هستش!
    به نظر شما این درست نیست که وقتی صحبت از احساسات شخصی و احساس رضایت قلبی در میون هست چه لزومی داره احساس خودمون رو به دیگران تحمیل و احساس اونها رو پوچ و بی ارزش جلوه بدیم!

  • سنا

    یاد آخرین انتخابات عرق در زمان صدام افتادم که 100% رای آورده بود. البته یاد آمارهای یکی دیگه هم افتادم که تا همین چند سال پیش مستقیم تو دوربین نگاه می کرد و در حالیکه آمارش رو ارائه می کرد پوزخند میزد.

  • رامین

    چون پول زیاد دادن دلشون نمیاد بگن اشتباه کردیم :D

    -----
    پول زیاد برای محصولات اپل میدی ولی کیفیت خیلی بالایی هم دریافت می کنی اما به نظر من باز هم گرونه و توی کشوری مثل کشور ما بیشتر برای کلاسش می خرن!

    • رامین

      Dont be an iDiod

      http://y73i.imgup.net/coffee_vs_b9ec.jpg

  • Kiarash Manson

    من که شخصا آیفون 6 رو یه محصول خارق العاده میدونم با سیستم عامل خارق العاده و بهینه و سبک. دقیقا برخلاف اندروید.

  • Ehsan

    جدا ارزش پست گزاشتن داشت ؟ :|
    خو همه عاشق گوشی شاخ و پرچمداری هستن که میخرن :||

  • hadi

    آی ملت ماست من ترشه!

  • جاوید

    اصلا هم سایت شما جبهه دار کار نمیکنه

  • ALI-R

    جالب اینکه هر دو ویدیو با این شعار به پایان می رسند: «اگر دستگاهی آیفون نباشد، پس آیفون نیست»

    میدونید وقتی اینرو خوندم یاد چی افتادم؟
    ملانصرالدین برای اینکه خودرا گم نکند طنابی را به دور گردن خود بسته بود مردی از این ماجرا باخبر شده بود و دنبال موقعیتی برای اذیت کردن ملا بود روزی ملا زیر درختی خوابید مرد هم از فرصت استفاده کرد و طناب را از گردن ملا برداشت و گردن خود انداخت و ملا را بیدار کرد و گفت من ملانصرالدین هستم ملا گفت:»اگر او ملا هست پس من کی هستم«

  • حامد

    فکر کنم منظورش آیفون دم در (در باز کن) بوده :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی