ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت BMW و Terberg برای ساخت کامیون های الکتریکی همکاری می کنند

گروه BMW در همکاری جدید خود با گروه SCHERM، در تلاش اند تا کامیون های تمام الکتریکی خود را وارد خیابان های شهر مونیخ آلمان کنند. BMW اولین اتوموبیل ساز اروپایی است که برای حمل ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گروه BMW در همکاری جدید خود با گروه SCHERM، در تلاش اند تا کامیون های تمام الکتریکی خود را وارد خیابان های شهر مونیخ آلمان کنند. BMW اولین اتوموبیل ساز اروپایی است که برای حمل و نقل وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود از کامیون های الکتریکی 40 تنی استفاده می کند. جالب اینکه BMW قرار نیست سازنده خودروها باشد و شرکت هلندی Terberg آن ها را تولید می کند.

BMW قرار است برای اولین بار، کامیون های الکتریکی را برای مصارف صنعتی به کار بگیرد. گروه خودروسازی آلمانی می گوید این ماشین ها تست اولیه خود را پشت سر گذاشته اند و سرویس رسانی شان از 7 جولای آغاز گشته. این کامیون ها در طول روز 8 بار فاصله میان کارخانه های SCHERM و BMW را می پیمایند.

کامیون ها برای انتقال قطعات مورد نیاز BMW در این مسیرها رفت و آمد می کنند. باتری کامیون ها از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر شارژ می شود. نکته جالب اینجاست که خودروهای مذکور، سالانه 11.8 میلیون CO2 کمتری وارد هوای مونیخ می کنند.

باتری های موجود در کامیون ها سه ساعت نیاز به شارژ شدن دارد و زمانی که کاملا شارژ شود، تا سری بعد می تواند 100 کیلومتر حرکت کند. در واقع هر خودرو روزانه باید یک بار شارژ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • SiRoOs

    سایپا و ایران خودرو برای سرعت بخشیدن به نسل کشی در ایران خیلی وقته باهم به توافق رسیدن

    • ALI-R

      با آواتارت خیلی خیلی حال کردم ایول

  • Matrix

    سایپا و ایران خودرو هم با هم همکاری میکنن برا بالا بردن قیمت گاری هاشون

  • reza

    i love bmw :)
    but
    i have not enough money :(

  • ALI-R

    ساعت 3و 20 دقیقه شب نه با مداد شب قدر و ما همچنان بیدار
    شب زنده داران سایت گزارش دهند

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...

    بنظر من برای کار های تجاری خیلی ایده خوبی هست
    اما برای استفاده شخصی مناسب نباشه (ایده خودروی الکتریکی)
    من خیلی به لذت رانندگی و صدای موتور و مباحث تیونینگ علاقه دارم واسه همین بغیر از سازمانها برای بقیه مردم فک نکنم مناسب باشن

  • PARSA

    دمشون گرم
    این که خیلی عالیه سه ساعت شارژ و پیمایش 100 کیلومتر.ولی نمیدونم براچی حس خوبی به ماشین های الکتریکی ندارم. ینی دلم میخواد دوستشون داشته باشما ولی نمیتونم.

مطالب پیشنهادی