مایکروسافت در حال کار بر روی موبایلی برای عاشقان سلفی
تب سلفی این روزها به شدت بالا گرفته است. اکثر کاربران اکنون از دوربین جلوی دستگاه خود برای عکس گرفتن استفاده می نمایند و تلاش می کنند بدین شکل، لحظات زندگیشان را به ثبت رسانند. بر ...
تب سلفی این روزها به شدت بالا گرفته است. اکثر کاربران اکنون از دوربین جلوی دستگاه خود برای عکس گرفتن استفاده می نمایند و تلاش می کنند بدین شکل، لحظات زندگیشان را به ثبت رسانند.
بر همین اساس دوربین جلوی موبایل اهمیت بسیاری پیدا کرده و تبدیل به حوزه ای جدید برای رقابت میان سازنده ها شده است. طبیعتا هر شرکتی که بتواند دوربین جلوی قدرتمند تری را ارائه دهد، می تواند توجه سلفی دوستان را به خود جلب نماید و به فروش بیشتری دست پیدا کند.
بر همین اساس به نظر می رسد که مایکروسافت نیز نمی خواهد از این قافله عقب بماند. به گفته evleaks@ اهالی ردموند مشغول ساخت موبایلی هستند که دوربین جلوی آن به فلش LED مجهز است.
اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر نشده، اما با توجه به برنامه ریزی مایکروسافت برای ارائه سخت افزارهای جدید همزمان با ارائه ویندوز ۱۰ به بازار، می توان انتظار داشت که تا پایان سال جاری میلادی، محصول مذکور به بازار ارائه گردد.
حال سؤالی که مطرح می شود این است که آیا این قابلیت بر روی یکی از پرچمداران احتمالی لومیا ظاهر خواهد شد یا دستگاهی میان رده آن را با خود به همراه خواهد داشت؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مضخرف ترین کار سلفی گرفتنه اصلا مسخرس
باید تغییر اساسی بده با این جور کارا هیچوقت نمیتونه سهم خودشو زیادتر کنه ، بماند که سونی و اچ تی سی تو بازار سلفی بیشترین تلاش رو کردن قبل از این و باید با یه چیزی بیشتر از فلاش در جلو به جنگ اونا بره
نمیدونم چند روزه سایتا انقد حواشی درست میکنن واسه مایکروسافت،
تا ویندوز۱۰چیزی نمونده
دقت کردین که پست هاتون متناقض هستند
منتظرشم ، اگر روی میان رده باشه بهتره / امروز هم جاتون خالی comic con شروع می شه می رم حسابی سلفی و عکس و ویدیو بگیرم
منتظرم ، به نظرم میان رده بهتره / جاتون خالی امروز comic con شروع می شه حسابی می رم عکس و سلفی می گیرم ، یادمه نارنجی عکس های comic con رو می زاشت