ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: گلکسی نوت 5 زودتر از زمان معمول معرفی خواهد شد

نمایشگاه IFA همواره برای سامسونگ از اهمیتی ویژه برخوردار بوده است. چشم بادامی ها هر سال در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در برلین، از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی به عمل می آورند و آن ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۳:۵۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

نمایشگاه IFA همواره برای سامسونگ از اهمیتی ویژه برخوردار بوده است. چشم بادامی ها هر سال در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در برلین، از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی به عمل می آورند و آن را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

اما به گزارش وال استریت ژورنال، به نظر می رسد که گلکسی نوت جدید، زودتر از IFA از راه برسد. بر اساس مقاله ای که در این رسانه منتشر شده، سامسونگ قصد دارد برای جلوگیری از همزمانی معرفی محصولش با آیفون، گلکسی نوت ۵ را چند هفته زودتر از زمان معمول معرفی نماید.

در سال های پیش و زمانی که آیفون از نمایشگر کوچکی بهره می برد، این همزمانی به سامسونگ کمک می کرد تا حسابی نمایشگر غول آسای محصول خود را به رخ اپل و طرفدارانش کشد. اما اکنون که سری پلاس آیفون در دستور تولید قرار گرفته، به نظر می رسد همزمانی با مراسم اپل، دیگر به نفع کره ای ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ostad

    من به شخصه نوت 3 دارم..با ایفون های دوستانمم کار کردم
    بزارید قاطعانه بگم طراحی اپل بی رقیبه..اما واقعا از یه سری جهات وقتی اپل داری احساس کمبود میکنی..محدودی..
    توی نوت من ازادم..هرکاری بخام میکنم..اره جنس بدنش خوشم نمیاد..شبیه همن سامسونگا..اما بی طرف بگم..کارمم باهاش سنگینه اما خوب هندل کرده..حالا نوت 5 هم مسلما با این مشخصات غوله
    ایفونم عالی..بستگی داره..من میخام هردو رو داشته باشم..اما سامسونگ بدیش اینه که گوشیت فرتی از قیمت میوفته..همین

  • mohammad

    حقیقتا از سامسونگ خوشم نمیاد ولی نوت چیزه دیگه اس . امیدوارم نوت از هرجهتی آیفون بهتر باشه

  • fariborz

    ترسیده ,,خوب حتمانم میدونه که همزمانی با رونمایی با ایفون فروشش رو خیلی پایین میاره...

  • Chapdast

    الکی جو ندید این اتفاق نمیفته.
    سامسونگ به عرضه یکساله محصولاتش متعهده و خیلی هم منظم انجام میده.
    ولی هر سال همین شایعه تکرار میشه که قراره سام از ترس ایفون زودتر معرفی کنه و هیچ موقع این اتفاق نیفتاده.
    نمیدونم چرا این مدل شایعه فقط برای سامسونگ پخش میشه؟

  • بهروز

    با سخت افزاری که ال جی پرو3 اعلام کرده برندای دیگه اصلا امیدی دارن !

  • tohid_heshmati

    یه نوت پنج هم با سیستم عامل ویندوز بزنه می میره؟ راه دوری میره؟

  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

    همه میدونید اگر سامسونگ کوچکترین اشتباهی درباره نوت 5 بکنه اپل سوار موجی از فروش میشه! امیدوارم جفتشون با قدرت بسیار بسیار وارد رقابت بشن و من بهترینشونو بگیرم!! البته نیم ضربانی هم قلبم برای سونی زد5 میزنه تا ببینش.

    • علی طایی

      آیفون بگیر بنظرم خیلی بهتر می تونه باشه
      مخصوصا با فورس تاچ عالی می شه

      • خودشیرینوفسکی

        امکانات نوت با اون قلم کاربردیشو با آیفون مقایسه میکنی

        • علی طایی

          "چیزی هم از نظر اپ کم نداره"
          وقتی استارت آپ ها شرکت ها برنامه نویس ها
          اول واسه ios اپ می دن و همیشه بهترین ها اول
          واسه ios می یاد بعد از مدتی واسه اندروید این
          قسمتش که می گی کم نداره نمی دونم دقیقا
          منظورت از کم نداره چیه؟ حالا این هم بماند که
          اکثر اپ های پزشکی خوب واسه ios بازی هام
          که ios فوق العاده است کلی هم اپ اختصاصی داره

        • علی طایی

          اگه اپل فوق العاده بفروشه می گن ببین طرفدار هاش
          تعصبی هستن و واسه کلاس می خرن و ....
          اگه کم بفروشه می گن ببین چقد ضعیفه چقد مدیریت
          تیم کوک بده دیگه بعد از جابز اپل اپل نیست
          آقا آخرش تصمیمتون رو بگیرید کدومش؟

        • علی طایی

          یه بار دیگه خودت نظرت رو بخون
          اگه سامسونگ می دونه یه سری ها واسه کلاس
          می گیرن (به گفته ی خودت واسه کلاس آیفون خرید
          می کنن) دیر و زود کردنش واسه معرفی فرقی نداره
          اون گروه همچنان آیفون می گیرن
          خودت رو گول نزن بیش تر مردم آیفون می خرن چون می
          دونن چقدر خوبه تو این سال ها امتحانش رو پس داده
          اگه هم مردم واسه کلاس می گیرن که نمی گیرن یه عده
          محدودی می گیرن اپل بازم حقشه داره نونه سال ها برند
          سازی رو می خوره حقشه بقیه هم می تونن این کارو بکنن

          • محمد

            حاجی اصلا IOS خوب و بهترین سیستم عامل جهان.
            اندروید و ویندوزفون و بلک بری و بقیه بدترین!!!
            راضی شدی؟
            والا نمیدونم چرا سنگ سینه یک برندو هی میزنین.
            6 تا نظر دادی فقط برای اینکه بگی ایفون از نوت بهتره.
            6تا دلیل منظقی بیار بنده قبول میکنم که ایفون بهتره.
            هر سیستم عامل اپ های اختصاصی خودشو داره.
            نمیتونی بگی کدوم بهتره و کدوم بدتر.

          • spry

            اگه اینجوری که شما میگی باشه ....
            خب سری نوت سامسونگ هم امتحانش رو مثل اپل پس داده...

        • علی طایی

          اگه این قد خوب بود سامسونگ از ترسش زود تر
          معرفی نمی کرد بعدم شما سیستم عامل
          به این خوبی و طراحی عالی آیفون رو با نوت
          مقایسه می کنی؟ همین سیستم عاملش
          و اپ هاش یه دنیاست

          • likemooon

            حالا بزار من 6 تا دلیل بیارم برای این که نوت بهتر از اپل هست 1 : تراکم پیکسلی بیشتر 2 : اپل بولوتوث نداره 3 : اپل رم نمیخوره 4 : تودوربین الان حرف اولیو اس 6 بعد نوت 4 میزنه 5 : اندروید تنوع بیشتر از ای او اس داره 7 : نوت ها قلم اس پن دارن و .... حالا اگه منطقی هستی باید اینارو قبول کنی

          • محمد

            دوست عزیز یعنی گوشی که زودتر میخواد معرفی باشه از ترسشه؟
            اگرم دقت کنی اولین بار اپل گفت ما ایفون رو زودتر ارایه میکنیم تا سپتامبر عرضه شه.
            ما گفتیم ترس داره؟
            اصلا چه ربطی داره؟؟؟؟
            هر کمپانی که زودتر گوشی معرفی میکنه ترس داره از کسی؟
            حالا هر برندی هم باشه.
            شما یک سر به نوت بزن حتی نوت2یا3 بعد مقایسه کن.
            من طراحی زیبا ایفون و سیستم عاملشو نقض نمیکنم ولی این دو کمپانی هرکدوم یک دنیای جدایین!!!!

          • خودشیرینوفسکی

            چون سامسونگ میدونه نصف اونایی که آیفون میگیرن واسه کلاس گذاشتنه اندروید خیلی پیشرفت کرده کاملا استیبل و روون شده چیزی هم از نظر اپ کم نداره

مطالب پیشنهادی