حافظه رم ۴ گیگابایتی و قابلیت شارژ بیسیم برای گلکسی نوت ۵ تایید شد
پیش از این و با فاصله نسبتا کمی از عرضه گلکسی نوت ۴، شایعاتی در مورد نوع نمایشگر، قلم و چیپ مورد استفاده در نسل بعد این دستگاه منتشر شده بود. اکنون اما سایت SamMobile ...
پیش از این و با فاصله نسبتا کمی از عرضه گلکسی نوت ۴، شایعاتی در مورد نوع نمایشگر، قلم و چیپ مورد استفاده در نسل بعد این دستگاه منتشر شده بود. اکنون اما سایت SamMobile موفق شده از منابع قابل اطمینان خود در شرکت سامسونگ مشخصات دقیق تری از محصول یاد شده بدست آورد.
بر اساس این اطلاعات گلکسی نوت ۵ به ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LP-DDR4 مجهز خواهد بود. این دستگاه همچنین اولین محصول سامسونگ است که سیستم-بر-چیپ اگزینوس ۷۴۲۲ در آن مورد استفاده قرار می گیرد.
سامسونگ در تولید این چیپست برای نخستین بار موفق شده پردازنده ۸ هسته ای ۶۴ بیتی، حافظه رم، واحد پردازش گرافیکی و مودم Shannon 333 LTE را درون یک قطعه جای دهد.
همچنین گفتنیست شایعات پیشین از مجهز بودن گلکسی نوت ۵ به قلم S Pen و نمایشگر ۵.۶۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD حکایت داشتند. گفته می شود این محصول همانند گلکسی اس ۶، از بدنه شیشه ای در پشت با قابلیت شارژ بیسیم مبتنی بر تکنولوژی های WPC و PMA بهره می برد. رنگ های درنظر گرفته شده برای این دستگاه نیز مشکی، طلایی، نقره ای و سفید خواهد بود.
در مورد زمان عرضه گلکسی نوت ۵ نیز گفته می شد قرار است این محصول در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شود، اما شنیده های تازه از این موضوع حکایت دارند که سامسونگ تصمیم گرفته نسل بعدی پرچمدار سری نوت خود را به دلیل فروش پایین تر از حد انتظار Galaxy S6 duo و برای جلوگیری از رقابت مستقیم با نسل بعدی آیفون، زودتر از موعد، در اواسط آگوست و مصادف با اواخر مرداد ماه رونمایی نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بهترین موبایل های سامسونگ، سری نوت هستند.
ولی پیش از این کمپانی شیائومی با تولید "می نوت پرو" اقدام به استفاده از رم 4گیگ DDR4 برای اولین بار در موبایل کرده بود و با استفاده از سی پس یو سری 810 کوالکوم به یکی از قویترین گوشی های هوشمند تبدیل شده است.
من اون موقع که نوت 1 اومد گذاشتم قیمتش بیاد پایین بعد خریدم
اونایی که میرن سراغ سری نوت بیشتر به خاطر امکانات بی نظیر قلمشه که تو هیچ محصولی نمیشه پیداشون کرد. تا امروز هم امکانات نرم افزاری نوت 2 و 3 رو هک کرده روش نصب دارم. و باتریش رو هم با یه باتری 3000 پلیمری عوض کردم که خیلی عالی شده و هنوزم دلم نمیاد بفروشمش و فقط حاضرم با سری نوت عوضش کنم! بی قلمی بد دردیه!!
سری نوت سامسونگ، تنها محصولاتی هستن که کسی نمی تونه ازشون تعریف نکنه. بسیار کاربردی و بهترین ابزار تولید محتوا.
البته قاعدتا نواقصی هم خواهد داشت، همون طوری که هر ساخته ی دست بشر کامل نیست.
دوستان می خوام نوت 4 بگیرم ولی میدونم نوت 5 احتمالا خیلی قویتره،واسه همین یه راهنمایی بکنید
به نظرتون نوت 5 بعد از معرفی چند ماه طول میکشه تا دو میلیون بیاد؟؟
بعد سوال دیگه اینکه بین نوت4 و گلگسی س6 و جی4 کدومو پیشنهاد میدین؟
مرسی.
اون درزهاشو باهات موافقم
سری نوت بهترین سری سامسونگ هست چون :
قلم عالی
بزرگ و با کیفیت
عدم کپی و الگو برداری از شرکت های دیگه که نمونه اش در اس6 بود که نتیجه آیفون 6 و زد3 میشد اس 6
استفاده از سخت افزار قوی تر نسبت به سری اسی که قبل از سری نوت معرفی میشود
سری نوت سامسونگ بدترینه
انقده نشد نوت 4 رو بخرم که الان دیگه با نزدیک شدن عرضه نوت 5 دلم میخواد صبر کنم اون رو بگیرم!
برادران مواظب باشن محصولات فیک تو بازار خیلی زیاد شدن حتی با کارتهای جعلی گارانتی! حتما" از جاهای معتبر خرید کنید و واسه یکم هزینه کمتر به خودتون ضرر نزنین و گردن این گردن شکسته های متقلب رو کلفت تر نکنید!!
داداشه گلم . روی چه حسابی میگی : (سری نوت بدترینه) ؟؟!!
من گرفتم, ایشون دیوی هستن همه چی رو برعکس میگن یعنی الآن شما باید برای خودت ترجمه کنی سری نوت بهترینه :D
آهان ... الان متوجه شدم
مثلا دیویه دیگه، چپه داره حرف می زنه!!!
تا زمانی اندروید بهینه نشه همین آش هستش و همین کاسه...مجبورن هر سال ده دفعه سخت افزار ارتقا بدن تا لگ های اندروید جبران بشه...!
سلام دوستان لطف کنن نظرو تا آخر بخونن که نگن بنده حقیر تعصبی حرف میزنم.. نوتو دیگه دارن به حاشیه های بدمیکشونن خداییش شما بگین تفاوت صفحه نوت ۳،۴،۵ تو چییه دقیقا بجز کیفیت صفحه همه چیش برابره راستی اگه شیشه ای کنن و بخواااااد مث اس۶ باشه که افتضاحییه و مموری هم که نخوره کلا ولللل... تازه با این ابعاد و اندازه صفحه معلوم میشه که باطرییشم شاید... شاید زیاد خوب مثل نسلای قبلش نباشه .... ولی خب شاید من دارم زود قضاوت میکنم و سامسونگ سری بی نقص شو خراب نکنه... باید دید که چه میشه چون موقع که گلکسی اس۵ اومد من یه چنتایی نقص ازش گرفتم بعد دقیقا دیدم که تو نوت ۴ همون نقصا و ایرادا کامل رفع شدن مثالش هم اندازه صفحه و شارژدهی باتری اس۵ که خیلی خوب هم بود اما در مقابل رقیب هم سنش (زد۲ سونی) تفاوت قابل ملاحظه ای داشته و این مسیله ( نه ایراد) تو نوت ۴ فوق العاده بود یا حتی سلفی و خود دوربین، خوش دستی و ایناش... کلا نوت ۴(و البته ۳) مطابق خیلی از انتظارا بود و هس و سامسونگ اگه تو سری جدید نوت این ویژگی هارو ارتقا بده که کارش واقعا درسته.... مثلا اندازه صفحه رو ببره بالاتر ،خوش دستیشو مث نوت ۴ کنه و کلی بگم یه ارتقایی رو نوت ۴ بده و با محصولی جدید... نوت ۵ بده به دوستارانش.... شرمنده از این که زیاد شد
سری نوت شامل کم نقص ترین و بهترین محصولات سامسونگه...