بازی موبایل Fallout Shelter در عرض دو هفته، 5.1 میلیون دلار درآمد کسب کرده است
ماه ژوئن برای بازی های دیجیتالی فوق العاده عالی بود، اللخصوص برای بتسدا و بازی Fallout Shelter که این روزها روی هر تلفن و تبلت اپل می توان آن را یافت. درست چند ماه پیش ...
ماه ژوئن برای بازی های دیجیتالی فوق العاده عالی بود، اللخصوص برای بتسدا و بازی Fallout Shelter که این روزها روی هر تلفن و تبلت اپل می توان آن را یافت. درست چند ماه پیش از عرضه Fallout 4 برای پی سی و کنسول ها، بتسدا در حال کسب درآمدهای میلیون دلاری از طریق بازی محبوب اش است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
طبق آخرین آماری که توسط موسسه تحقیقاتی SuperData منتشر شده، اولین بازی موبایلی شرکت بتسدا، در دو هفته ابتدایی عرضه اش به بازار، 5.1 میلیون دلار درآمد از طریق پرداخت های درون برنامه ای کسب کرده. این در حالی است که بازی هنوز برای سیستم عامل اندروید آماده نشده.
درآمد بخشی موبایل در ژوئن 2015 به میزان 4 درصد نسبت به ماه گذشته و 20 درصد نسبت به ژوئن سال پیش افزایش یافته و مجموعا 367 میلیون دلار را روانه جیب سرمایه گذاران کرده است.
خبر خوب دیگر برای بتسدا، فروش 138 هزار کپی از بازی The Elder Scrolls Online بود. فروش دیجیتالی کنسول و پی سی روی هم 314 میلیون دلار برآیند شد (کمتر از درآمد بخش موبایل) اما با این حال نسبت به سال گذشته شاهد رشد 30 درصدی بود.
10 عنوان زیر، بیشترین فروش دیجیتالی ماه ژوئن را روی کنسول ها و پی سی در ایالات متحده داشته اند:
اما در انگلستان فیفا 15 هنوز هم زنده است و به لطف تعلیق نسخه پی سی بتمن، این بازی در رتبه پنجم قرار دارد:
نظر شما در مورد فروش دیجیتالی بازی ها چیست؟ به نظر شما منطقی است بازی های موبایل که عمدتا هم رایگان هستند و از طریق پرداخت درون برنامه ای کسب درآمد می کنند فروش بیشتری نسبت به بازی های دیجیتالی روی پی سی و کنسول داشته باشند؟
Fallout Shleter را چگونه ارزیابی می کنید؟ رقم 5.1 میلیون دلاری برای دو هفته واقعا فوق العاده است و این در حالی است که حالا تقریبا یک ماه کامل از عرضه بازی گذشته و بتسدا توانسته صدر جدول اپ استور را از آن خود کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


با تشکر از مدریت سایت
جریان چیه این بازی های موبایلی شده بازاز سرمایه یعنی ما یک نفر هم نداریم از این بازیا درست کنه عجب
بازیش کردم مثل کلش بهم حال نداد :D
وقتی میبینی از یه بازی یک دهم درامد یک سال فروش نفت ما رو در میارن چی میشه گفت؟!!!
خیلی ظلمه که بجای سرمایه گذاری توی همچین رشته هایی با این همه پتانسیل فکری پروژه 45هزار واحدی آپارتمان توی ونزوئلا اجرا بشه!!!
.
پارسال واسه ویزای دیدار از بستگان رفته بودم سفارت سوئد
3نفر باهام وقت داشتن
همه با تحصیلات عالی
واقعا اگر کسی از دیدن گروه گروه رفتن نخبه ها از مملکت دق کنه حق داره!
خب این روزا مگه کسی هست که تحصیلات عالیه نداشته باشه بله از رفتنشون ما هم ناراحتم ولی کلا تحصیلات عالیه رتبه تک رقمی و المپیاد همه برای اینه که راحت بتونی بری اون ور
وگرنه مردم ایران از مریخ که نیستن همه زمینی هستن چه رفته ها چه مونده ها
دیجیاتو شما اول مطلب برای دیجی کالا ترجمه می کنی بعد برای خود سایت جالبه
یه مینی گیم معتاد کننده...
خیلی هم عالی کاملن حقشه / البته اکثر بازی سازهای بزرگ وقتی این کارو می کنن خیلی کیفیت بازی ها بالا می ره / من نمی دونم با چه زبونی باید به یه عده حالی کنم که وقتی حضور ندارم داخل سایت پشت سرم حرف نزنن این برای بار هزارم ، بچه 5 ساله دیگه اینو فهمیده بعضی ها هنوز نه
مهمل نگو دادا ِبه قول دوستمون D:)) ........
راستی گردی جان دیروز از هنرهای خیابونی برامون گذاشتی
امروز از هنرهای بیابونی بزار!
.
بچه 5 ساله هم میفهمه اینجا جای نوشتن همچین مهملاتی نیست و این گردی اینجا رو با خونه خـاله اش اشتباه گرفته!
معلومه کی کجا رو اشتباه گرفته / با ربط به موضوع نوشتم یه خط هم راجب این فقط همین الان 2 تا اسپم دادی / اون عکس های دیشب هم دوتاشون مرتبط به تکنولوژی بودن / دیگه توهین های تو و اون دوستت هم کاملن مشخصه راجب به این موضوع که پشت سر کسی حرف نزنید رو که متوجه نشدید فقط خدا کنه شخصیت و ادب رو بهتر کنید
دیوان ول کن این رو این کلا چون خودشون می خوان جایی تو باشن ولی نمی تونن می سوزن حالا تو تو اپارات اپلود می کنی دمتگرم البته من همه نظرات رو تایید نمی کنم ولی در کل هم حرف درسته
وقتی داخل سایت نیستی پشت سرت حرف نزنن واینکه بچه باحالی که تو اپارات می زاری
خخخخخخخخخخخخخخخ ما گوش مون مخملیه واقعا که خودت ازخودت تعریف میکنی........... مگه رییس جمهور امریکا دلم بخواهد جای اون باشم برو برو عمویی اسم کاربری نداری غلت میکنی میایی اینجا حرف مفت میزنی
اسپم من امروز خخخخخخخخخخخخخخخخخ http://www.aparat.com/v/I5BPn http://www.aparat.com/v/4aBF8 http://www.aparat.com/v/M6WuB اسپم حق همه هست
منم اسپم میخام بدم از شما اجازه بگیرم الان یه اسپم بزارم از تبلیغ کانال آپاراتم
دیروز مگه جواب این حرفت رو نگرفتی ؟؟ تبلیغ کانال اپارات ؟؟؟ مثلن فکر کردی اپارات می یاد به من پول می ده ؟ بنده خدا من ویدیو می زارم اونجا که امثال شما راحت تر بتونن ببینن وگرنه من که با یوتیوب مشکلی ندارم و دیگه دردسر اپلود و ... هم ندارم / فکر کن بعد حرف بزن
لایکی دادا...
باز شروع کرد به ناله کردن طرف
انگار چه نوبریه
بهرحال خندیدن به مهملات شما باعث تلطیف روحیه بچه های سایت میشه!!!
خیری که ازت نمیرسه بزار با خندیدن بهت شاد باشن
:)
.
میفهمی تلطیف یعنی چی یا واست بگم؟!!!
ترکــــونده کــه : |