ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تلفن ناشناس ال جی با 4 گیگابایت رم به بیرون درز کرد

تصویری از بنچمارکی که با Geekbench از یک تلفن ال جی با مدل LG-F600L لو رفته است، مشخصات آن را نمایش می دهد. این تلفن هوشمند که هنوز نمی دانیم نام تجاری آن چه خواهد ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تصویری از بنچمارکی که با Geekbench از یک تلفن ال جی با مدل LG-F600L لو رفته است، مشخصات آن را نمایش می دهد. این تلفن هوشمند که هنوز نمی دانیم نام تجاری آن چه خواهد بود، از چیپ اسنپدراگون 808 و 4 گیگابایت رم بهره می برد که ترکیب جدیدی محسوب می شود.

برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

gsmarena_001

با توجه به بنچمارک، این مدل از چیپ 6 هسته ای اسنپدراگون 808 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می برد و دارای اندروید 5.1.1 است. شاید نتوان گفت که این مشخصات مربوط به نکسوس جدیدی باشد که ال جی قرار است بسازد چون انتظار می رود نکسوس جدید با اندروید M عرضه شود. کد Fxxx معمولاً به بازار داخلی کره جنوبی اختصاص دارد و ممکن است این مدل نیز یکی از مدل های ویژه آن بازار باشد.

از آنجا که ال جی قبلاً چیپ اسنپدراگون 808 را در LG G4 به کار برده است، احتمال می رود این مدل که رم بیشتری دارد، G4 Note یا G4 Pro باشد که قبلاً شایعاتی از آن ها شنیده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • reza_mohammadi

    به نظر میاد یه نمونه ارتقا یافته جی4 واسه بازار داخلی یا یه اپراتور خاص باشه!

  • محمدرضا

    رم 3 نه4

  • بهروز

    جی3 از اولین ها در ارائه اندروید5 بود بدون هیچ مشکلی در ضمن من تجربه استفاده طولانی از این موبایل رو دارم خیالت راحت باشه عالی بود جی3

  • بهروز

    محض اطلاعت عزیزم بهترین موبایل 2014 از نظر خیلی سایتها جی3 رام3 و 32 گیگ بود اگر هم اول نبود دوم بود یادتون نره الانم از روزی که اومده دستمه از تموم پرچمدارا سال قبل سره و با جی4 عوضش نکردم

    • تایسون

      مگه شما رو نظر سایتها گوشی میخری؟ سایتها میان اونیو انتخاب میکنن که فراتر از انتظار ظاهر شده وگرنه چیزه خوب رو که همه میدونن خوبه.
      وقتی اکثر گجت ها دارن از یک نوع سخت افزار استفاده میکنن شما باید دنبال امکانات انحصاری و متمایز باشی.
      قطعا سونی و سامسونگ امکانات منحصر بفرد و خوبی دارن و همینطور htc.
      مثلا سونی موتورهای پردازش تصویر
      کیفیت صدای فوق العاده، چه با هندزفری چه اسپیکر بواسطه ی تکنولوژی های خودش.
      نرم افزارهای خوب و پشتیبانی عالی یا کیفیت ساخت و طراحی پرفکت.

  • abbaskk

    مگه قرار نبود با اسنپدراگون 820 جی پرو معرفی کنن پس چی شد به احتمالم که جی 4 استایلم نیست با اسنپدراگون 620 معرفی شه کده جی چرو هم fکه نیست شاید یه مدل جدید باشه

  • SAEED DASTMARD

    LG دستی به سرگوش اون رابط فانتزیت بزن صفحه نمایش هات رو از بسیار خوب به عالی تغییر بده و باتری هم قوی تر از پیش بکن.

    • تایسون

      بنظر من الجی یهو مثل حباب باد شد و ترکید.اوج کارش همون G2 بود. حقیقتا جی3 و جی4 چیز خاصی نداشتن بلکه ایرادات تاثیر گزاری توشون دیده شد. الجی هنوزم جای کار داره و برندینگش هم ضعیفه.
      من با اینکه از معرفی زد3 پلاس راضی نیستم ولی بازم به پرچم‌دار الجی ترجیهش میدم. پلاس یه بسته ی کامل و عالیه که فقط 810 و داغ کردنش باعث بدنامیش شد.

      • SAEED DASTMARD

        نظرت کاملا اشتباه هست.

    • SAEED DASTMARD

      دوستان آپدیت جدید برای جی 4 اومده
      مشکل تاچ دستگاه هم رفع شده
      http://lgblog.ir/1394/04/اولین-به‌روزرسانی-برای-ال‌جی-g4/

مطالب پیشنهادی