ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل جدیدی از سونی با چیپ اسنپدراگون 808 لو رفت

به نظر می رسد تلفن هوشمند بدون حاشیه سونی (Lavender) تنها موبایلی نباشد که ماه آینده معرفی می شود. با توجه به اطلاعات جدید، ممکن است ژاپنی ها موبایل دیگری که با کد E5706 شناخته ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد تلفن هوشمند بدون حاشیه سونی (Lavender) تنها موبایلی نباشد که ماه آینده معرفی می شود. با توجه به اطلاعات جدید، ممکن است ژاپنی ها موبایل دیگری که با کد E5706 شناخته می شود، معرفی کنند.

این تلفن هوشمند مبتنی بر چیپ اسنپدراگون 808 خواهد بود و از نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن 1920x1080 بهره می برد. همچنین انتظار می رود به 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی مجهز باشد. گفته می شود این دستگاه با اندروید 5.1 عرضه خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات موجود، سونی Lavender احتمالاً به نام T4 Ultra و مدل E5706 با نام C5 Ultra شناخته خواهند شد. البته هیچ یک از این اطلاعات تأیید نشده اند.

به نظر شما سونی می تواند با ایجاد تنوع در محصولات و عرضه تلفن های متنوع طی 6 ماه پایانی سال 2015، بخش تلفن های همراه اش را به سود برساند یا همچنان باید شاهد افول ژاپنی ها در این زمینه باشیم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • داور

    درود بر ژاپن و المان بی رغیب

  • یک تماشاچی از فضا

    ببینید دوستان، میخوام براتون یه حقیقت محض رو روشن کنم. هر چقدر هم که به واسطه داشتن یه برند خاص بخواین زورکی از اون برند طرفداری کنین و بگین از بقیه بهتره اما باز هم حفیقت رو نمیشه پوشوند و شخص زور زننده خودشم این حقیقت رو میدونه که سونی تو تکنولوژی مثه بنز و بی ام دبلیو تو ماشینا و مثل المان و ژاپن تو کشوراس. پس محصولات دسته چندمیه کشورهای دیگه رو به زور و پاره کردن گلو در کامنت های مختلف با محصولات این دو کشور مقایسه نکنید چون این دو کشور و این دو نژاد زمینی نیستند و فاصله بسیار است. زنده باد ژاپن باهوش و المان پیشرو.

  • reza_mohammadi

    والا به نظر من که سونی حداقل تو زمینه موبایل های رده بالا یکم بدشانسی تو جلب نظر کاربرها اورده! و الا حداقل کم کم نباید تو این بخش زیان ده میشد! یه نکته دیگه وقتی بدشانسی بیاری و یه جا اسمت بد در بره دیگه رفته! نمیدونم تجربه داشتین یا نه! اما بی ربط ولی ملموس بخوام مثال بزنم این میشه که خیلی از ما کارهایی تو زندگیمون انجام میدیم که به نظر معمول میاد اما اگه چند نفر انگشت به طرف یه نفر بگیرن و بگن دیوونه همون کار هایی که از ما هم سر میزد واسه اون از نظر هممون نشونه دیوونگی میشه! کلن بی ربط بود اما به نظرم کارهای سونی یا حالا همون اشتباهاتش آنچنان تفاوتی با باقی شرکت ها نداره!
    من خودم z , z1 داشتم با z2 هم کار کردم راستش هم دوستشون داشتم هم زود ازشون خسته شدم اما تنها گوشی که بعد از فروششون دلم واسش تنگ شد همون z بود

  • Majid Rafieian

    خدا کنه طراحی جدیدی داشته باشه

  • مرتضی

    هیچی اپل نمیشه ، حالا هر چی هم زور بزنن

  • ashkanziaee

    با این مشخصات به نظر گوشی قوی و خوبی میاد امیدوارم هذچه زودتر عرضه بشه

  • ALI-R

    نمیدونم چرا سونی نمیخاد در زمینه صفحه پاشو فراتر از FHD بزاره حداقل برای رقابت هم که شده باید اینکارو بکنه

  • نیما

    من خودم z3دارم واقعا عالیه فقط آگه یکم توی زدن گوشی عجله نکنه عالی میشه قیمتش باید صبر کرد آرزون بشه. تنها مشکلها ی سونی دوربین جلو شه امیدوارم با این دوربین 8مگاپیکسلی خوب بشه

  • تایسون

    ایول دسخوش دیجیاتو
    عجب امکاناتی داره T4 ultra
    پردازنده 808، سه گیگ رم. دوربین 16 و صفحه 5.8 اینچی، دنبال همچین چیزی بودم.
    فقط اگه صفحش 2k بود پاشو فراتر میزاشت. انصافا با همین امکانات خیلی شاخه، حداقل 808 کمتر داغ میشه. چون ضخامتش زیر 7 میلی متره مجبوره سنسور کوچکتری استفاده کنه اگه یادتون باشه Z ultra فقط 6.4 میلیمتر ضخامت داشت و دوربینشم 8 بود، بقول دیجیکالا مثل سکه ای که روی میز شیشه ای قرار داشته باشه، تا این حد باریک بود

  • sina

    سونی کارش درسته
    اگه قیمتش مثل یه میانرده باشه دیگه عالی ترم میشه

    • تایسون

      سینا جان / سخت افزارش که بالارده نشون میده بعیده قیمت میانرده روش بخوره، اون c5 کلاس میانرده داره. البته خارج از بحث فبلت سونی m4 aqua را هم داره که یک میانرده کم نقص و بسیار خوبیه

      • ALI-R

        ایول m4 یکی از بهترین میانرده هاست

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی