ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رئال مادرید و فیفا 16 قراردادی انحصاری امضا کردند

الکترونیک آرتز در پیامی خوشحال کننده برای طرفداران تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که طی قراردادی انحصاری با باشگاه محبوب اسپانیایی، برخی از بازیکنان این تیم ظاهری واقع گرایانه تر درون بازی خواهند داشت. ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

الکترونیک آرتز در پیامی خوشحال کننده برای طرفداران تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که طی قراردادی انحصاری با باشگاه محبوب اسپانیایی، برخی از بازیکنان این تیم ظاهری واقع گرایانه تر درون بازی خواهند داشت.

رئال مادرید یکی از پرطرفدارترین باشگاه های ورزشی دنیا به حساب می آید و الکترونیک آرتز نیز به خوبی آگاه است که کدام تیم ها بیشتر از همه دیده می شوند، بنابراین اگر قرار باشد تکنولوژی خاصی در اختیار جمعیت کوچکی قرار بگیرد، بنابراین چه تیمی بهتر از رئال مادرید و چه بازیکنانی بهتر از کریم بنزما و کریستیانو رونالدو؟

با استفاده از این تکنولوژی، اسکن سه بعدی قدرتمندی از صورت 14 فوتبالیست مطرح و نامدار این تیم صورت گرفته که به صورت آپدیتی برای دارندگان بازی منتشر خواهد شد.

فیفا 16 در سپتامبر امسال برای پی سی، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، اکس باکس 360 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. تصویر بالا که روی جلد برخی مناطق خواهد بود، حضور بانوان در این نسخه را پر رنگ تر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • ma3ouddd

    من بی طرفم اما تا قبل از اینکه ریکارد بیاد بارسا یه تیم در حد والنسیا یا شایدم یه خورده بهتر بود از اونموقع به بعد واقعا روی غلتک افتاد
    در مورد کاور مسی هم باید بگم EA همیشه بهترین بازیکن جهان رو مخصوصا فرواردارو انتخاب میکنه گهگداری هافبک ها رو هم میذاره اونم تازه بستگی به فروش بازی توی کدوم منطقه باشه داره
    مثلا واسه فروش توی ترکیه شاید کاور آردا توران رو بزنه آره همچین چیزیه این EA

  • حسام میم

    کاور بازی با توجه به منطقه قاره , اسیا یا اروپا, حتی امریکا و امریکایی لاتین, کاور های بازی فرق میکنه, قرار نیس همه جایی دونیا ب یصورت و ب یشکل بازی پخش بشه,

    از همه اینا مهمتر گیم پلی بازی ,

    متاسفم در مورد جه جیزهای پوج و بی فایده بحث میکنید

  • sajjadzaei

    من یه چیزی میگم منفی نزارید
    کاور مسی رو بدون قرارداد گذاشتن ولی چهره هارو کلی پول دادن
    تا واقعی تر به نظر برسه.اگه اونم نمیدادن شاید صورت هاشون سیاه بود .

  • مهدیار

    سلام دوستان خبر عالی
    اپدیت اندروید 5.1.1 برای اکسپریا زد 2 و زد3 رسید.
    منبع پیج اینستاگرام سونی ایران

  • آنتی مسی

    بارسایی ها بسوزین

  • mohammadmj

    کاور بازی بارسلونا بعد محتوای انحصاری رئال مادرید ................

  • zoroastrian

    hala madrid y nada mas .!

  • Ghost

    به نظرم واسه بازی فوتبال اصلا جالب نیست که یک تیم خاص رو انحصاری کنن ...

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    خخخخخ قرارداد با رئال مادرید با کاور بارسلونا و مسی ، خفت بالاتر از این هم وجود داره ؟؟

    • zoroastrian

      خخخخخخخخخ بارترا >>>>>> بیل .!‌ :D

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        خخخخخخخخخخخخخخخخخ مگه افتخارتون به همین ویدیو های فیفا باشه

        • zoroastrian

          مورد داشتیم بازیکن خریده بود ولی نمیتونست ازش استفاده کنه .! :D

        • zoroastrian

          اخه پارسال رئال 4 تا جام رو با هم نگرفت .! برو سایت رئال اون پایین تا دلت میخواد . افتخارات هست . ! :D

        • یه خر

          آخرین باری که champion گرفت 2014 بود شما تو 2014 تلویزیونتون سیاهو سفید بود من دیگه حرفی ندارم :/ / در ضمن تو رنک 2016 باشگاه های اروپا بارسا یک پله افت داشته و الان سومین باشگاه برتر اروپاست در صورتی که رئال اول بوده و هست / افت تو هر باشگاهی هست مثلا 2014 بارسا می شه بگی چند تا کاپ گرفت (رئال دو تا برده بود) / در مورد مایکروسافت هم کلی گفتم نه اینجا میگم کلا تعصب رو کنار بذار / دم از اسطوره نزن که پدر ژاوی سال قبل دراومد مرد بیچاره رو نیمکت

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            خخخخخخخ چند ساله فوتبال می بینی ، نکنه از دیروز / نکنه سال 1956 , 1957 , 1958 , 1959 و 1960 تلوزیون خونه شما رنگی بوده ؟؟ 5 تا جام پشت سر هم ، بله سال 2014 گرفت اما بعد از چند سال ؟ بعد 12 سال / چند سال 3 تا را با هم گرفت با افتخار ؟؟ هیج وقت / افت هست نه دیگه 12 سال / ژاوی خودش می خواست بره و با افتخار و جشن هم رفت نه مثل کاسیاس بدبخت که انداختیدش بیرون ، معلومه کی تعصب داره ، وقتی بازیکن هاتونو هو می کنید معلومه چقدر افتخار دارید

        • یه خر

          داداش ظاهرا شما هیچ شناختی نسبت به فوتبال ندارین که این حرف رو می زنی رئال طبق رنک فیفا پر افتخارترین باشگاه قرنه دسیما هم مال رئاله و هم چنین ثروتمندترین باشگاه جهان هم هست و البته بیشترین قهرمانی تو لالیگا رو هم داره (البته قبول دارم همه این افتخارات به خاطر پوله ولی الان همه چی با پوله چه سینمایی چه کارتون چه سایت چه کارخونه چه باشگاه / همین کسب درآمد هم هنر می خاد) لطفا بدون تعصب و از روی فکر نظر بده هم در مورد مایکروسافت هم بارسا

          • Divan Greedy (thankyouaj)

            امسال چند تا جام گرفت ؟؟ مرد مومن چند تا champion داره اونم پشت سر هم دیگه خودت فکرشو بکن افتخاراتش بر می گرده به دورانی که سیاه و سفید بودن تلویزیون ها و ... / بارسلونا تنها باشگاهی که دو بار 3 گانه رو برده / من گفتم قرارداد نبنده ؟؟ استاد اعظم اتفاقن مایکروسافت هم باهاش قرارداد داره اما قرارداد بستن اونم با کاور بزرگترین رقیبش فقط و فقط خفت یه باشگاه رو نشون می ده / البته وقتی با اسطوره تیمتون اینجوری برخورد می کنید این چیزا براتون عادی شدن دیگه

    • mortezaall(mutd)

      پدر پول بسوزه...

      • LORD.SAJAD

        یعنی میگی بارسلونا پول نداده به ارتز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخ

        • mortezaall(mutd)

          ببخشید لایسنس بارسلونا و لیگ اسپانیا رو باید بگیرند....درخقیقت EA که پول میده...

          • LORD.SAJAD

            چرا انقدر تفره میرید ea دنبال باشگاهی است که طرفدار بیشتری داشته باشه امسالم رفته سراغ رعال مادرید سال دیگه شاید بره چلسی معلوم نیس درکل من که خوشحالم حیف از کاورش بدم میاد..

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          اولن استاد این EA که باید پول بده به مسی / بعدشم چه ربطی داره به پول دادن و .... من دارم می گم فردا رونالدو داره می ره بازی رو بخره باید با کاور مسی بخره و .... می فهمی منظورمو یا برات انگلیسی بنویسم

          • LORD.SAJAD

            باشه تو انگلیسی بلدی مستر مایکرو درضمن اگه چشماتو باز کنی میبینی من درجواب تو نگفته در جواب مرتضی توسلی گفتم امیدوارم کافیت باشه

مطالب پیشنهادی