ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر تلفن هوشمند موتو ایکس ۲۰۱۵ لو رفت

انتظار می رود موتورولا در روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ششم مرداد ماه از تلفن های هوشمند جدید خود پرده بردارد، اما امروز و بر حسب اتفاق می توانیم به یکی از آنها ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱ مرداد ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

انتظار می رود موتورولا در روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ششم مرداد ماه از تلفن های هوشمند جدید خود پرده بردارد، اما امروز و بر حسب اتفاق می توانیم به یکی از آنها که احتمالاً موتو ایکس جدید است نگاهی داشته باشیم.

در همین راستا صفحه ی Perú Android در فیس بوک، مجموعه عکس هایی از موبایل مورد بحث را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته که در آنها تلفن هوشمندی با نمایشگر احتمالاً ۵.۵ اینچی که دوربین جلوییش برای گرفتن سلفی های با نور کافی به یک فلش مجهز شده قابل رویت است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا پیش از این در رابطه با موتو ایکس ۲۰۱۵ شایعاتی وجود داشت که در آنها گفته می شد یک سنسور اثر انگشت در بخشی که اسپیکر پایینی محصول تعبیه گشته قرار گرفته، ولی Perú Android ذکر نموده با توجه به تصاویر نمی توان چنین موضوعی را تائید کرد.

در عکس های راه یافته به اینترنت به خوبی قادر هستیم تا بخش پشتی موبایل را مشاهده نموده و در قسمت جلویی نیز به وضوح مشخص است که حاشیه های اطراف نمایشگر تا چه حد باریک شده اند.

اگر به خاطر داشته باشید موتورولا در دعوتنامه های خود برای مراسم ششم مرداد عبارت "XGX" را به شکل یک امضا درج کرده بود، برخی منابع حدس می زنند وجود دو حرف X در این عبارت نشان از معرفی دو تلفن هوشمند تحت برند موتو ایکس دارد.

با توجه به شواهد به نظر می آید معرفی پرچمدار بعدی موتورولا قطعیست و در صورتیکه قرار باشد نسخه ای مشابه از آن رونمایی شود دور از ذهن نیست که شایعات پیشین حقیقت یافته و از نمونه ی دیگری با عنوان موتو ایکس اسپورت پرده برداری گردد.

در مورد موتو ایکس اسپورت گمان می رود که صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی خواهد داشت و با مشخصات سخت افزاری قدری ضعیف تر نسبت به دیگر همتای خود از بدنه ای مستحکم تر و مقام تر بهره خواهد برد.

ناگفته نماند در مورد ابعاد نمایشگر پرچمدار آتی موتورولا هنوز قطعیتی وجود ندارد و عده ای از آگاهان سخن از ۵.۷ اینچی بودنش به میان آورده اند. لذا برای معلوم شدن جزئیات بیشتر و قطعیت یافتن شایعات، لازم است تا سه شنبه ۶ مرداد ماه منتظر بمانیم.

Moto-X-2015-new-photos-01

Moto-X-2015-new-photos-02

Moto-X-2015-new-photos-03

Moto-X-2015-new-photos-04

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مهدی

    سه شرکت هستند که اگه دوباره اوج بگیرند دنیای موبایل رو دستشون میگیرن Motorola, BlackBerry, Nokia

  • debris.motox

    من مدل 2013 رو دارم...خاک تو سر موتورولا یه ساله علافمون کرده واسه اندروید 5
    مدل 2014 خیلی قشنگتر بود

  • kiarash

    اصل مطلب رو نگفتین، اونم ال ای دی دوربین جلو

  • R3D R4N9ER

    مدل ٢٠١٤ اش به نظرم طراحي بهتري داشت.

  • .mehdi_logoz

    اقا جان اینجا خبرگزاری فارس نیست که! اینجا دیجیاتو هست عشششقه عشق.لدفن زین پس نگین لو رفت بگین لو دادن!

  • m

    لو رفتن خز شده... كار خودشونه...

  • mohammadmj

    اگه این باشه خیلی زشته یکم شبیه گوشی های الجی هم شده ...........خدایش الجی این دیزاین پشت گوشی رو مد کردا ................

    • Siamak Gol

      این حالتِ دوربین مالِ نوکیاس........
      اون مدش کرد.... اما زیاد نکرد... الجی بیشتر کرد..

      • mohammadmj

        راست میگیا از گوشی قدیمی گرفته تا همین لومیا 920 ........

  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P

    از نظر طراحی میشه گفت حاشیه های صفحه خیلی کم شده ولی طراحی کلی(حداقل در جلو،چون موتو ایکس ها همیشه قسمت پشتیشون قابل سفارش سازی بوده) تفاوتی کمی با مدل 2014 داره.
    چیز دیگه ای که مشخصه بزرگ بودن صفحه نمایش و بزرگتر شدنش نسبت به مدل قبل هست(کاملا توی دست مشخصه) امیدوارم سراغ صفحه 5.7 اینچ نرفته باشه( به نظر من بزرگ هست و من راحتی استفاده را به صفحه بزرگ تر در اولیویت بیشتری میدونم از دید خودم)
    یک نکته دیگه که دوست دارم ببینم این است که موتورولا بیاد مانند گذشته از لوگوی پشت گوشیش نهایت استفاده را در کنار نوآوری و زیبایی ببره! به عنوان مثال حسگر اثر انگشتش را اونجا بذاره(به مانند گذشته که کلید پاور را گذاشته بود)
    در ضمن اینو بدونید موتورولا یکی از قدیمی ترین کمپانیا بود که حسگر اثر انگشتشو روی مدل Atrix گذاشته بود و در زمان خودش بسیار گوشی زیبا و مدرنی بود و الان هم بنظرم باید اینکارو انجام بده و از بقیه عقب نمونه.

  • reza_mohammadi

    یا کیفیت عکس ها خیلی پایینه یا متاسفانه طراحی و شکل و شمایلش! اینجا که آنچنان چنگی به دل نمیزنه!

مطالب پیشنهادی