داستان گیکی که گانگستر شد؛ نگاهی به زندگی عجیب جان مک آفی
شخصیت جان مک آفی همچون یک معمای پر رمز و راز می ماند. وی در دوران جوانی موفق شد یکی از بزرگ ترین کمپانی های سازنده آنتی ویروس تا به امروز را بنا کند؛ همین ...
شخصیت جان مک آفی همچون یک معمای پر رمز و راز می ماند. وی در دوران جوانی موفق شد یکی از بزرگ ترین کمپانی های سازنده آنتی ویروس تا به امروز را بنا کند؛ همین موضوع باعث گشت تا به شهرت و درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرده و به نوعی، تبدیل به یک افسانه گردد.
McAfee پس از کسب پول و شهرت، تصمیم گرفت به سراغ تفریحات مختلف خود رود و بر همین اساس، مدتی را نیز در کشور بلیز زندگی کرد اما در آنجا نیز به فعالیت های عجیبی، از جمله مصرف مواد مخدر و سایر اقدامات غیر قانونی روی آورد. این البته همه ی داستان نیست.
در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم به زندگی جان مک آفی؛ اینکه چه بوده، چگونه کمپانی خود را ساخته و در این مسیر به چه راه های دیگری نیز کشیده شده است. با دیجیاتو همراه باشید؛ روایتی عجیب در انتظارتان است.






وایرد می نویسد او احساس تنهایی و وحشت بسیاری می کرده و به همین دلیل برای پاک شدن، تصمیم می گیرد به سراغ کمک گرفتن از متخصصان این امر رود.

مک آفی نیز مقالاتی در خصوص برنامه هایی مخربی که به کامپیوترهای شخصی نفوذ می کردند مطالعه کرد و تصمیم گرفت با آنها مبارزه کند؛ از همین رو، شرکت خود را تاسیس نمود.


میکل آنژ











دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
باید از زندگیش یه فیلم سینمایی بسازن.
او زندگیش رو علی رغم اعتیاد پدرش و بعد خودکشی ش. تونست جمع و جور کنه هرچند که دست اخر خودش هم معتاد شد. ولی ساخت انتی ویروس مک افی. خودش کار بزرگیه!
دو تا دستور کامند لاین داشت scan و clean. تقریبن همه از ویروس کش اون استفاده میکردند.
مساله عجیب واسه من اینه که dark side of the moon رو دوست داشته. این بابا باید comfortably numb گوش کنه :)
دم شما گرم که اهل موسیقی ارزشمند هستی
خیلی عجیب بود چه زندگی شیرتوشیری
عجب خفنیِ این، البته نه به معنیِ کول و باحالِش!!!
تا چند وقت دیگه میره یه گروه تروریستی راه میندازه تا کاراش تکمیل بشن :-)
از این بشر هیچی بعید نیست :-/
با سلام خوبی ما ایرانیها اینه ماشااله گوش شیطان کر در همه امور تخصص داریم واظهار نظر میکنیم، متخصص کامپیوتر هستیم وهم اکنون نیز به حیطه پزشکی وارد وروانشناس هم شدیم ،کانت های دوستان راکه ملاحظه کردم به این نتیجه رسیدم چه خوبه ادمی مثل اچار فرانسه باشه وبه درد همه کار ی بخوره.!
یک روز کامپیوتر را روشن کردم و بر خلاف همیشه دقیقه ها سپری شدند ولی کامپیوتر راه نیافتاد در حالی که چراغ هار دیسک داشت روشن خاموش میشد.
با خودم فکر کردم چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه که یک مرتبه یادم افتاد در اخبار به خطر فعال شدن ویروس مایکل آنجلو اشاره شده بود.
بلافاصله کامپیوتر را خاموش کردم و با دیسکت Bootable دوباره راه اندازیش کردم.
چند دقیقه بیشتر نگذشت که در شوک Low level format شدن هارد دیسک غوطه ور بشم.
واقعا خوش گذشت. مجبور شدم 150 تا دیسکت را از اول بارگذاری کنم.
عالی بود مرسی
خودش ظاهرا بد ویروسی شده
با NOD32 ویروس یابی اش کنن شاید روبراه شد
از کی تا حالا کسایی که مواد مخدر می کشن شدن گانگستر ؟؟؟
ديوان اينو تا تهش بخون پوكر فيس ميشي.صلاً طرف تنها چيزي كه تو زندگيش نداشته شده تعادله!
منظور از گانگستر هم همين ماجراي قتل و فرار و ... است.
تا تهش خوندم / اولن اشاره نکرده که قاتل ایشون بوده باشه و ... مطمئن باش اگر قاتل بود الان ازاد نبود / مصرف مواد مخدر و دوران کودکیش می تونه دلیل نداشتن تعادل زیاد داخل زندگیش باشه اما داخل اینکه ادم خیلی باهوشی بوده، شکی نیست
آره در اينكه تلف شده به خاطر شرايط بچگيش شكي نيست،چون چنين آدمي با چنين شرايطي نه تنها براي جامعش مضر نبوده،بلكه كار بزرگي هم كرده و مفيد بوده.
مطمئناً اگر شرايطش مساعد تر بود شايد الان كار هاي خيلي بزرگ تري كرده بود و تاثييرات بيشتري گذاشته بود.
ولي اينو بگم طرز تفكر و فرهنگ مسموم از اين شرايط و مواد و... خيلي بد تره.فرهنگ و تفكري كه فقط بگه آخرش كه چي،زندگيتو بكن.