ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر بیشتری از تلفن هوشمند بدون حاشیه سونی با نام Xperia C5 Ultra لو رفت

پیشتر تصاویر یک تلفن هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه از سونی منتشر شده بود که در شایعات از اسم رمز آن یعنی Lavender استفاده می شد. اکنون بخش هایی از دفترچه راهنمای این دستگاه روی ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۵ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیشتر تصاویر یک تلفن هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه از سونی منتشر شده بود که در شایعات از اسم رمز آن یعنی Lavender استفاده می شد. اکنون بخش هایی از دفترچه راهنمای این دستگاه روی اینترنت منتشر شده که ضمن نمایان کردن تصاویر بیشتر از این محصول، نشان می دهد زمان عرضه آن نزدیک بوده و نام در نظر گرفته شده برای آن نیز Xperia C5 Ultra خواهد بود.

در ادامه این مطلب برای مشاهده تصاویر اکسپریا سی ۵ اولترا با دیجیاتو همراه باشید.

انتشار تصاویر این دفترچه باعث شده برخی خصوصیات این تلفن هوشمند نیز بطور دقیق مشخص شود، مواردی مثل دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلو مجهز به فلش (که احتمال می رود آن هم ۱۳ مگاپیکسلی باشد)، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت و پشتیبانی از سیم کارت نانو 4G.

همچنین گفتنیست برخلاف شایعات پیشین که در آنها برای اشاره به این تلفن هوشمند جدید از شماره مدل هایی مثل E5503 و E5563 اشاره شده بود، در دفترچه جدید از شماره مدل های  E5506 و E5553 استفاده شده است.

از دیگر خصوصیات اکسپریا سی ۵ اولترا که در شایعات به آنها اشاره شده نیز می توان به نمایشگری بزرگتر از ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و چیپست ۸ هسته ای ۶۴ بیتی مدیاتک MT6752 اشاره کرد.

در پایان می توانید تصاویر محصول را در دفترچه راهنمای منتشر شده مشاهده نمایید.

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_1

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_2

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_3-640x537

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_4-640x722

Xperia-C5-Ultra-User-Guide_5-640x676

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • asghar.dafine

    زیباترین گوشی سونی هست از نظر طراحی ولی اگه از صفحه سوپر آمولد و پردازندهای اینتل استفاده کنه خیلی موفق تره و فروشش هم بالاتر میره

  • pars

    چه عجب سونی یک حرکتی زد ، باید بره از هواوی و ... یاد بگیره

    • سینا >m

      عزیزم درست صحبت کن سونی خودش به هواوی یاد میده

      دیگه انقدر کورکورانه و با تعصب صحبت نکن

    • تایسون

      الان داره میره یاد بگیره!!! اونموقع که سونی گوشی میزد، هوآوی که سهله، کل جامعه چین تازه بفکر کپی زدن دمپایی ابری بودن.. خیلی رو فرمی کلا تو جوک تعریف کردن

  • shahryar

    من می خوام c4 سونی بگیرم، کسی کار کرده؟ نظری دارین؟

    • bahari

      من کار کردم، تو بازی یکم دیر لود میشه ولی اصلاً لگ و هنگ نداره، صفحه نمایش با طراوت داره سرعت رابط کاربریش خیلی خوب بود، کلا گوشی خیلی خوبی هست، نقص هاش هم باطریش هست جوری که من باهاش کار کردم 10 دقیقه 7 درصد شارژش کم شد، یکم هم حاشیه بالاش تو ذوق میزنه ولی کلا کم حاشیه هست، دوربین هم در حد m8 هست دوربین سلفیش هم عالی، ولی الان نگیر، 1 ماه بعد بگیری بهتره

  • m

    بابا خز شد ديكه... نكين لو رفت...

  • رامین

    کاش حاشیه بالایی هم اندازه حاشیه پاینش بود

  • تایسون

    خیلی حاشیه چپ و راستش کمه که. یعنی واقعیت دارن این عکسا؟!
    به تنها چیزی که آلرژی دارم پردازنده های مدیاتکه.امیدوارم این جدیداش امتحان خودشونو پس داده باشن و عملکردشون خوب باشه.

  • اشکان

    این گوشی های بی حاشیه باید یه فکری به حال اون حاشیه های بالا و پایینشون هم بکنن، اینجوری زیاد جالب نیست طراحیشون.

    • تایسون

      حاشیه بالا پایین را هم بزنه پ دیگه چی ازش میمونه!؟
      لوگوی سونی را کجا بزنه.
      شاید شما فقط به زیبایی فکر میکنی ولی بدون حاشیه ممکنه ارگونومیک گوشی و ایمنی پنل به خطر بیفته. اینا همش مهندسی شده ساخته میشه نمیشه سر و دُم گوشی را زد و اسمشو گذاشت زیبایی!

  • سونی کمپانیِ برتـــَـــر

    خیلی جذااااااابه لامصب میخوامش

  • mehrdad

    جالبه.خوشمان امد.رابط کاربریشم قشنگتر کنه دیگه حله

  • Siamak Gol

    اگه بشه به طور نرمافزاری تشخصیص بده که اون لمسی که در حاشیه هست انگشت نیست و کفِ دست هست.. خیلی عالی میشه... ینی بفهمه ‌که اون کنار لمس اشتباس.. اینطور میشه گوشیایی که کلا صفحه نمایشن(پشت و جلو و پهلو) درست کنن..
    خیلی فضایی میشه...
    ...
    دیجی نیازِ مبرم به مطلبِ شاخ داریم.!.

    • تایسون

      زیادم چیز شاخی نیست براشون. مطمئنا کف دست سطح بیشتری را در مدت زمان طولانی تری لمس میکنه نسبت یه نوک انگشت که سریعم برداشته میشه. فقط باید واکنش تاچ رو نسبت به اون حالت از کار بندازن

    • borna_talebi

      همچین قابلیتی تو ایپد و گوشی بدون حاشیه ZTE هم موجوده.اینم حتما چنین چیزی داره.

    • اشکان

      احتمالا هست دیگه. وقتی ببینه سطح لمس زیاده تشخیص میده.
      اونجوری که پشت و رو صفحه باشه زیادم باحال نیستا... ینی مسخره ست حتی، آخه کاربردی نداره و به درد نمیخوره. دردسر الکیه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی