ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعاتی در مورد تلفن همراه جدید سونی با نام Xperia Z5 پلاس منتشر شد

سونی امسال پرچمداری برای مقابله با تلفن های همراه مطرح بازار معرفی نکرد و حالا آنچه از سوی این شرکت ژاپنی شنیده می شود، فقط شایعات فراوان است. از عرضه سه تلفن همراه تا انتهای ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۸ مرداد ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی امسال پرچمداری برای مقابله با تلفن های همراه مطرح بازار معرفی نکرد و حالا آنچه از سوی این شرکت ژاپنی شنیده می شود، فقط شایعات فراوان است. از عرضه سه تلفن همراه تا انتهای سال گرفته، تا اطلاعات مربوط به Xperia Z5.

گفته می شود که Z5 مجهز به چیپست اسنپدراگون 810 خواهد بود و نمایشگر آن از رزولوشن 1080p پشتیبانی به عمل می آورد در حالی که رزولوشن Z5 Compact به 720p محدود شده است. بنا بر این است که هر دو تلفن تا انتهای سال میلادی به بازار عرضه گردند اما سونی هیچ سخنی در ارتباط با پرچمداران بعدی اش برای گفتن ندارد.

اخیرا نیز لودهنده ای نام دار، اقدام به شرح جزئیاتی از تلفن همراه اکسپریا Z5 پلاس داشت، اسمارتفونی که با نمایشگر 5.7 اینچی اش، توان نمایش 1440 در 2560 پیکسل را داراست و 515 پیکسل در هر اینچ به نمایش می گذارد. گفته شده این تلفن از چیپ اسنپدراگون 820 بهره می برد و به همین دلیل، تا ماه مارس سال آینده عرضه نخواهد شد.

4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین های 20.7 و 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصه های اصلی این دستگاه هستند. البته، تقریبا غیر ممکن است که تاییدیه های ضد آب و ضد غبار برای Z5 پلاس صادر نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • الأحـــــوازي

    Hublot تندرو + بی شخصیت + بی ادب + بی اصالت = تو البته خیلی هم عقده ای هستی فک کنم یکی از اونایی باشی که تو فرودگاه ترتیبشو دادن هههههههه

    • AK_007

      بی ادب نباش

  • الأحـــــوازي

    مثل تهران ک در عربی "طهران" نوشته میشه و ...

  • الأحـــــوازي

    سلام، اولاً حرف سیاسی نزنید اینجا سایت مربوط به تکنولوژی هستش درضمن عربیش میشه الأحواز فارسیش میشه اهواز کسیم منکر قضیه نیست کسیم جدایی طلب نیست ای کاش یکم عقل پیشه کنیم قبل از صحبت!

    • ALI-R

      اولا این یه سایت فارسیه و شما هم احتمالا فارسی بلدی! دوما این طرز نوشتن شما ناخودآگاه ذهنو به طرف یه طرز فکر باطل میبره پس بهتره همون اهواز رو استفاده کنید تا بحث سیاسی نشده

      • الأحـــــوازي

        این ک سایت فارسیه یا عربی یا فنگلیشی ب کنار ولی فک نکنم شما بتونی برای من یا هر کس دیگه ای تعیین تکلیف کنی ک چی بهتره یا چی بدتره فکر منحرف ریشه ی خراب داره مشکل من نیست ب امید روزی که فرهنگمون اونقد بره بالا که چیزای پیشو پا افتاده رو ربط ندیم به موضوعات دیگه، ممنون!

        • EROS

          زنده باد اهواز و اعراب

  • HO3eIn

    آقای ادمین محترم مگه نمیدونید عربای جدایی طلب اهواز رو الاح.... مینویسن؟ چرا نظرشو تایید میکنی؟؟

    • AK_007

      خودش نوشته همچین چیزی نیس...
      شما چرا جوش میزنی؟!

  • مهدی

    اَی وای صد وای به سونی
    حاشیه اندر تکرار

  • bornatalebi

    هنوز z5 نیومده شایعه پلاسش راه افتاده! این که از ریشه فیکه! الان سنسور21 مگاپیکسلی imx230 به تولید انبوه رسیده و حتی در موتو ایکس جدید استفاده شده.بعد این میاد میگه قراره از سنسور قدیمی20.7 استفاده میکنه!!

  • Kiarash Manson

    من نمیدونم چرا آخه این سونی چسبیده به اسنپ 810 ول نمیکنه. باو بیخیال این چیپ شو دیگه. بخاری خالصه.

  • Siamak Gol

    حداقل صبر میکردی تا سالِ دیگه :|
    .
    لامصب سونی آپدیتِ سخت افزاری رو از نوع اختراع کرد :|

  • الأحـــــوازي

    سلام، امیدوارم شایعات در مورد زد5 با صفحه نمایش fhd و اسنپ 810 واقعیت نداشته باشه چون من میمیرم

    • متین

      خجالت اوره‌اسپم سازی بیهوده شما

      • الأحـــــوازي

        1- خیلی کار زشتی کردی به دوستمون آقای متین توهین کردی و اون رو بی ناموس خطاب کردی اینجا سایت تکنولوژیه ن سایت بی ادبان م فحاشهایی مث تو
        2- حقته مدیریت سایت اخراجت کنه ک دیگه نیای همچین جاهایی با امثال ت نمیشه با احترام صحبت کرد لیاقت ندارید

    • syruc

      علعحواظ خودمون منظورته دیگه؟

    • M.R.P

      اول از همه خدا نکنه دادا فدا سرت که نزد برو سراغ بهترینه بازار، سرت سلامت.
      دوم اینکه کاملا حق داری اگر سونی این اشتباه بزرگ رو انجام بده خیلی خیلی خیلی براش گرون تموم میشه مگر اینک یه کاری بکنه که ماها مجبور بشیم گوشیشو بخریم که بسیار بعید میدونم.
      امیدوارم شایعات اشتباه باشن.

    • hublot

      ایشالا ارزوی نوشتن اهـــــــــواز رو اونجوری به الگور میبرید!!!

  • ALI

    عالی میشه

مطالب پیشنهادی