شکست اپل واچ در برآورده کردن انتظارات شرکای سخت افزاری
شاید تیم کوک از ارائه آمار فروش اپل واچ طفره رود اما اکنون به نظر می رسد این داده ها از سوی دیگری در حال افشا شدن باشند. آخرین اطلاعات از تامین کننده قطعات اپل واچ نشان ...
شاید تیم کوک از ارائه آمار فروش اپل واچ طفره رود اما اکنون به نظر می رسد این داده ها از سوی دیگری در حال افشا شدن باشند. آخرین اطلاعات از تامین کننده قطعات اپل واچ نشان می دهند که این محصول حتی به نقطه سر به سر هم نرسیده و انتظارات تولید کنندگان قطعات را برآورده نکرده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
به نظر می رسد این اطلاعات جدید از طرف شرکت تایوانی Advanced Semiconductor Engineering افشا شده باشند؛ شرکتی که مسئول اسمبل حسگرها و چیپ های متعدد اپل واچ در قاب کوچکش است.
پژوهشگر موسسه برنشتین، مارک لی می گوید که در جریان یک کنفراس، یکی از مدیران شرکت ASE به سرمایه گذاران گفته که سفارش ها برای اپل واچ در چهار ماهه دوم به میزان 2 میلیون دستگاهی که معین شده بود نرسیده و انتظارات را برآورده نکرده اند.
این در حالی است که شرکت ASE حتی برای دوره های چهار ماهه سوم و چهارم هم انتظار بهبود این روند را ندارد. آن هم در دوره ای که معمولا به خاطر تعطیلات سال نو، فروش محصولات رشد بیشتری خواهد داشت. این شکست در رسیدن به نقطه سر به سر در تامین یک محصول چندان برای کمپانی ASE معمول نیست و از این رو آنها در برآوردهای سالانه خود برای اپل واچ نیز تجدید نظر کرده اند.
اپل هنوز علاقه ای به دادن اطلاعات درباره تعداد دقیق فروش ساعت هوشمندش ندارد و در کنفرانس اخیر این شرکت هم تیم کوک آمار فروش این دستگاه را در بخش «سایر محصولات» قرار داده بود. هر چند که اپل می گوید آمار فروش ساعت هوشمندش انتظارات داخلی را تامین کرده ولی به نظر می رسد شرکای سخت افزاری غول کوپرتینو چندان نسبت به فروش این دستگاه خوشبین نیستند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ساعت های هوشمند قطعا انقلابی در محصولات تکنولوژیک خواهند بود اما نه الان , حداقل برای 5 سال بعد که تب گوشی های هوشمند بخوابه
این پروژه هم حداقل الان به سرنوشت تکنولوژی TV 3D ـها گرفتار شد، تکنولوژی که به کمال خوبی نرسیده بود، به نوعی سقط شدن و زایمان زودرس داشتن بجای این که قبل زایش، رسیده و تا حدی کامل بشن برای بقا.
تا با گوشی میشه کار کرد چه کاره ای آدم یه دستشو بیاره بالا با اون یکی رو ساعتش هی تاچ کاری کنه... به نظر منم خیلی ایده مسخره ای ساعت هوشمند اگه وقتشونو میزاشتن برا یه عینک هوشمند خیلی جالبتر میشد...
من ترجیح میدم برای اطلاع از مسجها، نوتیفیکیشنها، توییت و... به گوشیم نگاه کنم تا یک صفحه ۱/۵ اینچی. خیلیها مثل من فکر میکنن. در ضمن اون قابلیت ارسال تعداد ضربان قلب خیلی عشقولانه و رمانتیکه!!! به درد کی میخوره؟ باز ترجیح میدم شخصا به صورت فیزیکی و لمس مستقیم تعداد ضربان قلب پارتنرم رو بفهمم!!! موافقید؟
اره اره منم خیلی موافقم :D
اصن خیلی خوب اومدی اینجاشو
آره خیلی هم شدید!!!
اپل واچ بیشتر از ساعتهای اندرویدی فروخت ولی همین آمار نشون میده این ساعتها هنوز نمیتونن به موفقیت برسن. آمار حداکثر ۴ میلیون اپل واچ رو با تعداد کاربران آیفون که مقایسه کنیم متوجه میشیم خریداران ساعت صرفا گیکهای کنجکاو و دولوپرها هستن. اسمارت واچ با هر برندی هنوز قادر نیست افراد عادی جامعه که ۹۹٪ هستن رو ترغیب کنه. نتیجتا شکست خورده است.
کاش شکست نخوره چون فقط اپل میتونه ساعتای هوشمند رو یه حرکتی به جلو بده
چون اگر اپل نتونه فکر کنم ساعتای هوشمند هم شکست بخورن و به فراموشی برن :(
یعنی واقعا شرکت ها نمیتونن یه ساعت درست بزنن که بتری خوب + امکان نصب سیم کارت و یه طرح خوشگل باشه ؟
این همه طراح انواع طرح رو دادن بیرون مخصوصا برای اپیا اما آخرش اومد چی زد :|
جدا فراموش شدن یکی از مزخرف ترین و یوزلس ترین محصولات تاریخ تکنولوژی (ساعت هوشمند) از نظر تو ناراحت کنندست؟
دیگه وقتی حتی اپل هم نتونسته این بازار رو تکون بده یعنی ایده از پایه مشکل داره، هیچکس حاضر نیست ساعت های کلاسیک رو کنار بذاره بخاطر امکاناتی مثل قدم شمار یا ضربان سنج قلب!
یوس لس :)
تا اینجا هستی یه سوال ازت داشتم اگه با علی بابا یا علی اکسپرس وان پلاس 2 رو سفارش بدم حدودا چقدری پام در میاد؟ مدل 64 گیگ
عاشقان و سینه چاکان اپل بشتابید
تیم کوک
جانی این
مرحوم استیو جایز
من
تو
دیجایتو
شما چرا اونجات آتیش گرفته ؟ :
چرا تو شعور حرف زدن نداری
اخلاق و تربیت خانوادگیت را بذار برای جای دیگه
اصلا شبیه بقیه محصولات اپل نیست این ساعتش
اپل همیشه بهترین محصول رو برای خریداراش تدارک میدید ولی اینبار فقط اونایی که به برند اپل اعتماد داشتن خریدنش و واقعا محصولی نیست که بهش نیاز داشته باشیم .
از همون اولش که مشخصاتشو دیدم گفتم ساعتهای هوشمند قرار نیست انقلابی باشن