هوآوی تاکنون 20 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند آنر را به فروش رسانده
برند آنر هوآوی سال گذشته میلادی معرفی گردید و هدف از آن نیز ارائه دستگاه های بدون قرارداد از طریق یک کسب و کار تماما آنلاین به مشتریان این شرکت بود تا هزینه های اضافی فروشگاه ...
برند آنر هوآوی سال گذشته میلادی معرفی گردید و هدف از آن نیز ارائه دستگاه های بدون قرارداد از طریق یک کسب و کار تماما آنلاین به مشتریان این شرکت بود تا هزینه های اضافی فروشگاه های فیزیکی را از دوش آن بردارد.
کمپانی چینی ارائه کننده این سری از دستگاه های موبایل، حالا اعلام کرده که در نیمه نخست سال 2015 میلادی 20 میلیون دستگاه از سری موبایل های آنر خود را به فروش رسانده و درآمدی 2.63 میلیارد دلاری را از محل فروش آنها داشته است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
تلفن های هوشمندی نظیر آنر 6 پلاس و آنر 4X اصلی ترین عامل این افزایش فروش هستند و باید به اطلاع تان برسانیم که هوآوی از زمان رونمایی آنر 6 در سال گذشته میلادی تاکنون 3 میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده.
این کمپانی اعلام کرده که همچنان تمرکز خود را روی بازار اروپا قرار می دهد و در نظر دارد که حداکثر تا اواخر این ماه، مدل آنر 7 را در قاره سبز رونمایی کند. براساس برآوردهای صورت گرفته، فروش موبایل های سری آنر هوآوی تا پایان سال جاری میلادی از مرز 40 میلیون دستگاه خواهد گذشت.
اما افزایش فروش سری موبایل های آنر هوآوی رشد کلی این شرکت در قیاس با سال قبلش را به دنبال داشته؛ امسال این کمپانی موفق شد 48.2 میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند که درآمد آن را در قیاس با سال قبل با افزایشی 69 درصدی روبرو ساخت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
گوشی های huawei خوبن اما متاسفانه huawei از نظر support نرم افزاری خیلی ضعیفه
اگه یکی بگه سری آنر خرابه میام براش ها ...
منم آنژ 4c دارم ولی ریست فاکتوری کردم باتری خیلی ضعیف شده سر پنج ساعت خالی می شه کسی میتونه کمکم کنه
روی اندروید 4.4 ش شبکه ها رو روی حالت 2G یعنی GSM بذارید مصرف استندبایش بسیار کم میشه
من الان honor 6 دارم و دارم واستون تایپ میکنم این گوشی فوق العاده و تقریبا بدون نقص میباشد بهتون پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید تجربه خوبی را ب شما میدهد
من honor 4c دارم. راضی ام ازش
من honor 3C داشتم و حالا honor 4C دارم و ازشون خیلی راضی بودم و هستم و به نظرم استفاده از پردازنده خودش یعنی کایرین خیلی هم خوبه چون هم قدرتش خوبه و هم هماهنگ با قطعاتش هست و هم OTG داره و هم ساپورت و دریافت اپدیت خوبی داره و هم باعث شده دیگه مدیاتک کار نزنه
نوش جونش
این سری نسبت به قیمتش فوق العادست
عجب!
کایرین هست عاغا!
کایرین!!!! خخخخ