ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهم ترین تریلرهای به نمایش درآمده در گیمزکام 2015

مایکروسافت در گیمزکام 2015 با دستی پر وارد شد و ابتدا عناوینی را به نمایش گذاشت که پیش از این و در E3 نمایشی نداشته اند. البته باید در نظر داشته باشیم که کنفرانس مایکروسافت بخشی ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۶ مرداد ۱۳۹۴  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت در گیمزکام 2015 با دستی پر وارد شد و ابتدا عناوینی را به نمایش گذاشت که پیش از این و در E3 نمایشی نداشته اند. البته باید در نظر داشته باشیم که کنفرانس مایکروسافت بخشی محتوای تکراری هم از گذشته داشت و صرفا 90 دقیقه اطلاعات جدید دریافت نکردیم.

اما با این حال بخش تریلرها جذابیت بالایی دارد و نمی توان آن را از دست داد. پس از تماشای کنفرانس های مایکروسافت و الکترونیک آرتز، حالا نوبت به تریلرها رسیده تا نگاهی به بازی های نمایش داده شده بیاندازیم. ناشران دیگر نیز همانند 2K Games اقدام به معرفی بازی های جدید خود نمودند و گیمزکام فستیوالی بود از تریلرهای جذاب.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا برخی از آن ها را با یکدیگر تماشا کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mohi Beyki

    What goes around, comes around! MGS <3
    عجب تریلرایی :)

  • Hesam

    Star wars مثل همیشه عالی بود
    Homefront هم تونست نظرمو جلب کنه بهش!
    Quantum هم ک نیاز به تعریف نداره!
    در کل نسبت به سالای قبل خیلی بی احساس تر بود

  • Divan Greedy (아이유)

    کوانتوم بریک / تومب رایدر که خیلی عالیه مخصوصن داستانش که اومده بیرون ، داستانش خیلی خوبه / homefront , فورزا که با 1080 و 60 فریم می یاد و نقشه arena ماله halo 5 هم عالی بود / اما سوپرایزکننده ترین ماله halo wars 2 بود ، ببین چه بشه سال دیگه

    • mortezaall(mutd)

      عاشق داستان تومب ریدر شدم ...خیلی باحاله...گرافیکشم که هیچی...ولی یه سوال موهای سینه لارا هم حرکت می کنه؟!
      ...
      فورزاهم دیگه شده بنچمارک ریسینگ ...گرافیکش که فکر نکنم بازی دیگه ای تو نسل هشت بهش برسه با بهینه بودن موتورش ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم هست فوق العاده به نظر میرسه...
      ...
      دیگه حرفی راجع به هیلو وارز ۲ ندارم همین بس که با همکاری سازنده توتال وار ساخته میشه خودش گواه هست...

  • mortezaall(mutd)

    جدا میگم گرافیک فتو ریلستیک تر از متال گیر و کوانتوم تابحال ندیدم...واقعا عالی هست...

    • mortezaall(mutd)

      البته طرفداران آنچارتد بد نگیرن منظور رو...همونطور که گفتم فتو ریلیستیک...وگرنه گرافیک آنچارتد اونطور که به چشم میاد همانند شاهکار های پیکسار و دیزنی هست...

      • mortezaall(mutd)

        فک برانداز ترین بخش گرافیکی کوانتوم بریک...حجم مافوق سنگین افکت هاش هست که به معنای واقعی کلمه اسم بازی به کوانتوم افکت یا افکت بریک تغییر پیدا می کنه...بخش آخر تریلر که اون همه آبجکت با سرعت پردازش میشدند کار هر سخت افزاری نیست...مطمعنا از dx12 اینجا استفاده شده تا draw calls بیشتری جابجا بشه...اونطور که از نمایش پیدا بود رزولیشن ۹۰۰p فعلا...اونطور که معلومه موتور نرث لایت انجین فعلا تونسته بهترین گرافیک نسل رو عرضه کنه

  • گبگو

    بهترین بازی تاریخ: مافیا یک.

  • Dark_Prince

    پس World of WarCraft: Legion کوش؟

    • Dark_Prince

      مایکروسافت اولشو ندیدم. ببخشید :دی

      • Divan Greedy (아이유)

        ماله کل کیمزکام هستش / مافیا و unravel و استاروارز و متا گیر داخل کنفرانس مایکروسافت نمایشی نداشتن / البته داخل تیتر نوشته مهم ترین ها

        • Divan Greedy (아이유)

          متال گیر

  • nokisoft

    عاشق این بازیا شدم مخصوصا انحصاری های xbox one
    ولی این بازی unravel خیلی به نظرم جالب اومد اینو هم باید تجربه کنم

مطالب پیشنهادی