اخطار معاون رگولاتوری به اپراتورهای بزرگ کشور به خاطر کیفیت پایین خدمات
چهار اپراتور شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل به خاطر کیفیت نامناسب خدمات با اخطار معاون رگولاتوری مواجه شدند و پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد نیز به همین دلیل به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع ...
چهار اپراتور شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل به خاطر کیفیت نامناسب خدمات با اخطار معاون رگولاتوری مواجه شدند و پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد نیز به همین دلیل به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.
براساس این اخطار، در صورتی که اپراتورهای یاد شده کیفیت خدمات خود را با استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تنظیم نکنند از دریافت اینترنت پر سرعت محروم می گردند. با دیجیاتو همراه باشید.
غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام اخطار توقف فروش به برخی از اپراتورهای ارائهدهنده اینترنت پرسرعت گفت: با توجه به نظارتهای انجام شده ۳ اپراتور اینترنت پرسرعت ADSL شامل نداگسترصبا، های وب و شاتل به دلیل عدم تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکان و اپراتور وایمکس ایرانسل به دلیل عدم نصب سامانه سنجش کیفیت اینترنت، اخطار توقف فروش دریافت کردهاند.
بنابر اعلام معاون رگولاتوری، از میان ۶ شرکت مخابرات استانی که به دلیل وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت، اخطار توقف فروش دریافت کرده بودند، استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان و کرمان مشکل پهنای باند را حل کرده اما ۲ استان اصفهان و مرکزی به دلیل عدم بهبود وضعیت پهنای باند ضمن اعمال مقررات مندرج در پروانه، به سازمان تعزیرات حکومتی نیز معرفی می شوند.
داداش زاده در ادامه صحبت هایش اظهار نمود که شرکت پیشگامان کویر توسعه ارتباطات به دلیل عدم رعایت مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و گران فروشی علاوه بر معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی، مکلف شده مبلغی را به عنوان جریمه به مشترکانش پرداخت نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جوابیه نخجوانی مدیر عامل شاتل رو چرا حذف کردین ترسیدین دجی یا تو !!!!
سلام دوستان واقعا من از شرکت پارس انلاین راضیم ولی واقعا حجم زیاد از سرویسم میره خواهش میکنم این پیام به مسئولین برسنید ممنون
یعنی این اصفهان آخر دنیاس
ایرانسل که اصلا اینجا روی GPRSش هم نمیشه حساب باز کرد.
همراه اول یه جا خوبه یه جا اصلا فایده نداره. (خوبش در حد ۳۰۰ کیلو بایته)
رایتل هم که آنتن دهیش بگیر نگیر داره.
مخابرات امام خمینی که یعنی مثلا دتیای کل اصفهان اول از همه جا وارد این مخابرات میشه، بعد دور و اطرافش وضع اینترنت داغون.
طرفای ما هم که مرکز مخابراتیش نمیتونه بالای ۲ مگ ساپورت کنه.
یادمه یه موقعی یه تحقیقی انجام شده بود و نتیجه این در اومده بود که هر موقع خواستن بودجه اختصاص بدن، اصفهان اولویت خیلی پایینی داشته، چون تصور این بوده که اصفهان شهریه که خیلی وضعش خوبه و باید به شهرهای محرومتر رسید. همین باعث شده بود اون سال اصفهان توی سرانهی مکانهای ورزشی و فضای سبز و ... همه رو رتبش بین استانها از ۲۰ بالاتر بشه. (اصفهان شاید بزرگ باشه، ولی به اندازهی بزرگیش امکانات نداره)
از وقتی یادمه قرار بوده تو اصفهان مترو بزنن.
امکانات دیگه که بماند
نه خبری از پارک آبی و شهر بازی درست و حسابی هست.
یه هایپر استار هم داشتیم که از وقتی City Center و هایپر مارکتش راه افتادن، ورشکست کردو و جمع کرد رفت.
یه پاساژ نقش جهان هم داریم که اگه خدا بخواد قراره تبدیل به آثار باستانی بشه. (از اون روزی که ساخته شد جز ۴ تا مغازه بقیش تعطیل بوده.)
یادش بخیر قبلنا رودخونمون آب داشت.
شما این سرعت گرفتی من با مخابراط 4.96 گرفتم با اپلود 1 مگ شما میگی خوبه من بابط سرویسم 12 گیگ میدم 38 تومن شما چقد میدی من 644 ثابت در تمام وقت دانلود میکنم مخابراط کرجم
نمی دونم چرا ما نمی خوایم بفهمیم که مشکل اینترنت ایران کاملا سیاسیه و اصولا اگه اینترنت برای اقایون سود کلان نداشت شما اصلا نمی دونستی اینترنت چیه که حالا بخوای اعتراض کنی برید دعا کنید که این اینترنت پولش واسه اینا خوبه
http://www.speedtest.net/my-result/4569315833
من های وبی هستم این شرکت حرف نداره 4 ساله من دارم استفاده میکنم . های وب حجم فروش است بنابراین اولا تعداد مشترک اصلا اهمیت ندارد و دوما ارزانترین قیمت نهایی (تقریبا نصف دیکران) مال این شرکت است بنابراین حتما حق و حقوق یا چیز دیگری را پرداخت نکرده!
دیگه از آسیاتک مگه سرویس بدتر داریم
کل شرکتش با تجهیزات ارزون قیمت و سطح پایین بستن واقعا توصیه میکنم هم از نظر امنیتی و هم کیفیت از آسیاتک سرویس نگیرید
دیجیاتو جون، "به خاطر" غلط است و باید به جای اون از "به دلیل" استفاده بشه
قصد بی ادبی یا جسارت به کسی نیست، ولی خوب... سگ زرد برادر شغالِ! اپراتورها شیتیل هاشون رو سر وقت میدادن قضیه به اخطار نمیکشید.
مخابراط خیلی سرویسش قشنگ بود الان گرون هم کرده دیوث :||
یکی نیست به مخابراط برای سرویسه آشغالش اخطار بده
هی زارت و زورت قط میشه