ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Redmi 2 Prime رونمایی شد؛ اولین تلفن هوشمند شیائومی با بر چسب «ساخته شده در هند»

پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، شیائومی عاقبت از تلفن هوشمند Redmi 2 Prime خود پرده برداشت. گفتنیست این اولین موبایل کمپانی چینی به حساب می آید که بر روی آن عبارت «ساخته ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ مرداد ۱۳۹۴  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از شایعات و گمانه زنی های فراوان، شیائومی عاقبت از تلفن هوشمند Redmi 2 Prime خود پرده برداشت. گفتنیست این اولین موبایل کمپانی چینی به حساب می آید که بر روی آن عبارت «ساخته شده در هند» نقش بسته و کاربران این کشور می توانند آن را از طریق وب سایت (سایت ویژه ی هندوستان شیائومی) شرکت تولید کننده خریداری نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که از قبل نیز انتظار می رفت موبایل مورد بحث نسخه ای از تلفن هوشند اقتصادی Redmi 2 است که از نظر ظرفیت حافظه به روز رسانی شده. Redmi 2 Prime کماکان دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی IGZO (محصول شرکت شارپ با رزولوشن HD)، چیپست اسنپدراگون ۴۱۰، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و تنها حافظه ی داخلی و رم آن به ترتیب به ۲ و ۱۶ گیگابایت ارتقا یافته اند.

در ابتدای مطلب ذکر کردیم این اولین موبایل چینی هاست که دارای برچسب «ساخته شده در هند» است. آنطور که از برچسب مذکور بر می آید دیوایس می بایست در هندوستان به تولید رسیده باشد، ولی واقعیت ماجرا از این قرار بوده که بیشتر قطعات هنوز در چین تولید شده و سپس از آنجا به کارخانه ای در شهر Sricity هند منتقل گشته و مونتاژ می گردند.

Xiaomi-Redmi-2-AA-840x561

البته هوگو بارا، از شیائومی، خاطر نشان می کند که فعلاً در مراحل اولیه راه اندازی خطوط تولید در سرزمین فیل ها هستند و اندک اندک این خطوط قدرتمند تر و کامل تر خواهند شد. وی می افزاید هم اکنون بیشتر سعی شان بر این است تا از طریق SriCity پاسخگوی نیازهای محلی باشند و قصدی برای ایجاد پتانسیل صادرات ندارند.

تولید و عرضه ی یک موبایل دیگر مختص کاربران هندی نشان می دهد که تا چه حد شیائومی به بازار ارزشمند این کشور توجه داشته و حواسش را معطوف آن نموده است. Redmi 2 Prime با قیمتی ۱۰۹ دلاری تنها ۱۵ دلار گران تر از Redmi 2 محسوب می شود که بر حسب افزایش صورت پذیرفته در مقدار حافظه به نظر قیمت منصفانه ای می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Notam

    سلام
    برای خرید محصولات شیائومی و موبایل وان پلاس2 به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • سينا

    بابا اين خبرو كه اين سايت خعلي وقته گذاشته!!!!
    http://news.30mark.com/news/4749/Xiaomi-redmi-2-prime-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF.html

  • mortaza

    109*3300=359700

  • عیسی

    جالبه که از اسپندراگون استفاده میکنه

    خیلی جالبه

  • MusText.com

    نفر دوم از راست بنده خدا خیلی خستست :))

  • m. masoud

    ایران هم باید با رفع تحریم ها مثله هند طرح های تشویقی بزاره تا سازنده های موبایل بیان داخل ایران تولید داشته باشند.

    • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

      اگه برای جیب آقا زاده ها سودی داشته باشه همین الانشم میارن :)

    • elias

      موافقم خیلی خوب میشه ولی فکر نکنم دیگه هیچ شرکتی این کارو کنه
      زمان حضور نوکیا در ایران این کار میخواست انجام بشه و نوکیا قرار بود خط تولید در ایران بزنه و و ایران بومی سازی کنه
      ولی با عوض شدن دولت و لغو قرار داد با نوکیا این اتفاق نیفتاد و یکی از دلایل خروج نوکیا از ایران همین مساله بود که بعد ها مشخص شد

مطالب پیشنهادی