ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در iOS 9، استفاده آیفون از شبکه Wi-Fi را هوشمند می کند

استفاده از Wi-Fi در آیفون به شکل هوشمندانه ای انجام نمی شود و کاربران این تلفن همراه زمانی که تحت پوشش یک شبکه Wi-Fi ضعیف قرار می گیرند و نمی توانند صفحات مختلف وب را لود کنند، باز ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۹ مرداد ۱۳۹۴  |  ۰۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

استفاده از Wi-Fi در آیفون به شکل هوشمندانه ای انجام نمی شود و کاربران این تلفن همراه زمانی که تحت پوشش یک شبکه Wi-Fi ضعیف قرار می گیرند و نمی توانند صفحات مختلف وب را لود کنند، باز هم این آیفون تمام تلاش خود را می کند تا از همان شبکه وای-فای استفاده نماید.

حال تصور کنید که به شکل ماهانه برای داشتن دسترسی به شبکه های 3G و 4G، به اپراتور خود مبالغی را نیز پرداخت می کنید و تلفن هوشمند شما نمی تواند به شکلی هوشمندانه بین شبکه وای-فای و اینترنت موبایل شما سوییچ کند.

wi-fi-assist

حال اپل iOS 9 بتا ۵ (بتای عمومی ۳) را منتشر کرده و همین ویژگی را در آیفون نیز قرار داده است. تلفن همراه مورد بحث اکنون در صورتی که بر بستر وای-فای نامناسبی قرار گرفته باشد، به شکل خودکار به سوی استفاده از داده های اپراتور سوق پیدا می کند. اپل نام این ویژگی را Wi-Fi Assist گذاشته و کاربر قادر است به انتخاب خود، آن را فعال و یا غیرفعال نماید.

در حالتی که ویژگی Wi-Fi Assist را در آیفون خود فعال کرده باشید، باز هم این تلفن همراه زمانی که می خواهد استفاده از وای-فای را کنار گذاشته و به سراغ اینترنت اپراتور موبایل برود، شما را از این موضوع به وسیله خاکستری کردن علامت Wi-Fi با خبر می نماید.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • afshin7727

    اسکیییییییووووووووو

  • پدرام

    این قابلیت از اندروید 4.3 تحت نام smart network switch و از وین فون 8.1 تحت نام limited wifi connectivity policy, وجود داشته. خیلی خوبه که وارد ios هم شده، اما اینکه به صورت یک خبر خیلی خاص و قابلیتی جدید بهش پرداخته بشه، بی مورده.

  • Mojt@baa

    ویژگی خیلی خوبیه.
    خیلی وقته توی ویندوزفون استفاده میکنم خوشحالم که به ای او اس داره میاد.

  • Positron5

    امیر پارسا رو می شناسی؟

  • Positron5

    ویژگی خوبیه ولی با این دیتای زغالی و گرون ایران
    همون بچسبیم به وای فای ضعیف همسایه فازش بیشتره :)

    • ارين

      بي اجازه استفاده ميكنيد؟حرامه ها.

      • Positron5

        بچه ها میریزن رو وای فای ما .. ما هم ضد حمله میزنیم :))
        در کل اونا شروع کردن

  • مهریار جعفری

    دوست عزیز حتما خاطرتون هست که این ویژگی از ۳ سال پیش با گلکسی S4 تو سامسونگ بود؟ البته حتما باز اینم سامسونگ کپی کرده از اپل

  • امیر

    چه خفن ، دمش گرم

    • مهریار جعفری

      دوست عزیز حتما خاطرتون هست که این ویژگی از ۳ سال پیش با گلکسی S4 تو سامسونگ بود؟ البته حتما باز اینم سامسونگ کپی کرده از اپل

  • arshia

    بله خیلی ویژگی جالب و مفیدی هست...

مطالب پیشنهادی